گزارش ویژه/ سازمان لیگ مخالف انتقال نفت تهران به انزلی - نود
سایر منابع:
سایر خبرها
انتقال نفت به انزلی فقط با 1.5 میلیارد پول نقد!
به گزارش بولتن نیوز؛ امید گلمکانی، مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران در یادداشتی از پشت پرده های نحوه برنده شدن باشگاه ملوان در مزایده واگذاری امتیاز باشگاه نفت پرده برداشت. در این یادداشت آمده است: در حالی این یادداشت را می نویسم که نمی دانم به عنوان روابط عمومی فعلی یا پیشین باشگاه نفت این کار را انجام می دهم چون نمی دانم فدراسیون فوتبال در اجرای قوانین و مقررات چقدر تاب و
طاهری مدیرعامل پرسپولیس می شود
را هم بگویم که یک زمان تیم به شهری می رود که سابقه فوتبالی ندارد. به طور مثال پاس به همدانی رفت که هیچ سابقه فوتبالی نداشت و این باشگاه در این شهر له شد اما سپاهان نوین به اهواز رفت و دیدید که فولاد خوزستان در قامت یک تیم مدعی هم حاضر شد. با اینکه خودم معتقدم انتقال نفت به انزلی یک خیانت است اما به هر حال ملوان و شهر انزلی سابقه خوبی در فوتبال دارند. روز گذشته هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس
نفت غارت شد!
/> درحالی باشگاه نفت همتای انزلی چی خود را به عنوان برنده این مزایده اعلام کرده که براساس اعلام سازمان لیگ امتیاز این تیم حق خارج شدن از تهران را ندارد. با این شرایط مشخص نیست ملوان چگونه می خواهد از امتیاز نفت تهران در لیگ برتر فوتبال ایران استفاده کند؟ حال باید منتظر ماند و دید انزلی چی ها که پس از پایان لیگ پانزدهم به لیگ دسته اول سقوط کرده بودند مجددا فصل بعد در لیگ برتر حضور خواهند داشت یا خیر؟
مخالفت فدراسیون فوتبال با انتقال امتیاز نفت تهران به انزلی/ ملوان سال بعد باید در لیگ یک بازی کند!
سازمان لیگ به این ماجرا واکنش نشان خواهند داد. او تاکید کرده که واگذاری امتیاز یک تیم، مراحلی دارد که نفت تهران باید تمام آن مراحل را پشت سر بگذارد. یکی از این مراحل، موافقت هیات فوتبال تهران است اما تاج گفته که هیات فوتبال تهران با این موضوع مخالفت خواهد کرد و در صورتی که هیات فوتبال مخالف این انتقال باشد، نفت تهران به هیچ وجه نمی تواند امتیاز خود را به خارج از استان تهران منتقل کند.
18 ستاره از نفت رفتند! (گزارش)
به گزارش "ورزش سه"، نفت که سال گذشته یکی از پرستاره ترین تیم های لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می شد، در این فصل با اتفاقات عجیبی مواجه شده و در حال حاضر عملا تیمی است که به تاریخ پیوسته و جایی در جمع تیم های باشگاهی ایران ندارد. در حالی که امروز برخی بازیکنان نفت به قصد اعلام وفاداری به سازمان لیگ رفتند و حتی بعضی از آنها اعلام کردند در صورت عدم انتقال نفت در این باشگاه خواهند ماند، 3 بازیکن از
فروش ناگهانی نفت به انزلی و باشگاه ملوان، با اعتراض گسترده ای همراه بوده و سازمان لیگ اعلام کرده اجازه ...
آی اسپورت - دو دوره حضور در رقابت قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی، نفت را به یکی از مهمترین باشگاه های فوتبال ایران تبدیل کرده بود. نفتی ها در مسابقات آسیایی هم خوب عمل کردند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند اما مشکلات مالی، خیلی زود این تیم را زمین زد. وزارت نفت علاقه ای به اداره نفت تهران نداشت و این باشگاه به مزایده گذاشته شد. انتقال امتیاز لیگ برتری نفت به ملوان سقوط کرده
همه آن هایی که این ساعت ها به خیابان رفته اند تا صعودِ کاغذی ملوان به لیگ را جشن بگیرند، باید کمی صبر به ...
