خیران مهابادی 60 میلیارد ریال به حوزه بهداشت کمک کردند - باشگاه خبرنگاران
خیران مهابادی 60 میلیارد ریال به حوزه بهداشت کمک کردند
سایر خبرها
تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی برای غربالگری کرونا ضروری است
بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توانست در کنترل و مدیریت کرونا بین نیروهای بهداشت و درمان، هلال احمر و بسیج، ایجاد وحدت و همبستگی کند. بهزاد افزود: با اجرای این طرح و حضور همه دستگاه های متولی، ضمن شناسایی زود هنگام و به موقع، جلوی افزایش بیماران و تعداد جان باختگان مبتلا به
پلمب 300 واحد صنفی متخلف در مهاباد
است. 90 صنوف پرخطر در مهاباد پلمب شد پلمب 8 واحد صنفی متخلف در مهاباد بهزاد اذعان کرد: بازرسان بهداشت محیط به صورت شبانه روزی از مراکز تهیه و توزیع بازدید و در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهند کرد. مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با سامانه تلفن رایگان 190 و تلفن مستقیم واحد سلامت محیط کار شهرستان مهاباد (42442250) تماس بگیرند و شکایت های بهداشتی خود را اعلام کنند. انتهای پیام / س خ
انجام 439 رپید تست مشکوک به کرونا در مهاباد
امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اظهار کرد: تاکنون 439 مورد " رپید تست " ( تست سریع کرونا ) از موارد مشکوک در محلات شهرستان توسط تیم های مراقبتی انجام گرفته که از این تعداد 55 مورد مثبت بیماریابی شده است. بهزاد افزود: این طرح در قالب تیم های مراقبتی متشکل از سفیر یا رابط سلامت محله، نیرو های بسیجی و تیم
آمار بستری های کرونا در مهاباد همچنان روند نزولی دارد
شهرستان دچار بیماری کووید 19 شده اند، ادامه داد: از این تعداد 53 درصد مرد و 47 درصد زن هستند. مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان کرد: همکاری شهروندان در اجرای پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین اعمال محدودیت های ترافیکی موجب کاهش آمار مراجعه کنندگان و بستری شدگان بخش کرونای بیمارستان این شهرستان شده است. وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس
توزیع 200 بسته معیشتی طرح قاسم سلیمانی در مهاباد
و برگزار کنندگان آن با مراجعه به درب منازل، بیماریابی انجام داده و از خانواده های نیازمند دست گیری می کنند. بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد نیز گفت: بهره گیری از تجربیات کارشناسان موفق در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهر و تعمیم آن به سایر محلات و مناطق دیگر سطح شهر برای افزایش ارتقا شاخص های برنامه کنترل و مدیریت کووید 19 در شهرستان می تواند موثر باشد. او
500 واحد صنفی متخلف در مهاباد شناسایی شد
برگزاری 26 مراسم عروسی و عزا در این شهرستان با حضور به موقع گروه های نظارتی بهداشت نیز جلوگیری شده است. وی اضافه کرد: متخلفان علیه سلامت عمومی بدانند سلامت مردم خط قرمز شبکه بهداشت و درمان بوده و به طور قطع این اقدام مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی جامعه است و با افراد خاطی بدون تعارف برخورد قضایی می شود. مهرور با بیان اینکه تاکنون ابلاغیه برای بازگشایی تالارها و مراسم
اصناف مهاباد 15 میلیارد ریال جریمه شدند
بازرسان این اداره، 861 مورد بازرسی انجام شده که طی آن 198 پرونده به ارزش 760 میلیون ریال تشکیل شده است. رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: امسال 2 هزار و 79 مورد بازرسی از نانوایی های این شهرستان به عمل آمده که در این رابطه نیز 97 پرونده تعزیراتی به ارزش 216 میلیون ریال تشکیل شده است. جهین بیان کرد: گرانفروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و رعایت
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / سه شنبه 23 دی 99
اظهار کرد: از این تعداد، 77 نفر بستری شدند که 21 نفر آنان مربوط به ارومیه، مرکز استان بودند. همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به روند نزولی شمار بستری های مبتلا به کرونا در این شهرستان گفت: هم اکنون 15 بیمار در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری و تحت مراقبت هستند. امیر بهزاد با بیان اینکه شمار بستری های ناشی از این بیماری در مهاباد به
تقدیر از تلاش های ابراهیم متینیان در حوزه ارتقای شاخص های سلامت/توسعه بیمارستان مادر شهرستان رامهرمز و ...
