سایر منابع:
سایر خبرها
دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم مهاباد
عارف خدرلو سرپرست فرمانداری مهاباد با اشاره به راه اندازی میز خدمت در فرمانداری این شهرستان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت: شماری از مسئولین مهاباد با حضور در فرمانداری این شهرستان از نزدیک با مردم دیدار و به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کردند. خدرلو افزود: هدف از ایجاد میز خدمت در دستگا ه های اجرایی تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است
عملیات آبرسانی از منبع جدید به مجتمع ترشکان مهاباد آغاز شد
مرکزی این شهرستان اعلام کرده بود: جهت تامین آب روستای ترشکان از طریق چاه جایگزین از شهر گوگ تپه به مسافت 1400 متر لوله گذاری انجام می شود و منابع مالی آن توسط شرکت شهرک های صنعتی استان تامین شود. اواخر آذر ماه سال جاری، پساب خروجی شهرک صنعتی مهاباد از طریق زهکشها به مزارع و منابع آب شرب چندین روستای بخش مرکزی مهاباد وارد شد. شبکه بهداشت و درمان مهاباد مشکل شیمیایی آب را تایید و
اهدا 550 میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: دکتر حسن محمدزاده خیر مهابادی مبلغ 550 میلیون ریال بابت خرید 150 تخته پتو و دو عدد پرینتر لیزری به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرد. بهزاد افزود:خیرین به عنوان بازوان توانمند حوزه سلامت همیشه در صحنه بوده و همواره راهگشای مشکلات بیمارستان هستند. مدیر شبکه
خیران مهابادی 60 میلیارد ریال به حوزه بهداشت کمک کردند
امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اظهار داشت: در طول ایام کرونا بیش از 60 میلیارد ریال توسط خیران نیک اندیش مهاباد به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان کمک مالی شده است. بهزاد افزود: با این کمک ها 8 دستگاه ونتیلاتور، 4 دستگاه چراغ سیالیتیک اتاق عمل، 10 دستگاه پمپ انفوزیون، 2 عدد تشک مواج، 4 دستگاه الکتروشوک
بستری های کرونایی در مهاباد به کمترین میزان خود در 3 ماه گذشته رسید
تبدیل وضعیت به آبی باید کمتر از 5 مبتلا در روز ثبت شود. بهزاد تصریح کرد: پیک چهارم به مراتب مهلک تر از پیک های قبلی خواهد بود اما با استفاده مداوم از ماسک و عدم برگزای مراسمات عروسی و عزا و دورهمی نه تها پیک چهارم نیز کنترل می گردد، بلکه وضعیت شهرستان نیز به آبی تبدیل خواهد شد. وی در پایان اضافه کرد: بیشترین میزان شیوع ویروس کرونا در شهرستان مهاباد در بین رده سنی زیر 50 سال است، با این حال بیشترین فوتی ها مربوط به رده سنی بالای 60 سال است که در میان آنها افراد دارای بیماری زمینه ای قربانی اصلی این ویروس هستند. ...
شناسایی 500 واحد صنفی متخلف در مهاباد / تالارها فعلا بازگشایی نخواهد شد
محدودیت های کرونا از ادامه برگزاری 26 مراسم عروسی و عزا در این شهرستان با حضور به موقع گروه های نظارتی بهداشت نیز جلوگیری شده است. وی اضافه کرد: متخلفان علیه سلامت عمومی بدانند سلامت مردم خط قرمز شبکه بهداشت و درمان بوده و به طور قطع این اقدام مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی جامعه است و با افراد خاطی بدون تعارف برخورد قضایی می شود. مهرور با بیان اینکه تاکنون ابلاغیه برای
500 واحد صنفی متخلف در مهاباد شناسایی شد
برگزاری 26 مراسم عروسی و عزا در این شهرستان با حضور به موقع گروه های نظارتی بهداشت نیز جلوگیری شده است. وی اضافه کرد: متخلفان علیه سلامت عمومی بدانند سلامت مردم خط قرمز شبکه بهداشت و درمان بوده و به طور قطع این اقدام مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی جامعه است و با افراد خاطی بدون تعارف برخورد قضایی می شود. مهرور با بیان اینکه تاکنون ابلاغیه برای بازگشایی تالارها و مراسم
ساخت بیمارستان شهر پاتاوه بعد از 3 سال انتطار آغاز می شود
درمانگاه شهر پاتاوه ویزیت می شوند که این افراد نیازمند خدمت رسانی بیشتر در حوزه درمان هستند. با شیوع ویروس کرونا در جهان شاید دولت ها به این نتیجه رسیده باشند که توجه و پرداختن به توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی به لحاظ ارتباط مستقیم با سلامت جامعه از اولویت و ارزش خاصی برخوردار است. در کشور ایران شیوع ویروس کرونا زنگ خطر را برای جلوگیری از بحران های مشابه در آینده به ویژه در
اجرای 46 پروژه سلامت در استان همدان/ 4 دستگاه اکسیژن ساز در راه مراکز درمانی استان
حاضر خدمات لازم را به مردم نهاوند ارائه می دهد. MRI نهاوند دسته دوم نیست وی با اشاره به اینکه نسبت به دست دوم بودن این دستگاه صحبت هایی در شهر نهاوند شده بود! بیان کرد: برخی از اصحاب رسانه مطالبی را منتشر کردند که دغدغه ای نسبت به این موضوع داشتند اما آیا امکان دارد از سوی وزارت بهداشت و هیات امنای ارزی، دستگاهی که با ارز 4 هزار و 200 تومان وارد می شود دست دوم باشد؟!