کرده اند و به دنبال خرید سهمیه باشگاه نفت تهران هستند. اتفاقی که تنها روی مشکلات ملوان سرپوش می گذارد و بعید نیست که یک سال بعد، دوباره باشگاه سفیدپوش را در آستانه سقوط قرار بدهد. آخرین تیمی که با خرید سهمیه لیگ برتری شد، استقلال اهواز بود. باشگاهی ریشه دار که در طول لیگ پانزدهم تبدیل به ضعیف ترین باشگاه تاریخ لیگ برتر شد و چنان چوب حراج به اعتبارش زد که احتمالا تا مدت ها دیگر نامش را در سطح اول
دیدار مطهری و دایی در صبا/ ارسلان صباسوار شد
برتر پرکار است. دایی که در کادر فنی تیمش برای لیگ شانزدهم فوتبال باشگاه های برتر ایران تغییری ایجاد نکرده و اکثر بازیکنان فصل گذشته صبای قم را برای دوره جدید جام خلیج فارس حفظ کرده است، امروز بهترین گلزن تیم فوتبال نفت تهران را نیز به عضویت نماینده فوتبال استان قم درآورد. امیرارسلان مطهری متولد نوزدهم اسفند ماه سال 1371 در شهرستان گرمسار است که برای تیم فوتبال نفت تهران در لیگ
تاج: اگر برنده مزایده مجدد نفت خارج از تهران باشد، بازهم مخالفت می کنیم/ انتقال نفت به انزلی غیرقانونی ...
واگذاری باشگاه ها باید بر اساس بخشنامه 90/06/19 سازمان لیگ انجام شود. در خصوص این بخشنامه سه هفته پیش اشکالات را برطرف کردیم. ملوان باید فوتبالی به لیگ برتر برگردد تاج با اشاره به واگذاری باشگاه نفت به ملوان بندرانزلی گفت: در 30 سال گذشته ملوان روی پای خودش ایستاده و انزلی چی ها یکی از بهترین تیم ها را داشته اند، اما ضمن احترام به مردم انزلی تیم فوتبال این باشگاه به لیگ دسته اول سقوط
پیشنهاد 21.5 میلیاردی ملوان برای خرید نفت/ تاج نمی خواهد نفت از تهران برود، باید هزینه کند
به گزارش تهران پرس ، انتقال یا فروش تیم با سابقه نفت تهران این روزها محل بحث فراوانی شده است. از مخالفت رییس فدراسیون فوتبال گرفته تا اعتراض برخی از بازیکنان و اعضای سابق این باشگاه. اما واقعیت ماجرا آن است که وزارت نفت به عنوان متولی این باشگاه از یک سال پیش رسما اعلام کرده که بر اساس قانون نمی تواند تیمداری کند و در این راستا از اواخر لیگ پانزدهم طی مکاتبات رسمی به نهادهای مرتبط اعلام کرد که
مزایده باشگاه نفت غیرقانونی است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران،متن اطلاعیه سازمان لیگ در خصوص برگزاری مزایده و انتقال امتیاز باشگاه نفت تهران به شرح زیر است: از آنجائیکه موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران در نظر دارد امتیاز تیم خود را واگذار نماید و با توجه به سوابق امر ممکن است باشگاههای دیگری نیز قصد فروش و انتقال امتیاز تیم فوتبال خود را داشته باشند ضروری است، با رعایت کامل قوانین و
مدبر: ورزشگاه نقش جهان تا لیگ شانزدهم به بهره برداری می رسد/ سرخابی ها با قرارداد می توانند آزادی را ...
/> وی در ادامه درباره اینکه آیا شما در فصل جدید هم زمین شماره 2 آزادی در اختیار سرخابی ها برای تمرین قرار می دهید، اظهار داشت: ما سالانه قرارداد فصلی با استقلال و پرسپولیس می بندیم اگر زمین خودشان آماده باشد، می توانند استفاده کنند و اگر به کمک ما نیاز داشته باشند، می توانیم آزادی را به آنها بدهیم البته ما اعلام کرده ایم اگر دو ورزشگاهی که در اختیار این دو تیم است نیاز به کمک فنی و مهندسی داشته باشد، کمک می کنیم.
دایی هم سه بازیکن نفت را گرفت
به گزارش گروه ورزشی آنا، با نظر علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم رضا علیاری، محمد دانشگر و امیرارسلان مطهری با عقد قرارداد رسمی به منظور همراهی نماینده فوتبال استان قم در مسابقات شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جذب شدند. تا قبل از این هم سیدجلال حسینی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند به پرسپولیس رفتند و علی قربانی هم دیگر مهاجم این تیم راهی استقلال شد.
با اعلام تاج؛ مزایده باشگاه نفت دوباره برگزار می شود
تسنیم: مهدی تاج پس از نشستی که با جمعی از بازیکنان و مسئولان باشگاه نفت داشت اعلام کرد با توجه به اینکه مزایده باشگاه نفت روند قانونی طی نکرده این مزایده دوباره برگزار خواهد شد. بر این اساس تا برگزاری مزایده مجدد دیگر باشگاه ملوان برنده آن نخواهد بود و تیم باید در صورت انتقال به یک تیم تهرانی واگذار شود.
