شجونی: باید احمدی نژاد را خواباند و شلاق زد/ قحط الرجال نشده آدم سالم زیاد داریم! - تیک
سایر منابع:
سایر خبرها
چالش آب سرد سونامی پرسشگرانه پسابرجامی اروپایی به زبان ساده!
و الا چه نیازی به مدرسه رفتن! معلم که زورش می آمد، می خواست جلوی بچه ها کم نیاورد، می زد به قصه و افسانه تا داد اولیا درآمد و مدیر گوشش را پیچاند و او نیز گوش مرا! اصولاً سؤال پرسیدن یا مطالبه گری چیز خوبی است! زمانی سکوت مدنی و زمانی پرسش مدنی و زمانی کاغذپراکنی مدنی! البته اینها را که می گویم در مورد خودمان نیست. ما الان یک دولت اعتدالی پسابرجامی لوکس سر کار داریم که مدنیت از هر کجایش می
بی تو دلم می گیره تو این سکوت خونه*...
/> یغما گلرویی: بدرود! مرد تنهای شب. خبر مثل همیشه کوتاه و صاعقه وار رسید. حبیب خواننده درگذشت . حبیب سبکی خاص خود در خواندن و اهنگسازی داشت. همکاری با بزرگی مثل واروژان را تجربه کرده و از شعر شاعرانی مثل نادر ابراهیمی و شفیعی کدکنی و محمدعلی بهمنی در آثارش استفاده کرده و بسیاری از آهنگهایش در حافظه ی شنیداری مردم ماندگار شده بودند. هفت سال پیش با چراغ سبز و وعده های دروغین محمود احمدی نژاد
بخش های خواندنی خلسه با طعم باروت
میزش جمع کرد و ریخت وسط اتاق رو قالی. می خواست آتیششون بزنه. می گفت الان پاسدارها می ریزن تو خونه. باید مدارکو بسوزونیم. کاغذا هم همه اش قبض آب و برق و تلفن بودن یا لیست خرید خونه و این چیزا. با چه مکافاتی نذاشتم این کارو بکنه. بهش گفتم سازمان [مجاهدین] همون بیست و چند سال پیش منحل شد. مگه بیکارن اینا که تو رو بپّان؟! تویی که فقط یه عضو ساده بودی. مثل خنگ ها نگام کرد. تموم گذشته رو قاطی کرده بود
حبیب دق مرگ شد/او اولین قربانیِ خوش باوری نبود؛ آخرین هم نخواهد بود
کرده و از شعر شاعرانی مثل نادر ابراهیمی و شفیعی کدکنی و محمدعلی بهمنی در آثارش استفاده کرده و بسیاری از آهنگهایش در حافظه ی شنیداری مردم ماندگار شده بودند. هفت سال پیش با چراغ سبز و وعده های محمود احمدی نژاد به امید فعالیت مجدد در ایران، به وطن بازگشته بود و از آنجایی که آهنگ مبتذل - به زعم دفتر موسیقی - هم در کارنامه خود نداشت؛ گمان می کرد مشکلی برای فعالیت در ایران نداشته باشد. حتا باور داشت که
اصولگرایان مردم را نشناختند
عادت کرده اند همه شرایط را تحمل کنند و این به برکت دین و اسلام است . نمی شود از طرف مردم نظر داد و یک جمع بندی کلی کرد اما فکر نمیکنم ناراضی باشند هرچند که مطلوب نمی بینند اما از دوره گذشته ارام تر هستند و گله ها کمتر است . نه آقای هاشمی و نه کسی دیگر در حال حاضر قائل به شورای رهبری نیست. آنچه آقای هاشمی بازگو می کند فقط نقل تاریخ است. این روزها بحث بازگشت احمدی نژاد به سیاست و
اساس و پایه اقتصاد مقاومتی کشاورزی است/ لزوم توجه به تهدید ولنگاری فرهنگی در جامعه اسلامی/ مسئولان در ...
