با کمتر از یک دهه سابقه درباره استقلال اظهار نظر نکن! - خبرگزاری صدا و سیما
سایر خبرها
18 ستاره از نفت رفتند! (گزارش)
به گزارش "ورزش سه"، نفت که سال گذشته یکی از پرستاره ترین تیم های لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می شد، در این فصل با اتفاقات عجیبی مواجه شده و در حال حاضر عملا تیمی است که به تاریخ پیوسته و جایی در جمع تیم های باشگاهی ایران ندارد. در حالی که امروز برخی بازیکنان نفت به قصد اعلام وفاداری به سازمان لیگ رفتند و حتی بعضی از آنها اعلام کردند در صورت عدم انتقال نفت در این باشگاه خواهند ماند، 3 بازیکن از
تجمع فوتبالیست های لیگ برتری برای گرفتن پول های چند صد میلیونی
شنیده هایی که بازیکنان نفت از نحوه واگذاری این باشگاه داشتند، برای اینکه بلاتکلیفی شان بیش از پیش نشود ظهر امروز (دوشنبه) در تجمعی اعتراض آمیز مقابل وزارت نفت حاضر شده و خواستار دیدار با بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت شدند. پس از این تجمع بازیکنان نفت به همراه منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت و غلامرضا شاه کرمی، مدیر تربیت بدنی وزارت نفت راهی فدراسیون فوتبال شدند تا با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کنند. منبع: تسنیم
وقتی بوکسور آمریکایی چند اسیر ایرانی را آزاد کرد
قوس های فراوان در نهایت تب عکس های کلی در تهران خوابید ولی اظهارنظری دست به دست شد که بسیار جالب بود. ظاهرا محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در گفت وگویی درباره حضور کلی در ایران خاطره عجیبی را از آن روزها نقل کرده است: شب دوم صمیمیت زیادی برقرار شده بود. ایشان به خاطر قدردانی از میزبانان کار عجیبی انجام داد که هنوز برایم غیرقابل باور است. از دوستانی که در این صحنه بودند علیرضا
تاج: اگر برنده مزایده مجدد نفت خارج از تهران باشد، بازهم مخالفت می کنیم/ انتقال نفت به انزلی غیرقانونی ...
واگذاری باشگاه ها باید بر اساس بخشنامه 90/06/19 سازمان لیگ انجام شود. در خصوص این بخشنامه سه هفته پیش اشکالات را برطرف کردیم. ملوان باید فوتبالی به لیگ برتر برگردد تاج با اشاره به واگذاری باشگاه نفت به ملوان بندرانزلی گفت: در 30 سال گذشته ملوان روی پای خودش ایستاده و انزلی چی ها یکی از بهترین تیم ها را داشته اند، اما ضمن احترام به مردم انزلی تیم فوتبال این باشگاه به لیگ دسته اول سقوط
خبری از سیاست نیست
ها باشند. البته چه در هیأت مدیره استقلال و چه در هیأت مدیره پرسپولیس می توان از سایر پیشکسوتان هم استفاده کرد و عضویت در هیأت مدیره فقط در انحصار چند چهره خاص نباشد اما همین که در هر دو مجموعه، چهره های سیاسی جای خود را به چهره های اقتصادی و ورزشی داده اند، قدمی رو به جلو است. سال ها عادت کرده بودیم نمایندگان مجلس و چهره های سیاسی را در کابینه سرخابی ها ببینیم، مدیرانی که وقت برای فوتبال نداشتند. این چهره ها حالا از دایره انتخاب اعضای هیأت مدیره حذف شده اند. درباره ترکیب هیأت مدیره دو باشگاه بیشتر بحث می کنیم... وزارت ورزش استقلال پرسپولیس ...
پیشنهاد 21.5 میلیاردی ملوان برای خرید نفت/ تاج نمی خواهد نفت از تهران برود، باید هزینه کند
پیگیری های لازم را انجام داده ایم که وزارت نفت را از این موضوع منصرف کنیم. حتی شورای عالی ورزش وزارت نفت نیز که بزرگان ورزش ایران در آن حضور دارند هم در نهایت نتوانستند مانع از فروش نفت شوند. وزیر ورزش و جوانان شخصا بارها در مورد عدم فروش این باشگاه با وزیر نفت صحبت کرده است، اما وزارت نفت یک حرف را می گوید آن هم این است که ما نمی توانیم تیم داری کنیم. هر کسی که می خواهد این تیم را در تهران حفظ
مدبر: قرارداد فدراسیون فوتبال برای تبلیغات خلاف قانون است
ورزشگاه شیرودی باشیم. مدبر در خصوص موضوع ساخت ساختمان فدراسیون ها در خیابان سئول گفت: این ساختمان در 7 طبقه طراحی شده و سال گذشته نیز کار تثبیت خاک آن انجام شد. ما امسال کار مناقصه سازه را برگزار کردیم و برنامه مان این است که سازه بتنی تا 8 ماه آماده شود. ساخت این ساختمان برای هماهنگی بیشتر بین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها است. ما برای همه فدراسیون ها از جمله فدراسیون فوتبال
تشکیل جلسه اضطراری درسازمان لیگ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،ناصر فریادشیران مربی تیم نفت در تجمع اعتراضی مقابل سازمان لیگ اعلام کرد مهدی تاج، علیرضا اسدی، رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال اکنون در سازمان لیگ با غلامرضا بهروان، علی کاظمی از مسئولان سازمان لیگ و همچنین منصور قنبرزاده مدیرعامل سابق باشگاه نفت جلسه اضطراری تشکیل داده اند. وی ادامه داد: تاکنون جلسه ای به این ابعاد تشکیل نشده بود.
