12هزار نفر در گچساران به کرونا مبتلا شدند - ایرنا
12هزار نفر در گچساران به کرونا مبتلا شدند
سایر منابع:
سایر خبرها
مسیرهای منتهی به مرکز شهر دوگنبدان بسته شد
، قهوه خانه ها، رستوران ها و بوستان ها صنوف پرتردد با بررسی صنعت، معدن و تجارت در شهرستان تعطیل خواهند شد. فرماندار گچساران افزود: اعمال محدودیت تردد تا عادی شدن وضعیت کرونایی شهرستان از قرمز به نارنجی ادامه خواهد داشت. اتابک ابراز کرد: 42 هزار و 828 مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده است. وی تصریح کرد: 12
اعمال محدودیت های جدید کرونایی در گچساران/کدام اصناف تعطیل هستند؟
کنند. اتابک عنوان کرد: در راستای تصمیم ستاد مبارزه با کرونا گچساران محدودیت تردد در سطح شهرستان از امروز اعمال شد. وی گفت: در همین راستا به غیر از تعطیلی آرامستان، تالارها، اماکن ورزشی و زمین های چمن، قهوه خانه ها، رستوران ها و بوستان ها صنوف پرتردد با بررسی صنعت، معدن و تجارت در شهرستان تعطیل می شوند. فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت تردد تا عادی شدن
تاخت و تاز مرگبار کرونا
اعمال شد. وی گفت: در همین راستا به غیر از تعطیلی آرامستان، تالارها، اماکن ورزشی و زمین های چمن، قهوه خانه ها، رستوران ها و بوستان ها صنوف پرتردد با بررسی صنعت، معدن و تجارت در شهرستان تعطیل می شوند. فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت تردد تا عادی شدن وضعیت شهرستان از قرمز کرونایی به نارنجی ادامه خواهد داشت. اتابک بیان کرد: اکثر مردم شهرستان عادت به خرید با وسایل نقلیه
راه اندازی بخش کرونای بیمارستان نرگسی گچساران
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار گچساران گفت: در پی افزایش بی سابقه بیماران کرونایی در این شهرستان بخش اورژانس بیمارستان نرگسی برای بستری کردن بیماران مبتلا به کرونا راه اندازی شد. علیرضا اتابک افزود: با توجه به تداوم افزایش بیماران کرونایی در شهرستان گچساران بخش های داخلی و عفونی این بیمارستان نیز برای بستری بیماران مبتلا به کرونا تجهیز و آماده شده است
22 درصد جمعیت بالای 18 سال گچساران علیه کرونا واکسینه شدند
/> هم اکنون 890 نفر بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان در قرنطینه خانگی هستند. تاکنون بیش از 12هزارو 550 نفر در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شدند. شهرستان 150 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
تاکنون 853 نفردراستان ایلام قربانی کرونا شده اند
ایوان، پنج نفر چرداول، یک نفر بدره، یک نفر ملکشاهی و یک نفر نیز مربوط به سیروان است. کریمیان با اشاره به اینکه هفت شهرستان ایلام، دهلران، آبدانان، دره شهر، مهران، ایوان و چوار در وضعیت قرمز و بدره و چرداول در وضعیت نارنجی قرار دارد،گفت: شهرستان های ملکشاهی، سیروان و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: از تعداد 47 هزارو 4 نفر مبتلا شده تاکنون 44 هزارو 74 نفر در مناطق مختلف استان با تلاش کادر درمان بهبود پیدا کرده اند.
