16 نفر از ناظرین ، استخدام مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آباده شدند - تعامل

تعامل ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۸

16 نفر از ناظرین ، استخدام مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آباده شدند

جلسه نیروهای جدید الاستخدام مهندسین ناظر در سالن جلسات مدیرت با حضور محمدی مدیر ، هوشبر رئیس اداره ترویج، کاظمی رئیس اداره رفاه و پشتیبانی مدیریت، طهماسبی مسئول حراست مدیریت و با حضور کارشناسان جدید الاستخدام برگزار شد . ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید مهندس محمدی ضمن خوش آمدگویی به نیروهای جدید الاستخدام از مهندس هوشبر و کاظمی به دلیل تلاش در روند جذب ناظرین تشکر نمود. سپس از نیروهای جدید خواستار شد که به عنوان نیروهای جهادی طبق قانون و مقررات ، صادقانه به مردم خدمت کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)