هافبک آبی ها: صادقانه بگویم در استقلال باندبازی ندیدم
در هر 2 جام تا پای قهرمان ی پیش رفتیم اما در لحظه آخر کم آوردیم. این موضوع باعث شد خستگی در تن بازیکنان بماند. با این حال امسال آماده ایم که فصل گذشته را جبران کنیم و به مقام قهرمان ی برسیم. کریم ی در مورد نگرانی هواداران این تیم از عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات هم می گوید: هواداران حق دارند نگران باشند ولی من فکر می کنم فصل گذشته آقای مظلومی به بازیکنان جوان بازی دادند و امسال
اعضای بانکی هیات مدیره استقلال را بشناسید
وبسایت رسمی برنامه نود - مدیران عامل بانک های سپه و ملی روز گذشته با دستور وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو هیات مدیره استقلال برگزیده شدند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، روز گذشته وزارت ورزش و جوانان که متولی باشگاه های استقلال و پرسپولیس محسوب می شود، ترکیب جدید اعضای هیات مدیره این دو تیم را اعلام کرد. در این بین هیات مدیره استقلال تغییرات بیشتری را نسبت به دیگر
ترابی: یک سایپایی تمام عیارم
تیم نفت نیز با حضور فرکی سهمیه کسب کرده است. پس بدون شک باید بگویم فرکی مربی بزرگی است . - و قراردادت چگونه تنظیم شد؟ درباره تنظیم قراردادم با سایپا باید بگویم حسین آقا (فرکی) نقش بسیار موثری داشت و اینهمه لطف او به من، باعث افتخارم است. به هرحال قرارداد خوبی با سایپا بستم و از امروز بدون دغدغه خودم را برای حضور موفق در این تیم آماده و برای شروع لیگ لحظه شماری می کنم. همچنین آقای فرکی به من اجازه داد تا در تمرینات تیم ملی نیز شرکت کنم که از ایشان ممنون هستم .جا دارد از مجموعه باشگاه و در راس آن مدیر عامل محترم تیم نیز تشکر ویژه ای داشته باشم . ...
تاج:انتقال امتیاز نفت به انزلی مشکل قانونی دارد
به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بازیکنان نفت تهران به همراه چند تن از مربیان این تیم امروز برای اعتراض به واگذاری امتیاز باشگاه به سازمان لیگ رفتند. در نهایت چند بازیکن نفت تهران برای صحبت با مهدی تاج وارد جلسه او با منصور قنبرزاده شدند. مهدی تاج در صحبت با نماینده بازیکنان و مربیان نفت تهران در این جلسه گفت: در ابتدا جا دارد از بازکینان نفت تهران تشکر کنم که امسال با وجود
پورحیدری: امیدوارم افشارزاده در استقلال بماند
به گزارش فرهنگ نیوز، منصور پورحیدری درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: منصوریان و کادر مدیریتی استقلال برای موفقیت تیم تلاش زیادی می کنند و هواداران باید با حوصله و صبر زیاد از تیم حمایت کنند. تا به امروز بازیکن های خوبی جذب استقلال شدند و البته که اسکلت اصلی تیم نیز حفظ شده است که موضوع بسیار خوبی است. وی افزود: تحلیل من این است که سال خوبی در انتظار استقلال است. از زمانی که منصوریان به
فدراسیونِ ناتوانِ فوتبال!
از واگذاری امتیاز نفت به تیمی دیگر و به استانی دیگر شوند، حالا می خواهند نسبت به این مسئله واکنش نشان دهند؛ البته اگر واکنش نشان دهند! حال و روز نفت از آنجایی به این روز افتاد که مجلس مقابل کمک های دولتی را به فوتبال گرفت و اینجا بخشی از فراهم کردن شرایط کمک به تیم های فوتبال را فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و مدیران آنها به عهده داشتند. با فراهم کردن شرایط پرداخت حق پخش تلویزیونی، با ایجاد فضا برای
استقلال سرطان دارد،می خواهند با مُسکن خوبش کنند!
