رجبی: منصوریان خودش برای استقلال معضل است - افشارزاده به خاطر منافعش حرفی نمی زند - استقلالی
سایر خبرها
مردی که ذهنش خاطرات دروغ می سازد!
در درک خطاهای ذهنی ما یا حتی چگونگی ساخت واقعیت باشد. متیو حالا با موسسه خیریه هِدوِی ایست لندن همکاری می کند، چرا که این موسسه از افراد دچار آسیب مغزی حمایت می کند. من اولین بار او را در جریان یکی از سخنرانی هایش دیدم و بعدها هم با او صحبت کردم. او هرگاه که در مورد گذشته اش حرف می زند، جزئیات را با همکارش بن گراهام کنترل می کند. بن از 10 سال که متیو آن عمل جراحی را انجام داد
گفت و گوی بی پرده با رامبد جوان درباره جنجال های اخیر
همراه باحال خوب ایجاد کنیم، اول می گویم حال خوب که به نظرم مهم تر از آن لحظه ی شادی است. چون شادی چیزی است که تو می توانی همه جوره تعریفش کنی و هر کس برای خودش از آن یک تعریف دارد. اما درعین حال می تواند واکنشی به درک چیزی باشد، اما وقتی می گوییم حال خوب به نظرم کلی تر و بسیط تر می شود. من حالم خوب است، ممکن است الآن نخندم، اما احساس رضایت دارم و حالم خوشم است. بنابراین وقتی این اتفاق بیفتد ما خواهیم
حرفهای محسن یگانه درباره ممنوع الکاری و تیتراژهای کمی که می خواند/توهین های زیادی شنیدم
/> به طور کلی خواندن تیتراژ بخصوص برای کسی که کم تیتراژ می خواند، کار بسیار سختی است.شما در قالب های دیگر می توانی بدون محدودیت کار کنی. باید ساختارشکنی کنی تا شبیه چیزی که مردم از تو تصور دارند بشوی.ولی در مورد این تیتراژ، من دنبال شنیدن تایید و تحسین نبودم. لحظه هایی هم که من کم کار بودم سعی کردم در مارکت پاپ ، خودم را در سطح مشخص مدنظرم نگه دارم. من در سیری که در این چند سال کار کردم به
واکنش بازیکن جدید استقلال به فحاشی هواداران پرسپولیس
وانانیوز-محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن جدید تیم فو تبا ل استقلال درباره پیوستن به استقلال پس از کش و قوس های فراوان، اظها ر کرد: حقیقت این است که دو سال پیش من در تیم ملی امید حضور داشتم و در آن زمان در هتل اوین با آقای منصوریان ملاقات کردم و با هم ارتباط خوبی داشتیم. او به من گفت که یک روز من بازیکن او می شوم و هر جا که برود من را با خودش می برد. بالاخره آن روز فرا رسید. من هم علاقه خاصی به
مردی که ذهنش خاطرات دروغین می سازد!
