کرونا همچنان در عربستان قربانی می گیرد - شفقنا

شفقنا ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۵

کرونا همچنان در عربستان قربانی می گیرد

بیماری مهلک کرونا یا سندرم تنفسی خاورمیانه در بهمن ماه پنج تن دیگر را در عربستان به کام مرگ کشاند. به گزارش شفقنا، به نقل از العالم، بنابر خبرهای دریافتی همچنین در این ماه دو نفر دیگر در عربستان مبتلا شده و دو بیمار هم روند بهبودی خود را طی می کنند به این ترتیب از آذرماه سال گذشته تاکنون ، کرونا بیشترین مبتلایان را در عربستان به خود اختصاص داده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)