خاطر نشان کرد:مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران در همه حال در خدمت اسلام و انقلاب اند و این حضور بیش از 4000 هزار نفری برای اعزام به مرقد مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی تنها از شهرستان قدس گواهی بر این موضوع است وی در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت های هفته پیش رو اشاره کرد و گفت: اولین مناسبت در هفته پیش رو حرکتی است که توسط فدائیان اسلام در سال های اغازین انقلاب در سال 42 رخ داد که
آغاز خروجی محور شدن شورای عالی فضای مجازی در دولت یازدهم
ارائه گزارش در حضور رئیس جمهوری پرداخت. وی با یادآوری اینکه دو عرصه علم و فرهنگ در مرکزیت کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد، سهم 1.5 درصدی ایران از تولید علم دنیا را حاصل تلاش دانشمندان و محققان ایرانی در کنار همت همه دلسوزان و سیاستگذاران پس از انقلاب اسلامی تاکنون دانست. به گفته مخبر، ایران در عرصه های مختلف علمی از جمله نانو، بیو، هوافضا، سلول های بنیادی، علوم شناختی و گیاهان دارویی
سردار سلیمانی کاندیدای اصولگراها میشود؟
به گزارش پایگاه خبری آشخانه ، حاج قاسم سلیمانی چند هفته ای است که نامش نه در به عقب راندن تکفیری ها بلکه به عنوان کاندیدای بالقوه ریاست جمهوری در ایران مطرح می شود. اما آیا واقعا سلیمانی می خواهد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 باشد؟ او مانند تمام یک دهه و نیم گذشته هیچ حرف و سخنی نمی گوید که کاربرد سیاسی در ایران داشته باشد. در تمام این سال ها تلاش کرده یک مستشار نظامی بماند و در هیچ
جهت اطلاع
الاسلام جعفر شجونی که از حامیان احمدی نژاد بود در مورد محمود احمدی نژاد حرف تازه ای گفته است. به گزارش رویداد 24، جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، در مورد محمود احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد را به خاطر زبانش باید خواباند و شلاق زد. * در پی طرح مباحثی در مخالفت با نام باشگاه ابومسلم، عطاالله مهاجرانی به آقای علم الهدی امام جمعه مشهد یادآور شد امام رضا علیه السلام 11 سال بعد از قتل ابومسلم
دولت توجه بیشتری به کشاورزان داشته باشند/ لزوم رفع مشکل اشتغال
؛ اگر دشمن لبخند زد شاید از حیله و نیرنگ باشد. وی ادامه داد: کسانی که گفتند برجام فرجام می آورد و کسانی گفتند کلید در 100 روز قفل را باز می کند الان فهمیدند چه اشتباهی کردند و باز هم کوتاه نمی آیند. حمیدی نژاد گفت: رییس جمهور بیان کرد که ما با توافق، جنگ را از ایران دور کردیم؛ شما که می گویید دیپلماسی قوی است چرا عربستان را نمی ترسانید و حج را بر مردم تعطیل می کند؛ ملت ما ثابت
درخواست یک روحانی برای شلاق زدن احمدی نژاد!
کار را نکردند. افرادی مثل ابوترابی، حدادعادل، رحماندوست، آل اسحاق، باهنر یا زاکانی آیا برای انتخابات 96 اصلاً از احمدی نژاد اسم می برند؟ مشخصاً خیر. تمام این ها شایعاتی است که از وعده ماهانه 250 هزار تومان شروع شد.مگر قحط الرجال است که احمدی نژاد را با این همه حاشیه انتخاب کنند؟ آدم سالم زیاد داریم! نه این که احمدی نژاد سالم نباشد، احمدی نژاد نه دزد است و نه... ولی به خاطر این زبانش باید خواباند و شلاقش زد. احمدی نژاد به شیخ ثمری گفته که مراجع فقط شکم و زیر شکم خود را می فهمند! تا به حال در این مملکت کسی این غلط ها را نکرده است.این گفت و گو را رویداد 24 منتشر کرده است ...
