استقلال با حفظ من یک سرمایه گذاری انجام داد/ از خدا می خواهم دربی هفته اول لیگ باشد! - تیتر20
سایر منابع:
سایر خبرها
کنعانی: بی محلی پرسپولیس، استقلالی ام کرد
من بود و یادم می آید که یک روز در هتل اوین اردو داشتیم، به من گفت تو بازیکن خودم هستی و شک نکن یکی، دو سال آینده تو را به تیمی می برم که خودم باشم. من نسبت به بازی تو حس خوبی دارم. علاوه بر آن در دیدارهایی که با تیم ملوان در مقابل تیم منصوریان قرار گرفتم، همیشه فوتبال محکم و موثری از خودم نشان دادم همه این ها باعث شد که نظر او نسبت به من تغییر نکند. برای حضور در جام جهانی باید در یکی از
7، 8 تا پیشنهاد داشتم
؟ برای مثل منی که تازه به تیم ملی دعوت شده ام بد نبود. به هر حال باید در ترکیب تیم ملی جا بیفتم، بعد کم کم در شرایطی قرار می گیریم که با تیم های بزرگ تر هم بازی کنیم تا محک جدی تر بخوریم. من که به تیم ملی دعوت شدم نمی خواهم به عنوان یک بازیکن ذخیره باشم. این در ذهنم نیست و فقط می روم اردو که بجنگم و فیکس تیم ملی شوم. حالا ببینیم خدا چه می خواهد. اما رقیبان سختی را پیش رو داری؛ مثلا سیدجلال حسینی و
طیبی: نمی خواهم در تیم ملی ذخیره باشم
خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی خواهم به عنوان یک بازیکن ذخیره در تیم ملی باشم و می خواهم بجنگم تا در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم. به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد طیبی اظهار کرد: زمانی که سیداکبر پورموسوی سرمربی تیم شد، به من گفت که به تو نیاز دارم و انتظار دارم که تیم را جمع کنی. البته خارج از این مسایل، من خودم را جزو خانواده استقلال خوزستان
استقلال مرا می خواست/ وقتی منصوریان به من اعتقاد ندارد چرا باید آبی پوش می شدم؟
از پرسپولیس پیشنهاد داشتم. به خاطر اینکه گفته بودم استقلالی هستم، به پرسپولیس نرفتم. پیشنهاد خارجی من هم وجود دارد. به همین خاطر خود علی آقا (دایی) که در جریان این مسئله بود بندی را در قراردادم گذاشت که با رسیدن اولین پیشنهاد بتوانم به اروپا بروم. علی آقا گفت من نمی خواهم جلوی پیشرفت تو را بگیرم و قصد کمک کردن به تو را دارم. جا دارد یک تشکر ویژه از او داشته باشم. در صبا دنبال رسیدن به تیم ملی هستم و شک نکنید در این تیم به خواسته ام که رفتن به اروپا و پوشیدن پیراهن تیم ملی است، خواهم رسید. انتهای پیام/ ...
منصوریان لطف دارد مرا می خواهد اما من صد در صد پرسپولیسی هستم
مالی و زمانی در قرارداد من مطرح بود، بهرحال من در دو سالی که در این تیم نبودم و در ملوان بازی می کردم تجربه بیشتری پیدا کردم و به عنوان یک بازیکن ملی پوش به این تیم بازگشتم. انتظار عجیب و غریبی از باشگاه ندارم البته این را بگویم که من انتظار آنچنانی و عجیب و غریبی ندارم، بازیکن جوانی هستم که میخواهم سال ها در فوتبال ایران بهترین عملکرد را داشته باشم بنابراین می دانم که وارد
مهمترین خبرهای ورزشی در ساعات گذشته
10 دقیقه با علیرضا منصوریان صحبت کردم و به استقلال رفتم. او را از دو سال پیش می شناسم، در تیم ملی امید هم پیگیر بازی های من بود و یادم می آید که یک روز در هتل اوین اردو داشتیم، به من گفت تو بازیکن خودم هستی و شک نکن یکی، دو سال آینده تو را به تیمی می برم که خودم باشم. من نسبت به بازی تو حس خوبی دارم. علاوه بر آن در دیدارهایی که با تیم ملوان در مقابل تیم منصوریان قرار گرفتم، همیشه فوتبال محکم و
کنعانی زادگان: منصوریان من را از ملوان گرفت/ چرا به من می گویند "آفتاب پرست"؟
منصوریان تصمیم گرفتم به استقلال بروم تا بتوانم فیکس تیم ملی شوم و یکی از یازده بازیکن تیم ملی در جا م جها نی باشم. خدا را شکر می کنم که با منصوریان کار خواهم کرد. روش کار منصوریان به کارلوس کی روش نزدیک است. به همین دلیل تصمیم گرفتم به استقلال بروم. او گفت: پس از توافقات لازم مطمئن شدم که استقلال گزینه بهتری است و در لیگ شانزدهم در خدمت این تیم هستم. کنعانی زادگان با انتقاد از
بیک زاده: فعلا سر نخواستن ما دعواست!