شمار بیماران کوویدی بستری در رشت از مرز یکهزار نفر عبور کرد
به گزارش خبرنگار ایرنا، علی فتح اللهی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت اظهار داشت: پذیرش روزانه بیماران کرونایی در بیمارستان های رشت نیز از 177 نفر در هفته گذشته به 243 بیمار در زمان حاضر رسیده که همه این آمارها نشانگر افزایش روزانه بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های این شهرستان است. وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا برای کاهش بار
تزریق 200 هزار دز واکسن در شهرستان رشت / تمامی مکان های عمومی تعطیل شد
بالای 30 هزار نفر در کشور به این ویروس مرگ بار مبتلا می شوند و همه باید در ریشه کن کردن آن کمک کنیم. اول بایستی سالم باشیم تا فعالیت اجتماعی داشته باشیم. فتح اللهی با تاکید بر اینکه سلامتی بزرگترین نعمت است و لازمه فعالیت های اجتماعی است اظهار کرد: در این شرایطی بحرانی همگان بایستی همکاری کنند. وی تصریح کرد: واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی تنها راه مقابله با این بیماری
توزیع واکسن باید متناسب با جمعیت شهرستان باشد/ بستری 1000 بیمار کرونایی در رشت
رساند. رئیس ستاد کرونای شهرستان رشت گفت: اصحاب رسانه زبان گویای ما هستند و گاهی حتی به دلیل ارتباطی که با مردم دارند می توانند کمی و کاستی ها را به اطلاع ما برسانند، این یک فرصت خوبی است که بتوانیم از ظرفیت آنان استفاده کنیم. وی ادامه داد: آمارها و شرایط کرونا و تعداد بستری ها خود بازگو کننده وضعیت کنونی در روند ابتلا است، در هر دو ثانیه یک مبتلا و در هر سه دقیقه یک فوتی
هشدار درباره روند صعودی مبتلایان به کرونا در سرخس
محمدرضا رجبی مقدم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: به دلیل افزایش چشمگیر بیماران مبتلا به کرونا در روزهای اخیر، شهرستان سرخس همزمان با بسیاری از نقاط استان در وضعیت قرمز قرار گرفته است و از مهمترین دلایل آن، قدرت انتشار سریع ویروس دلتا و کم توجهی مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های اخیر است. رجبی مقدم اظهار کرد: در حال حاضر از تمام ظرفیت های بیمارستان لقمان بهره گرفته ایم و
نقاهتگاه بیماران کرونایی در جویبار راه اندازی شد
سید علی اسد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل افزایش تعداد مبتلا به بیماری کووید 19 و گسترش روز افزون مراجعات به بیمارستان ها، نقاهتگاه در این شهرستان راه اندازی شده است. وی با اعلام اینکه نقاهتگاه بیماران کرونایی به 30 تخت تجهیز شده است، ادامه داد: تمام تلاش خود را به کارگیری خواهیم رگرفت تا بتوانیم در مراکز درمانی و بیمارستان های سطح این شهرستان به مردم خدمات
17 درصد مردم دهلران واکسینه شدند
مجید عسگری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مراکز تزریق واکسن کرونا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون در این شهرستان 10 هزار و 954 نفر در این شهرستان موفق به تزریق واکسن کرونا شده اند. وی افزود: از این تعداد پنج هزار و 927 نفر زن و نج هزار و 27 نفر مرد هستند. معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: تزریق واکسن کرونا به افراد واجد شرایط در این شهرستان
فرماندار: وضعیت خواف از نظر شیوع کرونا اضطراری است
بستری و تحت درمان قرار گرفتند. سنجرانی ادامه داد: در این مدت پنج نفر از شهروندان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. وی گفت: 9 هزار نفر از گروههای هدف شامل سالمندان، میانسالان، شهروندان دچار بیماریهای زمینه ای، شاغلان در مشاغل خاص و مراکز تجمع و کادر بهداشت و درمان این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند. مرکز شهرستان 150 هزار نفری خواف با 123
وضعیت شیوع کرونا در مراغه بار دیگر قرمز شد
موارد جدید ابتلا به کرونا قرار دارد، بیان کرد: مشاغل گروه های 2، سه و چهار بر اساس وضعیت قرمز کرونا و محدودیت های مربوط به آن، در این شهرستان تعطیل می شود. معاون استاندار آذربایجانشرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه اضافه کرد: هیچ کس مخالف برگزاری آیین های عزاداری نیست اما از آنجایی که روزانه حدود 500 نفر در سطح کشور جان خود را از دست می دهند، این آیین ها باید با پروتکل های خاص برگزار
هر نوع علامت مشکوکی سویه دلتا استس
گذشته 22 هزار و 310 بیمار جدید به مراکز درمانی تهران مراجعه کردند که 225 نفر در بخش ویژه بستری شدند، بنابراین به گفته وی در طی این هفته تغییر زیادی در آمار مراجعین نخواهیم داشت. با توجه به نقشه برنامه ماسک، 336 شهرستان قرمز و 84 شهرستان نارنجی و 28 شهرستان زرد رنگ هستند که نشان از این دارد که وضعیت کرونایی کشور اصلا مساعد نیست و باید دستورالعمل های بهداشتی را بهتر و بیشتر نسبت با گذشته
فرماندار گچساران: در این شهر عده ای فقط زبان درست کردند
ه تعطیل نکنید! بنابراین در این شهر چه صنفی داریم که باید تعطیل شود؟ چرا که بیشتر صنوف این شهرستان طبق محدویت ها نیز جزو مشاغل سطح یک هستند که باید خدمات بدهند اگرچه معتقدیم که بستن صنوف تنها راه چاره نیست. علیرضا اتابک افزود: متاسفانه در این شهر یک عده ای فقط زبان درست کردند و به جای یاری کردن فقط حاشیه درست می کنند در حالی که هیچ خبری هم از موضوعات کرونا ندارند و فقط حرف می زنند، برخی می گ
وضعیت نگران کننده شهرستان باشت و بهمئی / راهروهای بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد مملو از بیماران کرونایی ...