آخرین وضعیت مسکن ملی در مهاباد تشریح شد
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی هاژه، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهاباد آخرین وضعیت اقدام ملی مسکن در مهاباد را تشریح کرد. سوران کریمی در گفتگو با خبرنگار هاژه اظهار کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون بیش از 8 هزار و 200 نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مهاباد ثبت نام کرده اند که بعد از پالایش تعدادی از افراد واجد شرایط تشخیص نداده شده و افراد باقی مانده در لیست تایید قرار
فرماندار: روند پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در بافق افزایشی شد
بیمارستان بافق، سال 1369 با 12 تخت بستری در این شهر راه اندازی شد و هم اینک در آن بخش های بستری، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، دیالیز، آی سی یو، سی سی یو، اورژانس، آزمایشگاه، داخلی، سونوگرافی و رادیولوژی با متخصصان تمام وقت و نیمه وقت فعال است. پروژه ساختمان بیمارستان 96 تختخوابی این شهر هم که از سال 1394 ساخت آن در سایت بیمارستان کنونی آغاز شده است با 88 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و نیمه اول سال 1400 خورشیدی به بهره برداری می رسد. مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد. ...
پروژه های نیمه تمام در حوزه مدیریت بحران آوج تکمیل می شود
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در جلسه ای با حضور نصرت الله علیرضایی فرماندار آوج، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، سرهنگ حسنی جانشین پلیس راه استان، بخشداران، سرهنگ بابایی فرمانده پلیس راه همدان، قزوین، روسای ادارات راهداری و امور منابع آب شهرستان و نمایندگان دفتر فنی استانداری و سازمان مدیریت و
فرماندار: زیرساخت های درمانی شهرستان ری در دولت تدبیر و امید متحول شد
تجهیزات، زیرساخت های و امکانات مراکز جامعه سلامت در جنوب تهران به روز رسانی شده است و این امر بیانگر توجه دولت به بخش بهداشت و درمان مردم است. وی با تاکید براینکه باید تلاش شود سطح خدمات بهداشتی و درمانی در جنوب و پیرامون تهران افزایش یابد، خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح خدمات بهداشتی در مناطق پیرامونی موجب کاهش سفر مردم از مناطق حاشیه ای به مرکز تهران می شود. توکلی اضافه کرد: افزایش
فرماندار مهاباد: مردم گرانفروشی را گزارش دهند
عارف خدرلو روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار مهاباد افزود: سازوکار لازم برای ارتباط مناسب با مردم و امکان گزارش گران فروشی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت باید فراهم شود تا بتوان با پدیده گران فروشی مقابله کرد. وی با بیان اینکه با توجه به کمبود تعداد بازرس امکان نظارت بر کل بازار وجود ندارد، ادامه داد: باید از ظرفیت مردم برای اطلاع از نحوه توزیع کالا و شناسایی فروشندگان متخلف استفاده شود
ساماندهی بیش از یکهزار نفر از بسیجیان بناب در طرح سردار سلیمانی
اهداء شده است که جا دارد از خیرین بزرگوار شهرستان و واحدهای تولیدی بابت همکاریهای صمیمانه با قرارگاه تقدیر و تشکر کنیم. حیدری با اشاره به آغاز طرح غربالگری حضوری بسیجیان در سطح شهرستان و روستاها، افزود: از عموم مردم بناب درخواست داریم با عزیزانی که در قالب این طرح با لباس مخصوص و کارت شناسایی به درب منازل مراجعه خواهند کرد، همکاری کنند. فرمانده عملیات میدانی طرح شهید سلیمانی
18 هزار بیمار به مرکز غربالگری 16 ساعته مهاباد مراجعه کردند
امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به راه اندازی مراکز 16 ساعته در کل کشور و شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اظهار کرد: از اوایل فروردین ماه یک مرکز 16 ساعته در مرکز بهداشت و یک واحد نمونه گیری تست کرونا در محل آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد راه اندازی شد. بهزاد افزود: در این مدت 18 هزار بیمار به این