این موسسه از افراد دچار آسیب مغزی حمایت می کند. من اولین بار او را در جریان یکی از سخنرانی هایش دیدم و بعدها هم با او صحبت کردم. او هرگاه که در مورد گذشته اش حرف می زند، جزئیات را با همکارش بن گراهام کنترل می کند. بن از 10 سال که متیو آن عمل جراحی را انجام داد، از نزدیک با او آشنا است. متیو در بیرمنگام انگلستان به دنیا آمده اما از همان دوران کودکی در خارج از بریتانیا زندگی کرد. او در 17
محیط بانانی که به اعدام محکوم شدند!/ دیگر نمی خواهم محیط بان باشم
باید جوابگوی مشکلات ما باشد. یا این همه اسلحه را جمع کند یا یک قانون درست و حسابی داشته باشد که مامورش دچار مشکل نشود و این مشکلات برای کسی پیش نیاید تا 6 سال و 7 سال و بلکه تا آخر عمر خودش و خانواده اش زجر بکشند. او گلایه می کند: شما نمی دانید چه بلاهایی که سر خانواده ما نیامده و حرف های مردم هم از همه این ها بدتر است. الان فامیل های نزدیک خود من همه سرزنشم می کنند. به قدری که یک بار گفتم
قرآن در بیانات آیت الله جوادی آملی
کردن دندان با مسواک است و ثواب خاصّ خودش را دارد، فرمود دهان را پاک کنید: طَهِّرُوا أَفْوَاهَکُمْ فَإِنَّهَا طُرُقُ الْقُرْآن ، مگر نمی خواهید قرآن از این جا عبور کند؟ از دهان آلوده اگر قرآن عبور کند مثل اینکه از یک فلزّ و لولهای آلوده آب تمیز عبور کند، به هر حال آلوده می شود! فرمود دهان را پاک کنید! حرف بد از این دهان درنیاید! دروغ و فحش و خلاف و مسخره کردن از این دهان درنیاید! غذای ناپاک از این
علی امینی انقلاب را پیش بینی نکرد/چرا جبهه ملی از علی امینی حمایت نکرد؟
این حرف ها که به ایشان می دادند، اثر نمی کرد. *برحسب برخی اسناد ساواک،شاه دستور داده بود تلفن های دکتر امینی را شنود کند.این امر تا آخر عمر ساواک ادامه داشت واین یکی دو شنودی هم که اخیرا از مکالمات شاه با دکتر امینی منتشر شد،از نتایج همان شنود است. شاه واقعاً در باره دکتر امینی چگونه فکر می کرد؟ جمع بندی شما پس از این همه سال چیست؟ اتفاقاً این نکته برای ام خیلی جالب است، چون
ماجرای ماهواره ایرانی که ایتالیا بالا کشید
، 50 سال گذشته مباحث فضایی، جزو مباحث شیک بود و کاربردهای عملیاتی آنچنانی نداشت. بشر با خود فکر کرد اگر بخواهد از زمین جدا شود و از فرصت های بی کران فضا بهره مند شود، چه باید کند؟ در همین راستا یکسری اقدامات علمی با حمایت های دولتی آغاز شد اما اکنون بشر به قدری پیشرفت کرده که بدون فضا نمی تواند به زندگی خود ادامه دهد، همانطور که حذف هواپیما از زندگی امروز بشر قابل تصور نیست. ** کشاورزی
می خواهند تمام قانون فوتبال را بر سر ملوان اجرا کنند تا تیم از رده خارج شود/چطور برای سایر تیم ها خرید ...
در مجلس با انتقاد از افرادی که منافع خود را می بینند و در پایتخت برای ملوان اظهار نظر می کنند، گفت: ما تلاش داریم با تمام دوستان و هیئت مدیره تیم بتوانیم تیم را در این فصل نیز نگه داریم و دوستانی که کارشکنی می کنند را باید قانع کنیم که این کارشان درست نیست که تمام قانون فوتبال را بر سر فوتبال ملوان اجرا کنند تا تیم را از رده خارج کنند. انتهای پیام/رض
حذف متخصصان از کمیسیون های تخصصی مجلس
تین نیوز | چالش کمیسیون های مجلس دهم همچنان ادامه دارد و روز گذشته نیز انتقاد از نحوه انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی، در صحن و راهروی پارلمان مشهود بود. صبح دوشنبه زهرا سعیدی، نماینده مبارکه، در صحن علنی به شدت از روال حاکم بر انتخاب اعضای کمیسیون ها انتقاد کرده بود و مطهری که اداره جلسه را برعهده داشت هم اعتراض او را وارد دانسته بود؛ اما باز هم در بر همان پاشنه چرخیده بود و وقتی شامگاه دوشنبه
مصائبی که بر این محیط بان گذشته است/برخی محیط بانان خیانت می کنند
جوابگوی مشکلات ما باشد. یا این همه اسلحه را جمع کند یا یک قانون درست و حسابی داشته باشد که مامورش دچار مشکل نشود و این مشکلات برای کسی پیش نیاید تا 6 سال و 7 سال و بلکه تا آخر عمر خودش و خانواده اش زجر بکشند. او گلایه می کند: شما نمی دانید چه بلاهایی که سر خانواده ما نیامده و حرف های مردم هم از همه این ها بدتر است. الان فامیل های نزدیک خود من همه سرزنشم می کنند. به قدری که یک بار گفتم
آیت الله قرهی: رغبت به دنیا، کلید رنج!