افزود: فوتبال ما امروز به حال و روزی افتاده که به یک جوان 2-3 میلیارد پول پرداخت می شود آن هم بدون برنامه. به نظرم وزارت ورزش به جای تزریق مسکن ها از حمایت دولت برای اجرای اصل 44 قانون اساسی استفاده کند و هر چه سریع تر استقلال را از این شرایط خارج کند و به بخش خصوصی واگذار کند. مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان در خصوص اینکه این روزها نفت تهران هم به انزلی منتقل شده و او که تجربه مدیریت
مجیدی: می توانیم با منصوریان قهرمان شویم
شروع لیگ صبر کرد و دید که چه شرایطی پیش خواهد آمد. وی در ادامه با اشتیاق از کار کردن زیر نظر علیرضا منصوریان یاد کرد و گفت: کار کردن با منصوریان باعث افتخار من است. به هر حال او از مربیان جوان و موفق فوتبال ایران بوده که در سال های اخیر خیلی خوب خودش را نشان داده و شایسته سرمربیگری استقلال است. امیدوارم که منصوریان روند صعودی اش در مربیگری را در استقلال هم ادامه دهد. مجیدی در
ناصر فریادشیران: آقایانی که امسال پولدار شدند چرا سال گذشته به فکر ملوان نبودند/ ملوانی ها به فکر صعود ...
خودشان را جبران کنند. سوال من اینجاست که این آقایانی که امسال پولدار شدند چرا پارسال به فکر ملوان نبودند تا این تیم ریشه دار به لیگ دسته اول سقوط نکند. وی ادامه داد: در فصل گذشته مدیرکل تربیت بدنی استان گیلان به وزیر ورزش التماس می کرد که 2 میلیارد تومان کمک از وزارت ورزش بگیرد تا این تیم در لیگ برتر بماند، چطور الان می خواهند 22 میلیارد تومان نفت را بخرند، در حالی که این باشگاه در حال حاضر
اطلاعیه سازمان لیگ در مورد برگزاری مزایده باشگاه نفت تهران: وجاهت قانونی ندارد/ تاج:ملوان باید فوتبالی ...
اشکالات را برطرف کردیم. ملوان باید فوتبالی به لیگ برتر برگردد تاج با اشاره به واگذاری باشگاه نفت به ملوان بندرانزلی گفت: در 30 سال گذشته ملوان روی پای خودش ایستاده و انزلی چی ها یکی از بهترین تیم ها را داشته اند، اما ضمن احترام به مردم انزلی تیم فوتبال این باشگاه به لیگ دسته اول سقوط کرده و باید فوتبالی به لیگ برتر صعود کند. ملوان قهرمانی جام حذفی را در کارنامه خود داشته و یکی از تیم
امیر ارسلان مطهری به تیم صبای قم پیوست
سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: باشگاه صبای قم با عقد قراردادی امیر ارسلان مطهری را به خدمت گرفت. به گزارش بی باک، با نظر علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم رضا علیاری، محمد دانشگر و امیرارسلان مطهری با عقد قرارداد رسمی به منظور همراهی نماینده فوتبال استان قم در مسابقات شانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جذب شدند.
جنجال بر سر انتقال امتیاز نفت به ملوان
حفظ می شد. تعصب ما نیز این است که در تهران بماند، اما از نظر قانونی نمی شود مانع شد. در گذشته نیز تیم هایی مثل پاس، راه آهن و ... به شهرستان ها فروخته شدند و قانون نتوانست جلوی آنها را بگیرد. پس انتقال امتیاز نفت به ملوان منع قانونی ندارد. حال اینکه فدراسیون فوتبال چطور می خواهد جلوی این انتقال را بگیرد، خودشان باید توضیح بدهند. طبیعی است که رضاییان و قنبرزاده هم به عنوان مدیران عامل دو باشگاه، روی
پورحیدری: عضویتم در هیات مدیره باشگاه استقلال را در رسانه ها دیدم
به گزارش ایرنا روز گذشته (دوشنبه) سید کامل تقوی نژاد، محمدرضا حسین زاده، منصور پورحیدری، مسعود معینی و شهاب جهانیان به صورت غیر رسمی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شدند. منصور پورحیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه درباره تایید این خبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: انتخابم به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال را از طریق رسانه ها متوجه شدم. بر همین
یاغی در آستانه توافق با تراکتورسازی
خبرگزاری میزان: کرار جاسم در آستانه توافق با تیم فوتبال تراکتورسازی و عقد قرارداد با این باشگاه قرار دارد. هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال که سابقه بازی در تراکتورسازی را هم دارد، با تراکتورسازی به توافق اولیه رسیده و به زودی قرارداد امضا خود را امضا می کند. کرار به تهران سفر کرده تا مذاکرات نهایی خود را با تراکتورسازی انجام دهد و بار دیگر زیر نظر امیر قلعه نویی بازی کند.