آئین افتتاح کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور در شهرری/ لزوم افزایش سرانه های بهداشتی و درمانی شهرستان ری
بخش درمانی پیشرفت مطلوبی داشته است. فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید براینکه تمامی روستاها و مراکز جامع سلامت آن ها از نظر تجهیزات و زیرساخت به روزرسانی شده است، اظهار کرد: با به روز رسانی این حوزه می توان شاهد کاهش تردد مردم از جنوب تهران به مجموعه بیمارستان ها و کلینیک هایی که در تهران است بود؛ لذا تلاش شده در پیرامون تهران سطح بهداشت و خدمات دهی در این حوزه را افزایش دهیم.
تنها امید احداث سینما در مهاباد بر باد رفت
شرایطی که بیان شده، هماهنگی ندارد. جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در این رابطه به هاژه می گوید که موضوع از این قرار نیست و سرپرست شهرداری مهاباد هیچ حرکتی در این مورد انجام نمی دهد و طرح هیچ تغییری نداشته و از ابتدا به همین منوال بوده است. شهرداری موظف است که زیرساخت پردیس سینمایی را آماده کند و وزارت فرهنگ و ارشاد آن را تجهیز کند. این موضوع را با آقای خدرلو، فرماندار مهاباد نیز در
مهاباد صاحب کارخانه اکسیژن ساز می شود
عارف خدرلو از راه اندازی کارخانه اکسیژن ساز توسط سرمایه گذار برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران قرنطینه در منزل و بیمارستان خبر داد و امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار هه وال موکریان ، اظهار کرد: پس از بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان امر، تخصیص فضای مورد نیاز در داخل بیمارستان در صورت تکمیل ظرفیت تخت های بستری در مواقع بحرانی برای بیماران بستری کرونایی صورت خواهد گرفت. این مقام
خدرلو: مردم تخلفات را گزارش دهند و مطالبه گر باشند
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی هاژه، فرماندار شهرستان مهاباد در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان مهاباد ضمن انتقاد از تفاوت قیمت محصولات در بازار شهرستان، از شهروندان خواست در صورت مشاهده گرانفروشی در سطح شهر مطالبه گر باشند و تخلفات رابه اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند. عارف خدرلو در این جلسه ضمن انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در جلسات رسمی اظهار کرد: به نظر می رسد جلسات
کوردلان نمی توانند هویت و فرهنگ کردی را انکار کنند
به گزارش سرویس فرهنگی هه وال موکریان ، کامبیز ابراهیم زاده محقق و نویسنده مهابادی امروز 20 دی ماه در گفتگو با خبرنگار کردپرس بیان کرد: هیات امنای مقبره الشعرای مهاباد در سال های اخیر دستخوش تغییراتی بوده و تنها در صورت احساس نیاز اعضای هیات امنا فراخوانده می شوند در غیر اینصورت احترامی برای آرا و نظرات این هیات امنا قائل نیستند. او با اشاره به تغییرات گسترده در نقشه اولیه مقبره الشعرای
احتمال افتتاح بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی تا پایان سال
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز ، حسین توکلی کجانی، فرماندار شهرستان ری صبح امروز در مراسم افتتااح کیلینیک چشم پزرشکی نور شهرری به اقدامات دولت دوازدهم در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه سلامت و بهداشت اقدامات زیرساختی بسیاری انجام داده است؛ لذا اهمیت به بخش سلامت از اقدامات مهم دولت محسوب می شود و همچنین برای تقویت زیرساخت
بازدید سرزده مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از پایگاه های سلامت
امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در بازدید از پایگاه های سلامت این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اظهار داشت: هدف از این بازدید پایش و ارزیابی کمی و کیفی مراقبین شاغل در پایگاه های سلامت این شهرستان در طول مدت شیوع ویروس کرونا و انجام مراقبت های بالینی برای گروه های هدف است. بهزاد افزود: پس از اجرای گام چهارم مدیریت کنترل
