سرکوب زندانیان بحرینی با گاز اشک آور/ الوفاق فراخوان تظاهرات داد - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۳

سرکوب زندانیان بحرینی با گاز اشک آور/ الوفاق فراخوان تظاهرات داد

مخالفان بحرینی اعلام کردند که نیروهای رژیم آل خلیفه با زندانیان زندان مرکزی جو درگیر شده و برای سرکوب اعتراض آنها از گاز اشک آور استفاده کرده اند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت اینترنتی النشره گزارش داد که نیروهای امنیتی بحرین علیه زندانیان در زندان جو گاز اشک آور استفاده کرده اند و حال برخی زندانیان به دلیل استنشاق گاز اشک آور رضایت بخش نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)