افزایش دوباره شهرهای قرمز و نارنجی کرونا در کشور/ 42 شهر در وضعیت قرمز - تیتر ۱

تیتر ۱ ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۶

افزایش دوباره شهرهای قرمز و نارنجی کرونا در کشور/ 42 شهر در وضعیت قرمز

به دنبال روند صعودی ابتلا به کرونا در پیک ششم و با سویه امیکرون، بستری های ناشی از این بیماری نیز در حال افزایش است؛ به طوری که طبق جدیدترین رنگ بندی اعلام شده، اکنون 42 شهر در کشور در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته اند. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)