کنایه سرمربی سابق تیم ملی کشتی به علیرضا دبیر - برترین ها

برترین ها ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۰

کنایه سرمربی سابق تیم ملی کشتی به علیرضا دبیر

طرفداری: سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: از رئیس فدراسیون می خواهم به سرمربی تیم ملی اختیار تام بدهد، همان اتفاقی که در المپیک رخ نداد. غلامرضا محمدی درمورد شرایط کشتی ایران برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو اظهار داشت: چند سال پیش و زمانی که سرمربی تیم ملی نوجوانان بودم این نوید را داده و گفته بودم که بعد از المپیک اتفاقات خوبی در کشتی ایران رخ خواهد داد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)