تخریب منزل مسکونی براثر انفجار گاز در سردشت و یک خبر دیگر از مهاباد
رییس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: یک شکارچی متخلف که اقدام به شکار یک توله گراز در حاشیه تالاب "کانی برازان" کرده بود، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد. فاروق سخنور روز شنبه اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت هنگام پاییش و گشت زنی در تالاب بین المللی کانی برازان این شهرستان با لاشه بی جان یک توله گراز مواجه شدند، که سگ ها به آن حمله ور شده بودند. وی اضافه کرد: در بررسی
طرحی مزین به نام سردار دل ها که بحران کرونا را در قم مدیریت کرد
اگر نیاز به خدمات بیشتری باشد پزشک مربوطه به درب منزل مراجعه و بیمار را ویزیت می کند. محمدجواد جعفری بیان کرد: درصورتی که خانواده امکان قرنطینه بیمار خود را در منزل نداشته باشند در مرکز قرنطینه در کنار بیمارستان فرقانی قرنطینه می شوند این نوع قرنطینه بدون تخت بستری است و به صورت نوعی هتل برای راحتی فیزیکی بیمار ایجادشده است. گفتنی است؛ با توجه به ثابت شدن آمار مرگ ومیرها و هم چنین کاهش روند بستری های استان قرار است این طرح طی هفته های آینده با توجه به شرایط وضعیت استان وارد مرحله جدیدی شود. انتهای پیام / 106 ...
بازدید شبانه فرماندار و شهردار مسجدسلیمان از منزل مسکونی آسیب دیده در منطقه نمره یک
عصر مسجدسلیمان // فرماندار و شهردار مسجدسلیمان شبانه از منزل مسکونی آسیب دیده در منطقه نمره یک این شهرستان بازدید نمودند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در پی ریزش سقف منزل مسکونی واقع در کوچه شهید ابریشم کار منطقه نمره یک در ساعت ابتدایی روز جمعه 19 دی ، محمد پاکدل فرماندار و پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان شبانه از این خانه بازدید و تصمیمات لازم را جهت ساماندهی خانوار آسیب دیده
فرماندار: بهره برداری گام اول و کامل 2 بیمارستان آران و بیدگل در ماه بهمن/همزمان با بیمارستان ثامن(ع)، ...
جمله رادیولوژی، آزمایشگاه، سی تی اسکن، فیزیوتراپی و اورژانس ارایه خواهد شد . وی با بیان اینکه اولویت بخش بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل تکمیل بیمارستان امام حسن (ع) خواهد بود تا در سال آینده این بیمارستان هم به بهره برداری کامل برسد، افزود: با تکمیل و بهره برداری این 2 بیمارستان شاهد تحولی بزرگ در حوزه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل خواهیم بود . فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به نقش مهم خیران سلامت در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: این مشارکت در اجرای طرح های بهداشت و درمان آران و بیدگل بی نظیر است که جای تقدیر فراوان دارد . ...
تخریب یک خانه روستایی بر اثر انفجار گاز در سردشت
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ بخشدار مرکزی شهرستان سردشت گفت : حوالی ظهر امروز در روستای درمان آباد این شهرستان یک خانه روستایی بر اثر انفجار کپسول گاز 11 کیلویی تخریب شد. ناصر یوسفی افزود: در این حادثه متأسفانه صاحب خانه که یک پسر جوان 31 ساله بود از ناحیه صورت به شدت زخمی و روانه بیمارستان شد. یوسفی اضافه کرد: در این حادثه منزل مسکونی به صورت کامل تخریب و بسیاری
کوتاه از حادثه
نشت گاز، عامل انفجار خانه فرماندار نشت گاز باعث انفجار هولناک در خانه فرماندار شهرستان بندرگز شد. به گزارش همشهری، این حادثه عصر پنجشنبه رخ داد و به دنبال آن منزل فرماندار بندرگز دچار انفجار و حریق شد. با گزارش ماجرا به آتش نشانی، تیم های اطفای حریق راهی محل حادثه شدند و پس از خاموش شدن شعله های آتش، دختر فرماندار که در این حادثه دچار سوختگی شده بود به بیمارستان 5 آذر گرگان منتقل شد. به