دفاع خاتمی از حق نامزدی احمدی نژاد
محمدرضا خاتمی، نایب رییس مجلس ششم معتقد است که آرزوی تندروها برای انتخابات سال 96 برای حذف روحانی تحقق نخواهد یافت. وی همچنین مخالفان دولت را متهم به عوام فریبی می کند و اقدام آنها را تمثیلی از داستان معروف اسم مار و عکس مار می داند. سید محمدرضا خاتمی همچنین بهترین راه حل و فصل منازعات سیاسی، صندوق های رای است و بر همین اساس است که از احتمال کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در انتخابات 96 دفاع می کند
از اسقبال اصلاح طلبان تا شلاق اصولگرایان برای حضور احمدی نژاد در عرصه سیاست
انتخابات 96 اصلاً از احمدی نژاد اسم می برند؟ مشخصاً خیر. تمام این ها شایعاتی است که از وعده ماهانه 250 هزار تومان شروع شد. مگر قحط الرجال است که احمدی نژاد را با این همه حاشیه انتخاب کنند؟ آدم سالم زیاد داریم! نه این که احمدی نژاد سالم نباشد، احمدی نژاد نه دزد است و نه... ولی به خاطر این زبانش باید خواباند و شلاقش زد. احمدی نژاد به شیخ ثمری گفته که مراجع فقط شکم و زیر شکم خود را می فهمند
وقتی حامیان پیشین رئیس جمهوری سابق از کاندیداتوری دوباره او استقبال نمی کنند؛
معتقدم که احمدی نژاد دیگر در عرصه انتخابات ورود نمی کند. این در حالی است که چهره ای اصولگرا همچون حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با حضور وی در انتخابات مخالف است: مگر قحط الرجال است که احمدی نژاد را با این همه حاشیه انتخاب کنند؟ آدم سالم زیاد داریم! نه اینکه احمدی نژاد سالم نباشد، احمدی نژاد نه دزد است و نه...، ولی به خاطر این زبانش باید خواباند و شلاق زد! . وی در گفت
فرش قرمز دیگری برای مدیران غیر بومی / مهر تایید دیگر بر قحط الرجالی در سیستان وبلوچستان
هامون پرس: کمیابی مردان کار و علم و ادب را در متون ایرانی “قحط الرجال” می خوانند و آنچه از احوالات امروز سیستان وبلوچستان بر می آید این است که این مفهوم نه تنها در ” جمهوری نامه ” ملک الشعرای بهار بلکه در این استان نیز نمودی دوچندان دارد . آن هم در استانی که در انتخابات 24 خرداد (یازدهمین دوره ریاست جمهوری) بیشترین رای خود را به دولت دکتر حسن روحانی داده است . سیر واگذاری
آیا محافظه کاران به احمدی نژاد رجوع می کنند؟
احمدی نژاد است که امروز روبه روی اصولگرایان قرار گرفته است. 5 سال پس از رویدادهای بهار90 رئیس جمهوری محبوب تا مرز مطرح شدن طرح عدم کفایت در مجلس محافظه کار هشتم پیش رفت و نزدیکانش به خط قرمز میان اصولگرا و انحرافی تبدیل شدند. 3 سال پس از رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری و آغاز سکوت احمدی نژاد. پایان سال 90، مجلسی تمام اصولگرا تشکیل شده بود. دولت مورد حمایت
فرجام برجام به تلخی جنگ احد بود
: اشکالی ندارد. طبیعی است دولت ها بصورت سنتی موظف اند کارنامه خود را موفق نشان دهند اما واقعیت آن است که پروپاگاندای دولت و وزارت خارجه در فتح الفتوح خواندن برجام امری علیحده است و واقع آن است که برخلاف پروپاگاندای مزبور یخ برجام نگرفت! همه شواهد و قرائن نشان از آن دارد که برجام را باید به فراموشی سپرد و شوربختانه پرونده این ماجرای پر جنجال متدرجاً در حال پیوستن به بخش بایگانی راکد تاریخ است
اسلام انقلابی یعنی زیر بار ظلم نرفتن/ هاشمی منویات خود را در دوران امام آشکار نمی کرد
دانست که اگر جلو بیاید دوباره ضربه جدی خواهد خورد. اگر بخواهید تحلیلی از نتیجه انتخابات داشته باشید ارزیابی شما از ترکیب مجلس دهم چیست و چرا دولت یازدهم برخلاف دولت های قبلی که معمولاً مجالس را با خود همراه می کردند نتوانست مجلس دهم را با خود همسو کند؟ سلیمی نمین: این قاعده درباره دولت آقای احمدی نژاد هم صادق نشد و او نتوانست مجلس بعد از روی کار آمدن خود را با خود همراه کند. اما
3سال گذشت؛ خیلی زود، دیر می شود
سه سال پیش، در چنین ایامی، بیم و امیدهای بسیاری در شهر زبانه می کشید و شک و تردید و اما و اگرهای بسیاری در جامعه موج می زد. پس از آنکه کاغذ پاره های سازمان ملل در کنار سوءمدیریتهای ناشی از التهابات سیاسی و کشمکش های جناحی، کشور را در تنگناهای شدید اقتصادی قرار داد و از مذاکرات پیاپی استانبول و بغداد و آلماتی خروجی قابل توجهی بیرون نیامد، آوردگاه انتخاباتی خرداد 92، عرصه ی برخورد دو دیدگاه و گرایش متفاوت و بعضا متضاد شد؛ در یک سو گرایشی متمایل به تعامل سازنده با دنیا و مذاکرات برد –برد قرار داشت و در سویی دیگر گرایشی معتقد به مقاومت در برابر فشارهای قدرت های جهانی، خود ...
