کاخ سفید: هدف از مذاکرات هسته ای، رفع نگرانی جامعه بین الملل است - 598

598 ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۶

کاخ سفید: هدف از مذاکرات هسته ای، رفع نگرانی جامعه بین الملل است

فارس/ سخنگوی کاخ سفید در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص عقب نشینی قدرت های جهان در مذاکرات هسته ای گفت که هدف از مذاکرات هسته ای رفع نگرانی های جامعه بین الملل درباره برنامه هسته ای ایران است. جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه به خبرنگاران در خصوص اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که گفته بود قدرت های جهان، جلوگیری از دسترسی ایران به سلاح های هسته ای را رها کرده اند، گفت: تمام نکته مذاکرات در جریان میان ایران و آمریکا و شرکای بین المللی ما ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)