یَرتَجِی . *زهد در دنیا و راحتی قلب بدن در دنیا و آخرت ! در ادامه می فرمایند: زاهد در دنیا، جان و تن خودش را هم در دنیا و هم در آخرت، در آسایش قرار می دهد، و یُرِیحُ قَلبَهُ و بَدَنَهُ فی الدنیا و الآخِرَةِ. اگر این فرمایش پیامبر به تعبیر امروزی ها، عملیّاتی شود، یک نکته دارد و آن، این که دیگر فقری در جامعه نیست. اگر من فقط به اندازه وسع خودم بخواهم و دیگر بیشتر از آن را نخواهم، همه
مذاکره استقلال و پرسپولیس با پورعلی گنجی قبل از اتمام لیگ
فصل آینده هم در این تیم می مانم. پس خبر پیوستن تو به یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس شایعه است؟ این دو باشگاه قبل از اینکه لیگ به پایان برسد با مدیر برنامه هایم صحبت کرده بودند. قبلا این اتفاق افتاده بود و الان در جریان نیستم که آیا این بحث مطرح شده است یا خیر. خودم از این ماجرا بی خبر هستم ولی باید بگویم که قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارم. چرا؟ من دوست دارم
اشتباه ما برگزاری انتخابات مجلس هفتم بود، وزارت کشور خاتمی نباید انتخابات را برگزار می کرد
حقوق بدهد، برج دیگر پول ندارند به کارگرها بدهند، من نگران این هستم که کم کم مشکلات جدید بر سر روحانی آوار بشود. آقای روحانی خیلی تحت فشار است. روحانی باید بفهمد که خودش باید پای کار بایستد، حتماً از ابتدا می دانست که اینطور می شود و این مشکلات هست و نمی تواند شانه خالی کند. آوا: چقدر امیدوار به ادامه ی حیات گفتمان اصلاح طلبی و جنبش دوم خرداد هستید؟ آقا اصلاح طلبی نمی میرد، اصلاح طلبی مردنی نیست! از زمان امیر کبیر و مشروطه بوده تا الان و باز هم ادامه خواهد داشت.
فصل قبل قرار بود به پرسپولیس بروم
تو آن هم در شرایطی که 32سال سن داری انتقاد کردند. در این مورد نظر چیست؟ سن من زیاد است؟ سن فقط یک عدد در شناسنامه است و من در زمین حرف هایم را می زنم. خیلی از بازیکنان الان جوان هستند و اگر می توانند پا به پای بازیکنان باتجربه جلو بیایند. درضمن این را هم بگویم که من 31سال سن دارم و نمی دانم کجای سن من زیاد است. الان در جام ملت های اروپا و رقابت های کوپا آمریکا بازیکنان 35ساله بازی می کنند
آیا زبان فارسی نژاد پرستانه است؟
نرفته ایم. داشتن استعداد، مترجم و افراد خوب اصلا کافی نیست، گمان نکنیم که الان افراد متخصصی پرورش داده ایم، دیگر بهترین کارها ترجمه می شود و پس فردا آثار همه فیلسوفان منتشر و در ظرف چند سال همه ترجمه می کنیم. شما نگاه کنید الان کارهای کوچک و حاشیه ای فیلسوفان بزرگ منتشر شده و هیچ کس به سراغ کارهای اصلی آنها نمی رود. همه اینها برمی گردد به بحث برون سازمانی، یعنی هرچه استعداد و
کنعانی: بی محلی پرسپولیس، استقلالی ام کرد
به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":مدافع پرحرف و حدیث این روزهای فوتبال ایران در گفتگویی مفصل با ورزش سه راجع به انتقال جنجالی اش به استقلال به بیان نکاتی پرداخت. محمدحسین کنعانی در رابطه با عدم قرارداد با پرسپولیس و پیوستن به جمع آبی های پایتخت می گوید: تاکنون مصاحبه ای نکرده ام تا الان من با کسی در هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده ام. متاسفانه می بینم برخی از رسانه ها می
هنوز من سرمربی استقلال هستم
ببینم مسئولین استقلال در خصوص من چه تصمیمی خواهند گرفت. به احتمال زیاد امسال استراحت می کنم زیرا هنوز با استقلال قرارداد دارم و در پایان فصل از آنها غرامت خواهم گرفت، بابت قرارداد و طلبی که از باشگاه استقلال دارم. *من امسال با تمام سختی ها و اتفاقاتی که افتاد سکوت کردم آن هم فقط به خاطر اینکه استقلال دچار مشکل نشود و بتوانیم در پایان فصل حداقل یک جام را تقدیم هواداران کنیم اما برخی از این سکوت من سوءاستفاده کرده و من را به چالش کشیدند.