شدم حسی درونی به من می گفت تو تلاشت را انجام بده و ناامید نشو چون اگر حقت باشد حتما دعوت می شوی. به همین خاطر چه روزهایی که در صبا بازی می کردم چه روزهایی که در ذوب آهن بودم نهایت تلاشم را انجام می دادم و خوشحالم که دوباره نظر مساعد کارلوس کی روش و دستیارانش را جلب کردم و به تیم ملی رسیدم. می خواهم طعم بازی در جام جهانی را بچشم در این چند سال من بدشانس ترین بازیکن تیم ملی بودم
گل و گلدون (9) / می خواهم گم بشوم
ایمان و عقیده در امان باشم. گاهی با خودم می اندیشم ای کاش در زمان دقیانوس می زیستم. آن گاه همراه اصحاب به درون کهف پناهنده می شدم تا از چنگ دقیانوس رهایی یابم و ایمانم را حفظ کنم! اما نه، چرا باید چنین آرزویی داشته باشم. مگر نه اینکه دقیانوس ها رو به زوال اند، پس دیگر لازم نیست به غار پناهنده شوم و در آنجا از شر دقیانوس، سر بر بالین بگذارم و بی اعتنا از آنچه که بر یار و دیار می گذرد، به
گل و گلدون (8) / مثل شیرینی شله زرد!
وارث: به نام خدا خدایا! می خواهم در این ماه، با انجام گفته هایت، خوب باشم! می شود من را مثل گل ها خوشبو کنی؟! خدایا! می خواهم یک دعوای اساسی با خودم بکنم! خسته شده ام از این که بنده ی بدی برایت بودم! اجازه هست؟! خدایا! تو اگر بخواهی، همه ی گره های زندگی گشوده می شود؛ دست شیطان را کوتاه کن تا همین گره های کوچک، کور نشود! خدایا! من از تو دور
از رقابت با حاج صفی ترسی ندارم
شد خوشحالم. من دوست داشتم زیرنظر او کار کنم و حالا این اتفاق رخ خواهد داد. من با استقلال یک فصل دیگر قرارداد دارم و خدا را شکر می کنم که فصل آینده برای این تیم بازی خواهم کرد. استقلال در پست تو با ترافیک بازیکن روبه روست؛ یعقوب کریمی، امید نورافکن و حالا میلاد زکی پور. ضمن اینکه صحبت از حضور حاج صفی در استقلال هم مطرح است؛ این مساله برای تو نگران کننده نیست؟ استقلال تیم بزرگی است و تیم های بزرگ
صادقی رفت و برگشت
محمد باقر صادقی دروازه بان شهرضایی ذوب آهن از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شد.این گلر 27 ساله فوتبالش را از همین باشگاه ذوب آهن شروع کرد و پس از طی کردن مراحل گوناگون رشد به تیم بزرگسالان راه یافت.صادقی در چند فصل دورانی رویایی را در تیم ذوب آهن پشت سر گذاشت که از جمله می توان به دو نایب قهرمانی در لیگ برتر و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا نام اشاره کرد. در آن زمان منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوبی ها بود و این مربی اصفهانی اعتقاد ویژه ای به صادقی داشت.اعتماد ابراهیم زاده به صادقی عاملی شد تا دروازه بان ذوب آهن حضور در تیم های ملی جوانان،امید و بزرگسالان را تجربه کند .اما نقطه عجیب کارنامه این دروازه بان شهرضایی جایی بود که صادقی در چرخشی ناگهانی از جمع ذوبی ها جدا شد و به تیم رقیب همشهری یعنی سپاهان پیوست.صادقی در آن زمان پیرامون دلایل این جدایی و این که چرا از تیم محبوبش جدا شده است بیان داشت: واقعا دوست دارم در تیم محبوب خود ذوب آهن باقی بمانم، اما در سال گذشته سختی های زیادی را کشیدیم و دروغ های زیادی از مسؤولان شنیدیم. باید بگویم که دیگر آرامش لازم را نداشتم.