فرمانده نیروی دریایی ارتش به تماشای پی 22 نشست - همشهری

همشهری ۱۳۹۳/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۷

فرمانده نیروی دریایی ارتش به تماشای پی 22 نشست

- همشهری آنلاین: مراسم رونمایی از فیلم سینمایی پی 22 با نام قبلی مرواریدهای خلیج فارس در مرکز فرهنگی سیدالشهدا(ع) با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)