سه جوان تاثیرگذار فوتبال نفت تهران به صبا ملحق شدند
به گزارش ایرنا از باشگاه صبای قم، با نظر علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم، رضا علیاری، محمد دانشگر و امیرارسلان مطهری با عقد قرارداد رسمی به صبا پیوستند تا این تیم را در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور همراهی کنند. از این بین، محمد دانشگر که در خط دفاعی بازی می کند و ارسلان مطهری مهاجم گلزن نفت مشتریان زیادی در بازار نقل و انتقالات داشتند. باشگاه صبای قم پیش از این، صادق محرمی هافبک جوان ملوان، محسن فروزان دروازه بان راه آهن و مهرداد کفشگری هافبک تدافعی پرسپولیس تهران را جذب کرده بود. ورزشی**3783**1379 ...
تشکیل جلسه اضطراری درسازمان لیگ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،ناصر فریادشیران مربی تیم نفت در تجمع اعتراضی مقابل سازمان لیگ اعلام کرد مهدی تاج، علیرضا اسدی، رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال اکنون در سازمان لیگ با غلامرضا بهروان، علی کاظمی از مسئولان سازمان لیگ و همچنین منصور قنبرزاده مدیرعامل سابق باشگاه نفت جلسه اضطراری تشکیل داده اند. وی ادامه داد: تاکنون جلسه ای به این ابعاد تشکیل نشده بود.
صبای قم ملی پوش تیم امید را جذب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در نخستین روز مهلت نقل و انتقالات پیش فصل مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و در ادامه فعالیت خود برای جذب بازیکنان مورد نظر یک بازیکن با تخصص بازی در پست های دفاع و هافبک جذب کرد. این بازیکن جدید محمد دانشگر بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران چهارمین تیم لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه های برتر ایران بوده که البته پیش
جشن انزلی چی ها از بازگشت به لیگ برتر(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، ملوانی ها که موفق شدند در مزایده خرید امتیاز لیگ برتری ها برنده شوند این روزها بازهم خود را لیگ برتری می بینند. هواداران این تیم از عصر روز گذشته و همگام با اعلام نتیجه مزایده و برنده شدن در آن، به خیابن ها آمدند و به شادمانی پرداختند. انزلی چی ها جشن خود را تا پاسی از شب ادامه دادند. هواداران ملوان که خرسند از حضور مجدد در لیگ برتر بودند اقدام به پخش شربت و شیرینی
ترابی: یک سایپایی تمام عیارم
و هدفم قرار گرفتن در کورس قهرمانی همراه سایپاست. امیدوارم بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب و حتی نیم نگاهی به قهرمانی هم داشته باشیم .تمام هدفم این است که امسال سایپا به موفقیت برسد و از این تیم لژیونر شوم . - نظرت درباره کادرفنی جدید چیست ؟ خوشحالم امسال در کنار سرمربی ای کار می کنم که کارنامه خوب و درخشانی دارد. فرکی توانسته با دو تیم سپاهان و فولاد به قهرمانی لیگ برتر برسد و
تاج:انتقال امتیاز نفت به انزلی مشکل قانونی دارد
معامله و انتقال پس از تصویب سازمان لیگ بدون وجود مشکل مالی و حقوقی صورت می گیرد. در بحث انتقال نفت تهران این شرایط وجود ندارد. سازمان لیگ هم از این انتقال رضایت ندارد. هیأت فوتبال استان و اداره کل ورزش هم باید موافق این مسئله باشند. همچنین نیاز به تسویه حساب مالی است. اگر قرار باشد واگذاری امتیاز در داخل استان هم واگذاری صورت گرفت اتفاق بیفتد نیاز به موافقت هیأت فوتبال استان داریم مثل آن اتفاقی که در
خریدهای بزرگ دایی از نفت تهران؛ علیاری، دانشگر و مطهری
باشگاه صبای قم برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال سه بازیکن نفت تهران را به خدمت گرفت.با نظر علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم رضا علیاری، محمد دانشگر و امیرارسلان مطهری با عقد قرارداد رسمی به منظور همراهی نماینده فوتبال استان قم در مسابقات شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جذب شدند.
خریدهای بزرگ دایی از نفت تهران
وکیل ملت: باشگاه صبای قم برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال سه بازیکن نفت تهران را به خدمت گرفت.
فدراسیونِ ناتوانِ فوتبال!