حتی حاضر بودم با نصف قرارداد سپاهان در ذوب آهن بمانم. به هر حال ما هر چه داریم از ذوب آهن داریم . این جابجایی که با تصمیم عجولانه صادقی گرفته شد در پایان برای او زیانبار بود چرا که صادقی یکی از کم فروغ ترین دوران فوتبالش را در جمع زردپوشان اصفهانی پشت سر گذاشت و خودش هم به این موضوع اعتراف کرد: متاسفانه در دو فصلی که در سپاهان حضور داشتم شرایط خوبی را تجربه نکردم و از روزهای خوب خودم دور شده بودم. پس از دو فصل بازی ناموفق ، صادقی دوباره با یک چرخش ناگهانی راهی تهران تا در تیم سایپا مشغول فعالیت شود. او در سال نخست حضورش در جمع نارنجی پوشان تهرانی بازیهای قابل قبولی ارائه کرد اما در سال دوم دچار افت ناگهانی شد و دیگر آن وضعیت خوب فصل اول را نداشت. صادقی ترجیح داد پس از دو فصل بازی در تهران دوباره راهی اصفهان شود و ذوبی ها هم بی میل به استخدام دوباره صادقی نبودند.در آن زمان صادقی با هزاران آرزو از تهران راهی اصفهان شد بلکه با درخشش در تیم ذوب آهن پیراهن تیم ملی را به تن کند.آن زمان یحیی گل محمدی تازه به عنوان سرمربی انتخاب شده بود و اولین خرید لیگ برتری گل محمدی محسوب می شد.از سوی دیگر ذوبی ها پس از صادقی با دروازه بان دیگری به نام رشید مظاهری هم به توافق رسیدند تا لیگ چهاردهم را با 2 دروازه بان آماده شروع کنند.حالا و پس از 2 سال که از پیوستن صادقی و مظاهری به ذوب آهن گذشته است می توان گفت دروازه بان گچسارانی ذوب آهن یعنی مظاهری در برابر هم تیمی شهرضایی خود یعنی صادقی توانسته پیروز شود و حتی خودش را به تیم ملی هم برساند، کاری که صادقی به دنبال انجام آن بود.البته این دروازه بان در مورد دلایل دوری از تیم ملی چنین اظهار نظر می کند متاسفانه من برخی مواقع مصدومیت هایی داشته ام که من را از اهدافم دور کرده است برای مثال زمانی که با سن و سال کم به تیم ملی دعوت شدم رباط صلیبی ام پاره شد و من را از تیم ملی دور کرد. مظاهری جای صادقی را تنگ کرد محمد باقر صادقی در دو فصلی که رقیب مظاهری در ذوب آهن محسوب می شد هرگز نتوانست خودش را از زیر سایه او خارج کند. به عبارت بهتر درخشش مظاهری تا اندازه ای بود که صادقی هیچ فرصت برای عرض اندام پیدا نکرد.در فصل گذشته دروازه بان دوم ذوب آهن تنها 3 بازی 90 دقیقه ای در ترکیب تیمش به میدان رفت . دیدار با استقلال اهواز،سایپا و راه آهن تنها بازیهایی بود که صادقی به عنوان گلر اصلی درون دروازه تیمش قرار گرفت و در 27 بازی دیگر یک نیمکت نشین صرف بود. از سوی دیگر با ادامه حضور مظاهری در ذوب آهن صادقی فهمیده که همچون فصل پیش شاید بیش از چند دیدار فرصت بازی به او نرسید و بر این اساس ترجیح داده تا از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شود.نکته جالب دیگر پیرامون این گلر خوش اندام این که سقف آرزهای او بازی در لیگ های داخلی نیست برای ادامه دروازه بانی خودم اصلا لیگ ایران را سقف مناسبی نمی دانم و دنبال این هستم که بتوانم در لیگ های خارجی دروازه بانی کنم این دیدگاه بلند پروازانه صادقی در جای خود قابل تحسین است اما همه می دانند گلرهای ایرانی در خارج از ایران چندان طرفداری ندارند و فعلا تنها علیرضا حقیقی گلر شماره یک تیم ملی در تیم نه چندان سرشناس ماریتیموی پرتغال آن هم نه به عنوان دروازه بان اصلی مشغول به فعالیت است. از سوی دیگر شاید اگر صادقی در دوران اوج فوتبالش یعنی همان زمان که همراه با تیمش تا فینال جام باشگاههای آسیا پیش رفت می توانست شرایط بازی در خارج از کشور را برای خودش فراهم کند مراحل ترقی را خیلی بهتر طی می کرد اما حالا دیگر کمی برای این کار دیر شده است. ...
