ایرانی خوب، روحانی و رفتگر - بلدیه

بلدیه ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۶

ایرانی خوب، روحانی و رفتگر

بلدیه | ماه رمضان دو سال پیش بود که توفیق شکار این لحظه دست داد . وقتی دم دمای افطار با داداش امیر حسین از کنار حرم حضرت معصومه سلام الله علیها عبور می کردیم . خیابان خلوت بود و هر کسی خودش رو به سفره افطار منزل رسونده بود . در این بین محبت یک روحانی موتور سوار توجهم رو جلب کرد که یکی از زحمتکشان شهرداری را سوار نموده بود تا بلکه هر دو به موقع بر سر سفره افطار حاضر شوند . از پشت فرمون به امیر حسین که کنارم ، دست به گوشی نشسته بود گفتم : امیر عکس ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)