من بمب نقل و انتقالات هستم ! - روز نو

روز نو ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۶

من بمب نقل و انتقالات هستم !

روز نو : مدافع سابق باشگاه ملوان می گوید مذاکرات جدی را با استقلالی ها انجام داده است.حسین کنعانی زادگان درباره حضورش در باشگاه پر سپولیس، اظها ر کرد: امروز به باشگاه پر سپولیس رفتم تا وضعیتم مشخص شود، اما مسئول نقل و انتقالات باشگاه حضور نداشت و نتوانستم دیداری با او داشته باشم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)