به گزارش خبرنگار خبر روز با حضور دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ،نمایندگان شهرستانهای شوش، مسجدسلیمان و ابراهیم متینیان نماینده شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با معاونین درمان و توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نشست مشترکی برگزار شد ارائه گزارش آخرین اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات حوزه بهداشت و
رتبه بندی شهرها از قرمز و نارنجی، عمدتا به شهرهای زرد و آبی رسیده است
شفاآنلاین سلامت فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: خوشبختانه با همکاری و تلاش هایی که همه دستگاه های اجرایی و کادر بهداشت و درمان انجام می دهند، رتبه بندی شهرها از قرمز و نارنجی، عمدتا به شهرهای زرد و آبی رسیده است که گشایشی در فعالیت های حوزه های مختلف هم در بحث مشاغل و خدمات و هم در حوزه خدمات فرهنگی ایجاد شده است. به گزارش شفاآنلاین : عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه
درخواست های ایثارگران در حوزه سلامت را با اولویت پیگیری می کنیم
به گزارش ایثار شهرستان ها، حسین نصراله روز سه شنبه در جلسه مشترک با سرپرست معاونت بهداشت و درمان که در راستای بررسی مشکلات و چالش های خانواده های شهدا و ایثارگران در شهرستان ری برگزار شد،با اشاره به اینکه عمده درخواست های ایثارگران در حوزه درمان و سلامت مربوط به هزینه های درمانی و تجهیزات پزشکی است،افزود:در یکسال گذشته که درگیر بیماری کووید19 بودیم،سلامت والدین معظم شهدا و ایثارگران را رصد کردیم
بستری های کرونایی در مهاباد به کمترین میزان خود در 3 ماه گذشته رسید
ر چندماه گذشته رسیده، تصریح کرد: درحال حاضر 15 نفر در بخش کرونای بیمارستان بستری هستند که از این تعداد 12 نفر مبتلای مثبت قطعی و 3 نفر نیز مشکوک به ابتلا هستند. وی اضافه کرد: از تعداد 15 نفر بستری شده در بیمارستان مهاباد 7 نفر در بخش مراقبت های ویژه ICU تحت درمان هستند و 1 نفر نیز به دستگاه وینتیلاتور وصل می باشد. رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در ادامه ضمن تقدیر
شناسایی 500 واحد صنفی متخلف در مهاباد / تالارها فعلا بازگشایی نخواهد شد
محدودیت های کرونا از ادامه برگزاری 26 مراسم عروسی و عزا در این شهرستان با حضور به موقع گروه های نظارتی بهداشت نیز جلوگیری شده است. وی اضافه کرد: متخلفان علیه سلامت عمومی بدانند سلامت مردم خط قرمز شبکه بهداشت و درمان بوده و به طور قطع این اقدام مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی جامعه است و با افراد خاطی بدون تعارف برخورد قضایی می شود. مهرور با بیان اینکه تاکنون ابلاغیه برای
عملیات آبرسانی از منبع جدید به مجتمع ترشکان مهاباد آغاز شد
صنعتی مهاباد به مزارع و منابع آب شرب چندین روستای بخش مرکزی مهاباد وارد شده بود. شبکه بهداشت و درمان مهاباد مشکل شیمیایی آب را تایید و در این ارتباط اعلام کرد که آب دارای فلزات شیمیایی سنگینی است و در بلند مدت می تواند عوارضی به همراه داشته باشد. پس از آلوده شدن منبع شرب چندین روستای مهاباد از طریق نفوذ پساب شهرک صنعتی مهاباد، فرماندار مهاباد دستور بررسی وضعیت آلایندگی تمامی واحدهایی شهرک صادر و پس از آن واحدهای آلاینده که صرف مهلت قاننی نسبت به راه اندازی پیش تصفیه خانه اقدام نکنند، در غیر این صورت قانونا با متخلفان برخورد خواهد شد. ...