رحمانی: شماره 7 وظیفه ام و توقعات را دو برابر می کند
راهنمایی کرد. * درست است که رحمتی در انتقال تو به استقلال نقش داشت؟ نمی دانم این حرفها از کجا درآمده است. من با نظر مستقیم علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال به این تیم پیوستم و موضوع دیگری مطرح نیست. از همه خواهش می کنم دست از شایعه و جوسازی بردارند و اجازه دهند من در استقلال آرامش داشته باشم. * کار کردن با منصوریان را چطور می بینی؟ منصوریان از بزرگان
حسن زاده: جدایی ام از ذوب آهن قطعی است
بحث پولی مطرح نشد و تنها ایشان به من گفتند هر تصمیمی بگیری ما کمک می کنیم تا اتفاق خوبی برای تو رقم بخورد و تا جایی که امکان داشته باشد به تو تخفیف می دهیم . در حال حاضر چند پیشنهاد خوب دارم که با صبر و حوصله در حال بررسی آنها هستم تا با هماهنگی خود آقای آذری و باشگاه ذوب آهن بهترین انتخاب را انجام بدهم. به تیمی می روم که آقای گل شوم یک سال بسیار سخت را گذراندم و نیاز داشتم که
کنعانی زادگان: پیشنهاد استقلال هیچ اهمیتی برایم نداشت و اصلا به آن فکر هم نکردم
و آینده دار را به تمام آرزوهایش برساند. داستان بازگشت تو به پرسپولیس به کجا کشید؟ من یک نیم فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و باید با مسوولان باشگاه صحبت کنم و به توافق برسیم و کارم را شروع کنم. من دوست دارم در پرسپولیس باشم و الان باید درباره شرایط صحبت کنیم و اگر به توافق رسیدیم در پرسپولیس می مانم. گویا استقلال به تو پیشنهاد داده اما برانکو در مصاحبه مطبوعاتی اش
برهانی: ثابت می کنم تمام نشده ام
ام را کنترل کنم. او در مورد اینکه بازیکنان در ایران نمی توانند مثل توتی حضور متداوم در یک تیم داشته باشند گفت: همین توتی که شما می گویید بازیکن مفیدی در جریان یک فصل تیمش بود و اینطور نبود که یک بازی کند و 2 ماه روی نیمکت بنشیند. طبیعی است در این شرایط بازیکن نمی تواند کاری انجام دهد. برهانی در مورد تیم فصل آینده اش هم می گوید: می خواهم در جایی باشم که بازی کنم. می خواهم ثابت کنم که هنوز تمام نشده ام. من برای شما بازیکنی مثل رضا عنایتی را مثال می زنم بازیکنی که با 37، 38 سال سن از یک جوان باطراوت تر بازی می کند. من دوست دارم به همه نشان بدهم که هنوز قابلیت بازی کردن را دارم. ...
قید پول را زدم و در استقلال می مانم
در لیست مازاد بود و حتی گفته شد منصوریان تو را نمی خواهد. این گونه نبود. با منصوریان تلفنی صحبت کردیم. حتی فصل گذشته هم علی آقا با من تماس گرفت. قرار بود من به نفت تهران بپیوندم اما قسمت این بودکه به استقلال آمدم. ایشان به من گفت خودم کمک می کنم که امسال سال به تیم ملی دعوت شوی و یکی از بهترین سال هایت را پشت سر بگذاری. * دوست داشتی در استقلال بمانی؟ خودم به شخصه
به خاطر علی دایی سفید امضا کردم
پیشنهادات بستم و چشم بسته به صبا پیوستم. همچنین می خواستم بدهکاری ام به علی دایی را صاف کنم به همین خاطر بود که قراردادم را سفید امضا کردم و همان مبلغی که علی دایی پیشنهاد داد را قبول کردم. پیش از این ایشان از من خواست که به پرسپولیس بروم اما به خاطر اینکه استقلالی بودم و هواداران استقلال برایم عزیز بودند نتوانستم این کار را انجام دهم. اما الان خوشحالم که افتخار شاگردی علی دایی نصیبم شده است.