بوی خدمت و کار به مشام می رسد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تبریزبیدار ، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دیرزمانی است که دور نخستین و دور دوم آن در کشور تمام شده است اما دامنه حواشی برگزاری آن همچنان در آذربایجان شرقی و خصوصاً در حوزه انتخابیه تبریز باقی مانده است. اصلاح طلبان که در دوران انتخابات خصوصاً در مجلس شورای اسلامی، با طرح لیست امید، مدعی همراهی عموم مردم در سراسر کشور و
برجسته سازی نشست وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه
/> * سوژه: (اظهارات عضو جامعه روحانیت مبارز تهران) شرح: حجت الاسلام شجونی، اظهارات تندی را علیه رئیس جمهور سابق مطرح کرد. * با این محورها برجسته شد: ادعا: احمدی نژاد یک پدیده در تاریخ سیاسی ایران است. احمدی نژاد برای همه ایرانیان یادآور دوران منحصر به فردی در تاریخ کشور است. به ازای هر ایرانی تعابیر مختلفی برای احمدی ن ژاد وجود دارد.
چرا دولت روحانی اعتنایی به حال فقرا ندارد؟
/> مسئله ای که فقط به برنج ختم نمی شود. واردات گندم هم امسال از داستان های حاشیه ساز است. با وجود اعلام مکرر کافی بودن تولید گندم در کشور وزیر صنعت معدن و تجارت اصرار عجیبی بر واردات گندم دارد. پافشاری که نتیجه هم داد و نعمت زاده توانست مثل سیگار مالبرو و شورلت آمریکایی مجوز واردات گندم را هم صادر کند. پرده دوم؛ آبگوشت بزباش، تعطیلی صنعت، شلاق زدن کارگران معترض! اگر قرار باشد
سردار سلیمانی کاندیدای اصولگرایان نیست/ حکم جوانفکر صادر شد/ درگیری اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب
تایید نیست. وی درخصوص علت این درگیری توضیحاتی ارایه نکرد. شجونی: باید احمدی نژاد را خواباند و شلاق زد * حجت الاسلام جعفر شجونی که از حامیان احمدی نژاد بود در مورد محمود احمدی نژاد حرف تازه ای گفته است. به گزارش رویداد 24، جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، در مورد محمود احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد را به خاطر زبانش باید خواباند و شلاق زد. حمایت ضدانقلاب فراری از
مروری بر روزنامه های صبح امروز 20 خرداد 95
ناامیدی حامیان اندک احمدی نژاد نوشته است . آرمان در ادامه تخریب دولت توسط حامیان رییس جمهور سابق را نتیجه ناامیدی آن ها از انتخاب فرد مورد نظرشان دانسته و نوشته است : ناامید بودن تیم احمدی نژاد سبب شده که برخی از آنها به سمت تخریب دولت مستقر بروند که اگر خودشان در سال 96 در پاستور حضور نداشتند لااقل حسن روحانی هم بار دیگر بر کرسی ریاست جمهوری تکیه نزند. سپس دو نمونه از این تخریب ها را مثال زده و در
شجونی: احمدی نژاد را بایدخواباند و شلاق زد
حاضر هم استقبال مردمی از احمدی نژاد از استقبال از روحانی خیلی بیشتر است. *اگر احمدی نژاد تأیید صلاحیت شود از روحانی شانس بیشتری دارد و دولت فعلی که با کلید آمده ولی قفل روی قفل زده را کنار می زند. *اگر شورای نگهبان احمدی نژاد را تأیید صلاحیت کند، شخص بنده ابداً به او رأی نمی دهم. *مگر قحط الرجال است که احمدی نژاد را با این همه حاشیه انتخاب (اصولگرایان)کنند؟ آدم سالم زیاد داریم! نه این که احمدی نژاد سالم نباشد، احمدی نژاد نه دزد است و نه... ولی به خاطر این زبانش باید خواباند و شلاقش زد. ...