گفتگو با فحاشان شبکه های مجازی
درپی یافتن یک چرا هستم ، شروع به حرف زدن کرد و گفت: در اهواز امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی وجود ندارد تا بتوانم اوقات فراغتم را پر کنم.علاقه شدیدی به فوتبال دارم امابرای اینکه فوتبال را به طور جدی ادامه بدهم، باید پول یا پارتی داشته باشم که هیچ کدام از این گزینه ها را ندارم.ای کاش پول نفت خوزستان درصداندکی اش در شهرمان خرج می شد تا مسئولان برای نوجوانان و جوانان امکاناتی در نظر می گرفتند .
بازیکنان می گویند سرخابی ها پیشنهاد 2میلیاردی می دهند
. پیشنهادات میلیاردی سرخابی ها آذری با اشاره به پیشنهادهای نجومی باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بازیکنان در نقل و انتقالات گفت: حرف باشگاه های دیگر این است که چرا استقلال و پرسپولیس که زیر نظر مستقیم وزارت ورزش اداره می شود و زیرمجموعه ای از دولت هستند، ارقام نجومی پرداخت می کنند؟ چرا گودرزی وزیر محترم ورزش که سال قبل می گفت نباید پول های کلان در فوتبال پرداخت شود، اکنون نسبت
عزتی: منصوریان باید به قولش عمل میکرد
ندهد بازیکنان نفت آزاد شوند. حضور ما در سازمان لیگ به خاطر بحث مطالبات و قراردادمان بود. من و سایر بازیکنان حرف مان این بود که این تیم اگر به شهر دیگری برود دیگر ما نمی توانیم در آن بازی کنیم و حیف است که در تهران بماند و نابود شود. کاپیتان نفت همچنین تصریح کرد: ما کاری نداریم که مدیران بالادستی چه تصمیمی می گیرند. اول از همه دنبال حق خودمان هستیم. در طول یک فصل فقط 20 درصد قراردادمان
وزیر ورزش باید عدالت را بین سرخابی ها برقرار کند/ بهتاش فریبا: افشارزاده در استقلال مدیر موفقی نبوده
معتقدم او نه تنها بهترین خرید استقلال است بلکه فصل بعد پدیده لیگ خواهد شد. وی در همین رابطه افزود: با توجه به بازیکنانی که باشگاه تا الان گرفته است، باید گفت عملکرد تیم در نقل وانتقالات خوب بوده است. اما هنوز هم نیاز است تا چند بازیکن دیگر مخصوصاً برای کناره های زمین جذب شوند که در صورت رخ دادن این اتفاق دیگر شرایط تیم از نظر داشتن مهره خیلی خوب خواهد بود. بهرام افشارزاده در
انتقاد احسان علیخانی از عوامل برنامه ماه عسل
بند خودم هستم. علیخانی به مزاح گفت: اینطوری میگید فکر می کنند شما زندانی هستید. نبی در ادامه گفت: به هر حال این رسالتی بود که من احساس کردم و الان روزم در زندان می گذره و فرقی با یک زندانی ندارم. اما به سبب کارم به زندانی ها وابستگی ندارم. فقط در یک جا ناراحت شدم. در زمان اعدام یک زندانی حضور نداشتم. شاید اگر بودم با صحبت های من اولیای دم رضایت می دادند. من و امثال من همراه این اعدامی ها هستیم در
خانواده شهید مومنی در قلب تهران مفقودالاثرند