کشف 10 کیلوگرم تریاک و بیش از 6 هزار قرص غیرمجاز در مهاباد
شد و در این خصوص دستگاه خودرو توقیف و متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد فرماندهی انتظامی مهاباد در پایان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از ماموریت های مهم و مستمر پلیس در جهت سلامت جامعه و ارتقاء امنیت اجتماعی است. لذا از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند. انتهای پیام/
بازدید فرماندار مهاباد از مرکز تولید البسه بیمارستانی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، عصر امروز عارف خدرلو فرماندار مهاباد به همراه مدیریت شبکه بهداشت و درمان و ریاست اداره صمت این شهرستان از مرکز تولیدی البسه یکبار مصرف بیمارستانی و خط تولید ماسک بازدید کردند. در این بازدید فرماندار مهاباد گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا هنوز تمام نشده و خطر شیوع پیک چهارم کرونا ویروس وجود دارد باید همه تولید کنندگان
سقز تشنه مدیریت / سوء مدیریت در ادارات
بخشدار البته در دو بخش دیگر گمارده شدند که دولتی ها نام این جابجایی را ارتقاء گذاشتند. در همین زمینه، عدم تغییر برخی مدیران دیگر در شهرستان نیز قابل بحث است، سالهاست مدیران اداراتی همچون ثبت احوال، فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش زیویه، ورزش و جوانان و... که بعضا موفق هم عمل کرده اند نه ارتقا یافته اند و نه جابجا شده اند. در حوزه ی استانی نیز سهم کم مدیران سقزی قابل بحث جدی است
چرا قانون افزایش مالیات 10 درصدی دخانیات اجرا نمی شود؟
این حوزه نداشته است. دکتر عبدالرحمن رستمیان، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس نهم و بهزاد ولی زاده دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات معتقدند قوانینی که در این حوزه وضع شده قوانینی پیشرو است اما به این قوانین عمل نمی شود. مقدم دبیر جلسه در ابتدای جلسه، به توضیحاتی درباره این میزگرد پرداخت و گفت: در چند سال گذشته بحث مهمی از گزارش ها و پاسخ دهی مسئولین به بحث خدمات و مالیات خدمات
اهدا 550 میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: دکتر حسن محمدزاده خیر مهابادی مبلغ 550 میلیون ریال بابت خرید 150 تخته پتو و دو عدد پرینتر لیزری به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرد. بهزاد افزود:خیرین به عنوان بازوان توانمند حوزه سلامت همیشه در صحنه بوده و همواره راهگشای مشکلات بیمارستان هستند. مدیر شبکه
نماینده دشتستان :شاخص های بهداشت و درمان این شهرستان ارتقا یافته است
به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های اورژانس 115 بخش ارم و بوشکان افزود: مناطق کم برخوردار باید در اولویت حوزه بهداشت و درمان باشد تا مردم بتوانند خدمات خود را با کیفیت مطلوبی دریافت کنند و عدالت در سلامت معنا پیدا کند. وی اضافه کرد: مرکز بستر درمان یکی از نیازهای اساسی در بخش های ارم و بوشکان است و با پیگیری این مساله از طریق
نماینده دشتستان: شاخص های بهداشت و درمان این شهرستان ارتقا یافته است
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان شهرستان گام های مهمی در زمینه احداث و بهسازی فضاهای فیزیکی و توسعه تجهیزات بهداشتی و درمانی برداشته شده است. به گزارش فکرشهر از ایرنا، ابراهیم رضایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های اورژانس 115 بخش ارم و بوشکان افزود: مناطق کم برخوردار باید
اعزام بیماران بخش ارم به مرکز شهرستان 35 درصد کاهش یافته است
به گزارش خبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت بخش ارم با حضور نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از هرگونه تلاشی خواه در مراقبت سلامت فردی، خدمات بهداشت عمومی و یا از طریق برنامه های بین بخشی انجام می گیرد و هدف آن ارتقای سلامت است، حمایت می کنیم. وی تصریح کرد: با استقرار تجهیزات پزشکی مانند دستگاه رادیولوژی