منتقدان وزیر کنار رفتند
نبود چراکه نجف نژاد رییس هیات مدیره استقلال که به تازگی از راه یابی به مجلس بازمانده اتهاماتی را درمورد متوقف کردن نقل و انتقالات استقلال متوجه وزیر کرد.گرشاسبی هم تلویحا جواب مصاحبه او را می دهد: تا پیش از این می گفتند وزیر ورزش ضد فوتبال است و حالا می گویند او پرسپولیسی است. این حرف ها خوب نیست. وزارت ورزش متولی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است. هر چند که موفقیت های آنها به نام دیگران خواهد بود
جهانی : حضور دوباره ملوان در لیگ همه را خوشحال کرد
نفع ملوان بود . زیرا در سال های گذشته ملوان بار ها شایستگی خودش را ثابت کرده است . پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه و در پاسخ به این سوال که : آیا ملوان می تواند بابازیکنان بومی اش در لیگ موفق شود یا خبر اظهار داشت :انزلی و ملوان پتانسیل های بالایی دارد . اما به طور قطع نمی توان همین خالا تنها برروی بازیکنان بومی حساب باز کرد و بازیکن جذب نکرد . زیرا بازیکنان بومی توان 100 درصد
درگیری لفظی حمیسی و فریادشیران در سازمان لیگ
به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، اعضای تیم فوتبال نفت تهران برای اعتراض به واگذاری امتیاز نفت تهران به باشگاه ملوان راهی سازمان لیگ شدند. در این بین حسین حمیسی حراست فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ آمد و در مواجه با اعضای نفت تهران اعلام کرد که این راه خوبی برای اعلام اعتراض نیست که فریاد شیران به او گفت برای گرفتن حق و حقوق خود به آنجا آمدند که حمیسی در پاسخ به او اعلام کرد این افراد
می دانستم روزی باید بروم/ حق وزارت ورزش است که هیئت مدیره جدید استقلال را انتخاب کند
عباس کردنوری در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد کنار گذاشته شدن از هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: هر آمدنی، رفتنی دارد. من هم می دانستم روزی باید بروم. ما باید به مدت یک سال عضو هیئت مدیره می ماندیم. وی ادامه داد: این موضوع حق وزارت ورزش است که هیئت مدیره جدید باشگاه را انتخاب کند. ما هم با این موضوع کنار آمدیم. عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه
بازیکنان نفت آزاد شدند!
یافت و بازیکنان فولادنوین به عضویت استقلال اهواز در نیامدند. این در حالی است که نامه واگذاری باشگاه نفت به ملوان هنوز به هیات رییسه سازمان لیگ ابلاغ نشده است. در این باره باید جلسه ای با حضور اعضای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شود تا بتوان تصمیم درستی اتخاذ کرد. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این موضوع رخ می دهد.
حواشی انتخاب هیات مدیره پرسپولیس
بگویم که یک زمان تیم به شهری می رود که سابقه فوتبالی ندارد. به طور مثال پاس به همدانی رفت که هیچ سابقه فوتبالی نداشت و این باشگاه در این شهر له شد اما سپاهان نوین به اهواز رفت و دیدید که فولاد خوزستان در قامت یک تیم مدعی هم حاضر شد. با اینکه خودم معتقدم انتقال نفت به انزلی یک خیانت است اما به هر حال ملوان و شهر انزلی سابقه خوبی در فوتبال دارند. روز گذشته هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس همانند
پشت پرده ای دیگر از انتقال نفت به انزلی فقط با 1.5 میلیارد تومان پول نقد!
به گزارش سراج24 ، امید گلمکانی، مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران در یادداشتی از پشت پرده های نحوه برنده شدن باشگاه ملوان در مزایده واگذاری امتیاز باشگاه نفت پرده برداشت. در این یادداشت آمده است: در حالی این یادداشت را می نویسم که نمی دانم به عنوان روابط عمومی فعلی یا پیشین باشگاه نفت این کار را انجام می دهم چون نمی دانم فدراسیون فوتبال در اجرای قوانین و مقررات چقدر تاب و
واکنش باشگاه استقلال به حواشی کاذب!
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به برخی حواشی در بازار نقل و انتقالات واکنش نشان داد. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به انتشار برخی اخبار کذب در بازار نقل و انتقالات واکنش نشان داد. در این اطلاعیه آمده است: هواداران بزرگ، فهیم و دوست داشتنی استقلال مدیران استقلال در فصل نقل و انتقالات تمام تلاش خود را برای برآورده