کاهش واردات بنزین با توسعه 14 میلیارد دلاری ظرفیت پالایشگاهی - تین نیوز

تین نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۱

کاهش واردات بنزین با توسعه 14 میلیارد دلاری ظرفیت پالایشگاهی

تین نیوز | ایران با هدف بهبود کیفیت سوختی که در بازار داخلی به فروش می رسد و بی نیازی از بنزین وارداتی، ظرفیت پالایش نفت و میعانات را به میزان بیش از 70 درصد در چهار سال آینده افزایش می دهد. عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در مصاحبه با بلومبرگ اظهار کرد: ایران با ساخت پنج پالایشگاه، ظرفیت پالایش خود را از 1.85 میلیون بشکه در روز که در حال حاضر وجود دارد، به حدود 3.2 میلیون بشکه در روز تا سال 2020 افزایش خواهد داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)