کوچ دونده خوزستانی به عمان - شوشان

شوشان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۹

کوچ دونده خوزستانی به عمان

دونده ماده های 200 و 400 متر خوزستان گفت: من یک جوان 20 ساله هستم و اینک به خاطر بی مهری هایی که به رشته دو و میدانی در استان می شود، باید خوزستان را ترک کنم و برای پیشرفت به کشور دیگری بروم. ولید بچیه در خصوص علت تصمیمش به ترک کشور و استان خوزستان و ادامه کارش در کشور عمان، اظهار کرد: نمی خواهم ادعا کنم که قهرمان ایران هستم اما من ورزشکاری هستم که هیچ وقت حاشیه ای نداشتم و اکنون به دلیل بی توجهی ها، دلسرد و بی انگیزه شده ام و قصد دارم از این جا بروم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)