پیشرفت فیزیکی 10درصدی بیمارستان دوستدار کودک / مرکز جامع سلامت قلات بالا در حال احداث است+عکس
مجمع خیرین سلامت هرمزگان بیان داشت: بخش خون و سرطان و پیوند مغز استخوان با حضور دکتر مولوی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خوشبختانه جزو استان هایی قرار گرفتیم که این عمل را انجام می دهند و این امکان برای درمان بیماران سرطانی پیش آمد که ان شاءالله با مشارکت مردم و افتتاح بیمارستان دوستدار کودک، اتفاقات خوبی در هرمزگان در زمینه درمانی این بیماری رخ خواهد داد. عکس: عادل ذاکری انتهای پیام/3264
تعیین راهکار های مناسب برای راه اندازی فضای درمانی مهاباد در شرایط بحران
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، نشست هم اندیشی تعیین نقشه راه برای حوزه سلامت شهرستان با توجه به تکمیل ظرفیت تخت های بستری در شرایط بحران و استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان برای راه اندازی فضای درمانی در محل بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با حضور فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و معتمدین هیات امنای بیمارستان موقت این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار
18 هزار بیمار به مرکز غربالگری 16 ساعته مهاباد مراجعه کردند
امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به راه اندازی مراکز 16 ساعته در کل کشور و شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اظهار کرد: از اوایل فروردین ماه یک مرکز 16 ساعته در مرکز بهداشت و یک واحد نمونه گیری تست کرونا در محل آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد راه اندازی شد. بهزاد افزود: در این مدت 18 هزار بیمار به این
برخورد با عاملان تهدید کننده سلامت عمومی در مهاباد
مهرور کارشناس مسئول بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 26 مراسم شامل 18 مورد عروسی و 8 مورد عزاداری در این شهرستان لغو شده است. او با اشاره به اینکه علیه 8 مورد از برگزارکنندگان مراسم از جمله مجلس عروسی و ترحیم اعلام جرم شده است، افزود:70 درصد مراسمات در بخش مرکزی (شهرویران) و 30 درصد مربوط به بخش خلیفان است. مهرور اضافه کرد: شهروندان تخلفات بهداشتی را با شماره گویای 124 یا تلفن 42449974 گزارش دهند. ...
مجهزترین مرکز چشم پزشکی جنوب تهران در شهر ری افتتاح شد
حوزه تحقیقات و پژوهش نیز گام های بسیار موثر و سودمندی را بر داشته است. وی خاطر نشان کرد: اهمیت کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور شهر ری از آن جهت است که منطقه شهر ری به واسطه قبور متبرکه ای چون حضرت عبدالعظیم حسنی برای تمام مردم ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان باید تقویت شود حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ری با اشاره به
تذاکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی قرائت شد
جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم تبدیل نمایندگی آموزش و پرورش خلیفان مهاباد به اداره تذکر به وزرای ارتباطات، بهداشت و درمان، کار، جهاد کشاورزی، صمت، ورزش، میراث فرهنگی، ضرورت استقرار ادارات مربوطه در شهرهای جدید خلیفان و کوک تپه مهاباد تذکر به وزیر نیرو؛ ضرورت بازسازی و نوسازی شبکه برق شهری و روستایی مهاباد
کیفیت خدمات سلامت در بخش های ارم و بوشکان ارتقا یابد
به گزارش خبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های اورژانس 115 بخش بوشکان اظهار داشت: از همه ظرفیت ها برای بهبود زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این مناطق باید استفاده شود. وی خاطرنشان کرد: بخش های ارم و بوشکان با مرکز استان و مرکز شهرستان فاصله زیادی دارند و باید امکانات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان برای مردم مردم این مناطق فراهم