داشت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون 22 هزار نفر از جمعیت گروه های هدف شهرستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که از این تعداد پنج هزار نفر دز دوم واکسن را نیز تزریق کردند. مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و بر اساس اولویت بندی گروه های سنی اعلام شده، مردم جهت تزریق واکسن می توانند به 100 مرکز واکسیناسیون شهرستان کهگیلویه شامل کلیه مراکز
وضعیت ویروس کرونا در شهرستان باشت قرمز شد
همکاری دستگاه های اجرایی متولی روزانه از بازارهای شهرهای باشت و بوستان بازدید و با متخلفان به شدت برخورد می کنند. حسنی عنوان کرد: از اسفند ماه پارسال تاکنون2 هزار و 618 فرد آلوده به ویروس کرونا در این شهرستان شناسایی شده که از این تعداد 341 نفر هم اکنون با ویروس درگیر و در حال مراقبت هستند. وی ابراز داشت: در این مدت 24 نفر بر اثر بیماری کووید 19 در باشت جان خود را از دست داده اند. از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 11 هزار و186 تست کرونا در باشت انجام شده است. شهرستان 22 هزار نفری باشت در 110 کیلومتری جنوب یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. ...
اعلام وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب
/> جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب وضعیت شهرستان را بحرانی اعلام کرد و مردم را به رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی دعوت کرد. وی عنوان کرد: صنوف مختلف ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از هر گونه خدمات به مشتریانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند خودداری کنند. صنفی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکند جریمه خواهد شد و با او برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. در این جلسه بر همکاری و همراهی همه دستگاه ها و همکاری جدی مردم برای مقابله با شرایط کرونایی شهرستان تاکید شد.
بیش از 14 هزار نفر در سرپلذهاب واکسن کرونا دریافت کرده اند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از بازی درا ز، جلسه اضطراری کرونا با حضور فرماندار و اعضای این ستاد در محل فرمانداری شهرستان سرپلذهاب برگزار شد. نورالدین فرزادی پور در این جلسه گفت: متاسفانه شهرستان سرپلذهاب در تجربه تکراری در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت و یبانگر این موضوع است که ما نتوانستیم نه مردم را همراه کنیم و نه برخوردها منجر به ایجاد الزام برای متخلفین شود.
تالارهای پذیرایی مهاباد با رعایت شیوه نامه ها خدمت رسانی کنند
پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ملزم به رعایت کامل دستورالعمل های ابلاغی بوده و این مرکز نیز بر نحوه فعالیت صنوف مختلف نظارت کامل خواهد داشت. وی خواستار همراهی بیشتر شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای محدودیت های جدید کرونا شد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون اصناف، کسبه و بازاریان همراهی خوب و متعهدانه ای با ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان داشتند. مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت تاکنون بیش از 410 فوتی ناشی از ویروس کرونا دارد.