پَرَش آن را بالای کمد می گذارد. برعکس مادر که پایش حسابی اذیتش می کند، طوبی مثل برق از کمد بالا می رود. کله پاچه خیلی دوست دارد. دختر شهید آرزو دارد یک روز بعد از ماه رمضان کله پاچه بخورد. البته خودش خجالت می کشد این را بگوید. خواهرش این حرف را می زند و او تایید می کند. طوبی خانم هشت ساله می گوید اگر یک میلیون داشته باشم، به مادرم می دهم که برود دکتر و خودش را خوب کند. می دهم خانه بخرد
حجت الاسلام مومنی: نشانه انسان مومن / حاج منصور ارضی: مومن غبطه می خورد و حسد نمی ورزد
اید "الْحَسُودُ لَا یَسُودُ" چون حسادت باعث می شود خودت را نابود کنی تا دیگری به مقامی که تو نرسیده ای نرسد. طرف خودش برای مناجات و شب زنده داری نمی آید نمی گذارد تو هم بیایی. گاهی مداحی از من بهتر می خواند و ما از حسادت فقط اشکال می گیریم، در نظر نمی گیریم که دارد تبلیغ دین می کند. اگر نعمتی را در کسی ببینی و بگویی خدایا به من هم بده می شود غبطه اما اگر ناراحت شوی این حسد است. گاهی که بعضی به خدا
پازل مشترک بی بی سی و جریان داخلی برای ارتباط با آمریکا/ تحریف معمار انقلاب از زمان دوم خرداد شروع ...
خواستند خیلی کارها علیه جمهوری اسلامی انجام دهند اما خداوند ابزار و وسایلی فراهم کرد که بینی مدعیان به خاک مالیده شود. نتیجه برجام یک به جز تحقیر بیشتر به کجا رسید؟ آن موقع اگر آمریکا ما را تهدید می کرد الان عملاً پول های ما را ضبط می کنند و این روند تازه شروع شده و ادامه خواهد داشت. اینکه اقتصاد را تا این حد به مذاکرات گره زدند و حتی آب خوردن مردم را به برجام گره بزدند در حالی صورت گرفت
بهرام رادان؛ ستاره جسور دو دهه اخیر سینمای ایران
کارهای شما برداشتی دیگر می شود. حتی وقتی در صفحه شخصی تان در اینستاگرام عکس سال تحویل می گذارید، برداشتی دیگر می شود و... این را قبول دارم، نه از سویه بد بلکه از سویه خوب این قضیه. افرادی هستند که رفتارها و حرف های جنجالی تری از آن ها سر می زند و اتفاقی نمی افتد اما من... واقعا نمی دانم ثاثیرگذاری بر اجتماع و مردم باید خوشحال بود یا ترسید اما به هر حال سوءبرداشت وجود دارد. انگار
اعتکاف بدون برنامه زیان آفرین است/ اعتکاف به مثابه یک بیمارستان معنوی
و ...) بود. علی ادامه می دهد: برای من خیلی جالب بود که در تاریکی سحر که بیشتر معتکفین خواب هستند، بتوانم نماز بخوانم و با خدای خودم حرف بزنم. این دانش آموز دبیرستانی با اشاره به تجربه استثنایی اقامه نماز جماعت در 3 وعده صبح و ظهر و شب، آن را اتفاقی می داند که در غیر از اعتکاف به ندرت اتفاق می افتد و آن را خاطره انگیز می کند. به سوی الگویی از اعتکاف طراز
ملائک روح فرمانده را به آسمان ها بردند
واقعاً هم همین طور بود و برای احداث مثلا یک خاکریز، با سختی ها و خطرات بسیاری روبه رو می شدیم. شهید کمره ای با وجود اینکه مسئولیت داشت، اما خودش را تنها به دستور دادن و چیدن مقدمات و برنامه ها محدود نمی کرد بلکه شخصاً به صورت عملی وارد میدان می شد و برای پیشبرد بهتر کارها، در خط مقدم و مناطق مختلف حضور پیدا می کرد. گاهی کار را به جایی می رساند که ما به عنوان مسئولان لشکر به ایشان اعتراض می کردیم