باید احمدی نژاد را به خاطر زبانش خواباند شلاقش زد! / قحط الرجال نیست که احمدی نژاد دوباره کاندید شود
را با این همه حاشیه انتخاب کنند؟ آدم سالم زیاد داریم! نه اینکه احمدی نژاد سالم نباشد، احمدی نژاد نه دزد است و نه...، ولی به خاطر این زبانش باید خواباند و شلاق زد. با این تفاسیر، اصولگرایان باید روی چه کسی برای انتخابات 96 حساب باز کنند؟ وقتی امام از دنیا رفته بود، همه ما داشتیم سکته می کردیم که خدا آیت الله خامنه ای را رساند. در حال حاضر نیز تا ریاست جمهوری تحولاتی رخ می دهد
درخواست یک روحانی برای شلاق زدن احمدی نژاد!/ علت بستری شدن عفت مرعشی در بیمارستان/ کنایه رئیس دادگستری ...
. افرادی مثل ابوترابی، حدادعادل، رحماندوست، آل اسحاق، باهنر یا زاکانی آیا برای انتخابات 96 اصلاً از احمدی نژاد اسم می برند؟ مشخصاً خیر. تمام این ها شایعاتی است که از وعده ماهانه 250 هزار تومان شروع شد . مگر قحط الرجال است که احمدی نژاد را با این همه حاشیه انتخاب کنند؟ آدم سالم زیاد داریم! نه این که احمدی نژاد سالم نباشد، احمدی نژاد نه دزد است و نه... ولی به خاطر این زبانش باید خواباند و شلاقش زد. احمدی
بیات شدنِ نوای شور شجریان
اسلامی، فقط و فقط به خاطر وجود آدمی مثل احمدی نژاد بوده و به خاطر تذکر به او این همه جمهوری اسلامی را به باد دشنام گرفته است؟ مگر چهار سال بعد از پیروزی انقلاب دولت نهم و دهم روی کار بود؟ بحث جدایی دین از سیاست چه دخلی به دولت قبل داشت؟ استاد شجریان در همین مصاحبه رپرتاژی به بحث اسلام هم وارد می شود: آخر کجای کار ما ایراد دارد؟ به این مسأله باید توجه کنند که موسیقی در ذات که نمی تواند حرام
از باید احمدی نژاد را خواباند و شلاق زد تا اعتراض به عکس های یادگاری که دهن کجی به نظام است
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتونیوز ، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با فوتو نیوز تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش شان، الصاق می کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می گذارید. ف/
از باید احمدی نژاد را خواباند و شلاق زد تا هر دقیقه جلسه علنی مجلس چند میلیون؟
سرویس فوتو نیوز دیارمیرزا برای انعکاس مهمترین اظهارات مقامات و مسئولان کشوری و استانی آغاز به کار کرده است و به امید خدا همه روزه همراه شما مخاطبان خواهد بود. در فوتونیوز امشب واکنش مدیرکل به کمک کمیته امداد به کشورهای خارجی, گلایه آیت الله از وضعیت تالاب و رودخانه ها, , کنایه رئیس دادگستری تهران به برادر رئیس جمهور, شهید جعفری نیا به تنهایی یک لشکر بود و باید احمدی نژاد را خواباند و شلاق زد آمده است.