لوبانف:دربازی ایران وازبکستان تشویق می شوم/ بیرانوند را خوب می شناسم
اما من هم در تیم ملی ازبکستان حضور دارم و تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا رقابت بسیار خوبی با علیرضا بیرانوند داشته باشم. در نهایت هدف همه ما موفقیت پرسپولیس و قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم است. امیدوارم به این مهم برسیم. * وضعیت پرسپولیس را چطور می بینی؟ من دیروز به ایران آمدم و از امروز نیز در تمرینات حاضر شدم. امیدوارم بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم و جام قهرمانی را این بار به هواداران پرسپولیس هدیه دهیم. کاپ
بمب مدنظر استقلال، پرسپولیسی است!
در زیر مصاحبه ای از حاج صفی مشاهده می کنید که در تاریخ 31 خرداد سال 90 انجام شده است. مصاحبه ای که ستاره سپاهان رسما در آن اعلام کرده یک پرسپولیسی است. در بخشی از این مصاحبه آمده؛ گفتی اگر در سال 87 به عنوان یک پرسپولیسی یا استقلالی زننده آن گل آن هم در سن 17 سالگی و در یک بازی حساس می شدی، رسانه ها بیشتر به تو بها می دادند. حالا به خاطر این قضیه دوست نداری روزی حضور در یکی از این دو
منصوریان به من اعتماد کرد می خواهم در استقلال بترکانم
گفت پرسپولیس بهتر از استقلال عمل کرد. چون آنها در نقاطی که ضعف داشته اند بازیکن گرفته اند و علی آقا هم در نقاطی که تیم دچار مشکل بوده به دنبال جذب بازیکن است که فکر می کنم تاکنون هم موفق بود. *در استقلال ماندنی شدی. خیلی ها می گفتند منصوریان به تو اعتقادی ندارد. من با استقلال قرارداد داشتم. خودم هم دوست داشتم در این تیم بمانم. تلاش می کنم همانند نیم فصل گذشته طوری بازی کنم
آیا سرباز امام زمان هستم؟/ نعمت جوانی را قدر بدانید
، بعدش قبول می کنند. صرف اینکه یک دست لباس پوشیدم و یک حجره ای هم در مدرسه گرفتم، آیا شدم روحانی؟ شدم اهل علم؟ شدم سرباز امام زمان؟ حقیقتش همین است یا نه؟ حقیقت باید داشته باشد. من که می خواهم اسمم را معرفی بکنم بگویم من سرباز امام زمان هستم باید که تهذیب بکنم خودم را. تخلیه بکنم، بعد از تهذیب و تخلیه، تحلیه بکنم. سپس باید عمل بکنم، پیرو اهل البیت باشم. همین طور به اسم که اکتفا نمی شود کرد. اگر
مهاجری: پدیده 5 سال جوان شد
بزرگی با ما داشته باشند. وی با تشکر از بازیکنان جدا شده از پدیده گفت: آن ها زحمات زیادی برای تیم کشیدند. می خواستیم به سمت بومی شدن برویم، در این زمینه شاید آنقدر که باید موفق نشدیم اما بحث دیگر ما جوان سازی تیم بود که 4، 5 سال تیم ما جوان شد. عبدالله حسینی از مس کرمان به جمع ما اضافه شد، حمزه خذیراوی مهاجم زیر 23 سال استقلال اهواز، مرتضی منصوری، دفاع راست خونه به خونه، فرزاد زامهران
فرازی از مناجات عاشقانه شهید منصور جنّتی
گردان کارهایم را تا فقط بخاطر رضای خودت باشد و دور گردان کارها و عملهایی را که همراه با نفسم انجام می گیرد. خدایا ، خدایا ، تو را می خواهم و تو را یاد می کنم ، چون می دانم که فقط تو هستی که می توانی خالصم گردانی که ندایم را بشنود ، و صدای در دهد که من تو را نجات و پناه خواهم داد. ای سید و مولای من به تو پناهنده شوم از هوی و هوس نفس که تنها سد شناخت توست. و از تو می خواهم که مرا از نفسم دور گردانی که
کنعانی زادگان: از چند تیم خارجی پیشنهاد دارم
مورد اینکه آیا موضوع پیشنهاد باشگاه استقلال به او صحت داشت یا خیر؟ افزود: استقلالی ها با خود من صحبت نکردند اما همه فکر و ذکر من به پرسپولیس است. من به جز استقلال از فولاد و چند تیم دیگر پیشنهاد دارم و همچنین از برخی از تیم های آسیایی و خارجی پیشنهاد دارم اما باید ابتدا وضعیتم با پرسپولیس مشخص شود و بعد از آن به آینده فکر خواهم کرد. این بازیکن در مورد اینکه چه زمانی قصد دارد در تمرینات پرسپولیس حاضر شود، افزود: تا وضعیتم مشخص نشود و قرارداد نبندم که نمی توانم در تمرینات حاضر شوم. ما یک نیم فصل قرارداد توافقی داریم که برای قطعی شدن آن هیچ جلسه یا مذاکره ای نشده است. منبع: ...
