سرمربی تیم ملی تنیس: دیگر از پیش باخته نیستیم - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۶:۴۴

سرمربی تیم ملی تنیس: دیگر از پیش باخته نیستیم

سرمربی تیم ملی تنیس ایران می گوید، هدف ایران ماندن در گروه دو دیویس کاپ است و این که توانایی های خود را به حریفان نشان دهد. سعید احمدوند در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت ملی پوشان تنیس پیش از اعزام به دیویس کاپ اظهار کرد: نتایج هفته اول تا حدودی نشان دهنده وضعیت ملی پوشان است. البته مسابقه های فیوچرز کیش از نظر سختی قابل مقایسه با مسابقه های دیویس کاپ نیست و بازیکنان خوب خارجی در آن حضور دارند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)