کاروان هایی که ناقوس مرگ را به صدا درمی آورند
شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد و بیش از 90 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان ایت الله العظمی بروجردی(ره) بستری هستند. معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: واکسیناسیون در شهرستان با حداکثر ظرفیت در حال انجام است و باید 70 درصد جمعیت واکسینه شوند که آمار مبتلا و فوتی های روزانه کم شود. ممدوحی اضافه کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان کمتر از 40 درصد است که
تعداد تخت های کرونایی گچساران 20 درصد افزایش یافت
...> وی ادامه داد: این شهرستان برای ارائه خدمات بهداشتی به شهروندان مبتلا به کرونا کاملا آمادگی کامل را دارد. حسینی تاکید کرد که لازم است پروتکل های بهداشتی با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان بیش از پیش رعایت شود. وی ابراز کرد: دور همی ها، برپایی مراسمات عروسی و عزاداری از مهمترین عامل انتشار کرونا در این شهرستان است. 41هزار و 726 مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده است. شهرستان 156 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. ...
گچسارانی ها بی خیال کرونا/از شب نشینی در پارک های تاریک تا هجوم به قبرستان با پای پیاده!
ای خواستار تعطیلی بازار و عده ای خواستار باز بودن آن هستند، باید تمام جوانب را در تعطیلی بازار در نظر گرفت و در این راستا تابع دستورات هیئت دولت هستیم. وی گفت: در شهرستان گچساران هم اکنون شرایط کرونایی بسیار حاد می باشد وروزانه افراد بسیاری برای تست به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه می کنند. فرماندار گچساران با عنوان اینکه قدرت سرایت این نوع کرونا بالا می باشد، خاطر نشان کرد
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / جمعه 15 مرداد 1400
بیمارستان های البرز بستری شده اند که 49 هزارو207 نفر آنان بهبود یافته اند. اکنون سه شهرستان تابعه استان البرز قرمز تیره، سه شهرستان قرمز و یک شهرستان نارنجی کرونایی است. رعایت فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای شستشوی دست ها مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از انتقال کرونا است. تعداد بستری شدگان مبتلا به کرونا در مازندران از چهار هزار نفر گذشت
مردم توصیه های کرونایی را جدی بگیرند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز، غفور قاسم پور، افزود: همان گونه که هشدار داده بودیم موج کرونای دلتا سهمگین تر از دوره های پیشین، کرج را در نوردیده و روز به روز به تعداد بیماران که متقاضی بستری شدن در بیمارستان های کرج هستند، اضافه می شود. فرماندار ویژه کرج با بیان این که حتی افراد واکسینه شده نیز در خطر ابتلا قرار دارند، گفت: وضعیت بیماری نگران کننده است و شیوع آن نیز با سرعت
شرایط کرونایی کرج فوق قرمز شد
فرماندار کرج شرایط کرونایی این شهرستان را فوق قرمز اعلام کرد و گفت: همانگونه که هشدار داده بودیم موج کرونای دلتای سهمگین تر از دوره های پیشین کرج را در نوردیده است. به گزارش خبرنگار مهر، غفور قاسم پور عصر جمعه در حاشیه ستاد مقابله با کرونا در کرج شرایط کرونایی این شهرستان را فوق قرمز اعلام و اظهار کرد: همان گونه که هشدار داده بودیم موج کرونای دلتای سهمگین تر از دوره های پیشین کرج را در
فرماندار: همه، حتی کسانی که واکسن زده اند باید پروتکل هایی همچون استفاده از ماسک را جدی بگیرند
بازارهای هفتگی تا اطلاع ثانوی، عنوان کرد : واکسیناسیون کرونا در شهرستان خمام درحال انجام بوده و در تلاش هستیم تعداد سهمیه این شهرستان را افزایش دهیم؛ ضمن آنکه همه، حتی کسانی که واکسن زده اند باید پروتکل هایی همچون استفاده از ماسک را جدی گرفته و رعایت کنند. نماینده عالی دولت در خمام، خاطرنشان کرد : تیم های بازرسی باید نسبت به انجام بازدیدهای میدانی از اصناف سطح شهر و روستاها مبادرت ورزند.
40 درصد ابتلا به کرونا در نیشابور در مجالس عروسی اتفاق افتاده است
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛ بر اساس آمارهای رسمی رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در جلسه ستاد کرونا 40 درصد از ابتلاهای این شهرستان در مجالس عروسی اتفاق افتاده است که همین افزایش ابتلا باعث شد نیشابور مجدداً در وضعیت قرمز کرونایی قرار گیرد و از آن بدتر ظرفیت بیمارستان 22 بهمن نیز کامل و مسئولین شهرستان ایجاد بیمارستان صحرایی را در دستور کار خود قرار دادند.