رحمانی:خداراشکر می کنم که انتخاب خوبی داشتم
کنم .به هر حال خودم هم دوست داشتم در این تیم بازی کنم چون استقلال تیم بزرگی است و خداراشکر می کنم که توانستم انتخاب خوبی داشته باشم. امیدوارم در ادامه راه هم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. تو هم مثل بقیه بازیکنانی که به استقلال یا پرسپولیس می آیند و می گویند از بچگی طرفدار این دو تیم بودند هستی؟ به هر حال همه همین طور هستند و از دوران کودکی به سمت یکی از این دو تیم کشیده می
برانکو مرا خواسته و من به پیشنهاد استقلال فکر نمی کنم
دعوت کرد که به پرسپولیس بیایم و این موضوع برایم بسیار خوشحال کننده بود. امیدوارم زیر نظر این مربی کار کنم و عملکردم طوری باشد که هواداران را خوشحال کنم. کنعانی زادگان در پایان درمورد پیشنهاد استقلال گفت: آنها دنبال من بودند و در این زمینه با مدیر برنامه هایم صحبت کردند. با این حال من با پرسپولیس قرارداد دارم و به پیشنهاد استقلال فکر نمی کنم.
زهیوی: از بمب های سرخابی نمی ترسیم
/> هدفم حضور در جام جهانی است از دعوتم خیلی خوشحال شدم اما مصدومیت نابهنگام کمی من را دور کرد اما مطمین باشید انگیزه تم بیشتر شده است و برای اردوهای بعدی با تلاش بیش تر به مصاف حریفان خواهم رفت. داوودی را در دروازه داریم ما فرناندو خسوس که واقعا گلر خوبی بود را نداریم اما یک جوان فوق العاده به نام گودرز داوودی در تیم داریم که مطمئن باشید هیچ چیز از او کم ندارد و
بدون گناه هم می توان خوشبخت بود
سال اول ازدواج با اعظم را فراموش نمی کنم؛ نداری و فقر داشت ما را از پا در می آورد، اما هر قدر من نا شکر بودم اعظم شا کر بود. به یاد دارم روزی به خدا گفتم: خدایا چرا من باید کارمند ساده این اداره باشم؟ آن وقت کسانی توی این اداره هستند که پول پارو می کنند! خدایا چرا کاری نمی کنی من هم برم جز این آدمها؟ مگه آنها چه مز یتی نسبت به من دارند و... که اعظم به من اعتراض کرد و گفت: شاید خدا می خواد
گزارش/ شباهت های این استقلال با تیم لیگ سوم
، مهدی هاشمی نسب، جواد زرینچه و احمد مومن زاده رفتنی شدند. منصوریان هم چنین رویه ای را برگزید و روی نام باتجربه هایی مثل عمران زاده، برهانی و طالب لو خط قرمز کشید. بازیکنان جوان در میانه های فصل و درست برابر سپاهان بود که قلعه نویی درون دروازه از یک جوان بی نام و نشان استفاده کرد؛ وحید طالب لو و این گلر، سورپرایز فصل لقب گرفت و تا 5 سال دروازه استقلال را بیمه کرد. امسال هم