عشوری: اولین نفر از آمدن بنگر به تراکتورسازی حمایت کردم - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۲

عشوری: اولین نفر از آمدن بنگر به تراکتورسازی حمایت کردم

به گزارش ورزش 11، سینا عشوری در خصوص آخرین وضعیتش برای جدایی از ذوب آهن اظهار داشت: قرار است باشگاه تراکتورسازی پول رضایت نامه ام را به حساب باشگاه ذوب آهن واریز کند و این کار امروز یا فردا انجام خواهد شد. وی افزود: قبلا هم گفتم که دوست دارم در تراکتورسازی بمانم و دوباره منتظر دیدن پرشورها هستم. آنها حتی برای من کمپین درست کردند تا پول رضایت نامه ام را بدهند و امیدوارم این همه محبت ها را جبران کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)