هامرن: موقعیت های زیادی داشتیم ولی استفاده نکردیم - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۰:۴۸

هامرن: موقعیت های زیادی داشتیم ولی استفاده نکردیم

به گزارش خبرگزاری فارس ، اریک هامرن سرمربی سوئد پس از تساوی شاگردانش مقابل ایرلند جنوبی اظهار داشت که تساوی این بازی حق انها بود زیرا آنها موقعیت های زیادی داشتند. اریک هامرن در مصاحبه بعد از این دیدار گفت: پس از آنکه گل را از ایرلند دریافت کردیم با تمام قدرت عمل کردیم تا گل تساوی را به ثمر برسانیم. ما توپ های زیادی را از طرف چپ بوسیله مارتن اولسن روی دروازه ایرلند سانت کردیم تا توانستیم به گل برسیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)