سر خیابان فوتبال قرار دارد که یک بار دیگر افراد غیر فوتبالی (شما بخوانید سیاسی) تصمیم گرفتند این سناریوی مرگ را برای نفت تهران بنویسند، اما این بار فقط پای نفت در میان نیست، بلکه این غده سرطانی نفت و ملوان را با هم نابود خواهد کرد. اگر ملوانی ها مدعی و معتقدند که ریشه دارند، در فوتبال ایران خاک خورده و سابقه دارند، قهرمان شده اند یا هر چیزی دیگر، باید گفت پاس علاوه بر قهرمانی های متعدد
استقلال سرطان دارد،می خواهند با مُسکن خوبش کنند!
افزود: فوتبال ما امروز به حال و روزی افتاده که به یک جوان 2-3 میلیارد پول پرداخت می شود آن هم بدون برنامه. به نظرم وزارت ورزش به جای تزریق مسکن ها از حمایت دولت برای اجرای اصل 44 قانون اساسی استفاده کند و هر چه سریع تر استقلال را از این شرایط خارج کند و به بخش خصوصی واگذار کند. مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان در خصوص اینکه این روزها نفت تهران هم به انزلی منتقل شده و او که تجربه مدیریت
تمرین استقلال خوزستان بدون 4 ملی پوش/ روزهای بدون سرپرست قهرمان
تیم استقلال خوزستان اضافه شده اند و این تیم را در لیگ شانزدهم همراهی خواهند کرد. تیم فوتبال استقلال خوزستان برای جذب عباس بوعذار بازیکن سابق استقلال اهواز خیز برداشته تا این بازیکن را به زادگاه خود بازگرداند. استقلالی ها برای جذب بوعذار باید رضایت مسؤولان باشگاه ملوان را جلب کنند، زیرا با خرید امتیاز تیم نفت تهران توسط ملوانان، این بازیکن رسما بازیکن باشگاه ملوان بندرانزلی است
ارسلان شاگرد شهریار شد
وکیل ملت: باشگاه صبای قم برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال سه بازیکن نفت تهران را به خدمت گرفت.
این گلرهای سرگردان / بیشتر دروازه بان ها در لیگ برتر جایی ندارند
تیم می شوند. البته تعدادی از این گلرها، پیشنهاد دارند اما به نظر نمی رسد همه آنها بتوانند در لیگ برتر تیمدار شوند. چرا که تعداد آنها از تعداد تیم های متقاضی دروازه بان بیشتر است. در حال حاضر تیم هایی مثل استقلال خوزستان که گفته می شود با وحید شیخ ویسی به توافق رسیده، فولاد خوزستان که احتمالا به دنبال دروازه بان های سابق تیم های اصفهانی است، نفت تهران که همچنان بلاتکلیف است، احتمالا سیاه جامگان بتوانند تعدادی از این گلرها را جذب کنند اما در کل بیشتر آنها به احتمال زیاد در لیگ برتر بدون تیم خواهند ماند. ...
ناصر فریادشیران: آقایانی که امسال پولدار شدند چرا سال گذشته به فکر ملوان نبودند/ ملوانی ها به فکر صعود ...
خودشان را جبران کنند. سوال من اینجاست که این آقایانی که امسال پولدار شدند چرا پارسال به فکر ملوان نبودند تا این تیم ریشه دار به لیگ دسته اول سقوط نکند. وی ادامه داد: در فصل گذشته مدیرکل تربیت بدنی استان گیلان به وزیر ورزش التماس می کرد که 2 میلیارد تومان کمک از وزارت ورزش بگیرد تا این تیم در لیگ برتر بماند، چطور الان می خواهند 22 میلیارد تومان نفت را بخرند، در حالی که این باشگاه در حال حاضر
جنجال بر سر انتقال امتیاز نفت به ملوان
درازا کشید. در نهایت عصر روز دوشنبه سایت رسمی باشگاه نفت با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد امتیاز این تیم به باشگاه ملوان بندر انزلی واگذار شده است. ملوان که در آخرین دقیقه از آخرین بازی فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد، از مشتریان سفت و سخت خرید امتیاز نفت بود که در نهایت هم به این مهم دست پیدا کرد، هرچند با اعلام این خبر، موج بزرگی از جنجال ها در فوتبال ایران به وجود آمده و ممکن است همین مساله
خریدهای بزرگ دایی از نفت تهران
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، با نظر علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم رضا علیاری، محمد دانشگر و امیرارسلان مطهری با عقد قرارداد رسمی به منظور همراهی نماینده فوتبال استان قم در مسابقات شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جذب شدند.