چرا نویدکیا در لیست مازاد سپاهان نبود؟ - فوتبال ایران

فوتبال ایران ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۱۸

چرا نویدکیا در لیست مازاد سپاهان نبود؟

لیست خروجی باشگاه سپاهان که امروز از طریق عبدالله ویسی اعلام شد یک ابهام بزرگ داشت و آن هم اینکه نام کاپیتان فصل گذشته این تیم در این لیست حضور داشت.عبدالله ویسی ترجیح داد که نام محرم نویدکیا را در لیست خروجی تیمش قرار ندهد تا به نوعی مسئولیت اخراج این بازیکن محبوب و با سابقه از گردن او ساقط شود. با اتفاقی که امروز افتاد این سوال به وجود می آید که آیا این بازیکن فصل بعد هم پیراهن طلایی پوشان اصفهان را برتن خواهد کرد یا نه؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)