کاظمی: بازیکنان جدید ما 40 درصد هم عملکرد موفق نداشتند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۵

کاظمی: بازیکنان جدید ما 40 درصد هم عملکرد موفق نداشتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان در نشست خبری بعد از برتری دو بر یک تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: به نظرم تیم ما فقط از نظر روحی بهتر شده بود وگرنه بازیکنان جدید ما حتی به اندازه 40 درصد هم موفق کار نکردند. بازیکنی مانند ایمان موسوی حتی 20 درصد هم عملکرد نداشت و او باید نیم فصل خودش را به آمادگی کامل برساند. ما از نظر تاکتیکی 10 درصد هم خوب نبودیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)