اخراج سرمربی حریف فولاد - 598

598 ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۸

اخراج سرمربی حریف فولاد

ورزش 3/ حریف فولاد در لیگ قهرمانان آسیا سرمربی اش را اخراج کرد. باشگاه الهلال عربستان که در گروه سوم لیگ قهرمانان با فولاد همگروه است، لورنتیو رژکامپ سرمربی خود را به دلیل باخت خانگی در جام پادشاهی عربستان اخراج کرد. این مربی رومانیایی که فصل گذشته الهلال را به فینال لیگ قهرمانان رسانده بود جای خود را به هموطنش یعنی سیپریان پانایت خواهد داد که مربی جوانان الهلال بوده است. الهلال در لیگ عربستان در رده سوم قرار دارد و فاصله اش با النصر صدرنشین، 10 امتیاز است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)