دولت قید مبارزه با ریزگردها را زده است؟ - رهیاب

رهیاب ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۷

دولت قید مبارزه با ریزگردها را زده است؟

با وجودی که طی سال های اخیر شاهد تشدید ریزگردها در استان خوزستان بوده ایم ولی تاکنون اقدام عملی مناسب و موثری از سوی مسئولان ذی ربط برای مدیریت این پدیده صورت نگرفت و هیچ مسئولی در این زمینه پاسخگو نبوده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)