عوارض برق ویلاها افزایش یافت - الف

الف ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۲

عوارض برق ویلاها افزایش یافت

نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند که عوارض برق ویلاها افزایش یابد. به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه 94 در بخش درآمدی، بند ز را تصویب کردند. بر اساس این مصوبه، وزارت نیرو موظف است، علاوه بر دریافت بهای برق به ازای هر کیلو وات ساعت برق فروخته شده ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)