رییس جمهور: الکترونیکی شدن بخش سلامت تا 20 اسفند تکمیل می شود - روزانه نیوز

روزانه نیوز ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۸

رییس جمهور: الکترونیکی شدن بخش سلامت تا 20 اسفند تکمیل می شود

رئیس جمهور با بیان اینکه مقرر شد تا 20 اسفند تمام خدمات بخش سلامت به صورت الکترونیکی انجام شود، گفت: در این دولت یکی از اقداماتی که همواره مورد اهتمام بوده این است که مردم بتوانند خدمات خود را راحت تر از دولت دریافت کنند بدون این که زحمت سفر لازم باشد یا در بسیاری موارد که نیاز به مراجعه افراد باشد مردم بتوانند خدمات لازم را غیرحضوری دریافت کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)