سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۵۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایران ویج ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۹

بدون گناه هم می توان خوشبخت بود

سال اول ازدواج با اعظم را فراموش نمی کنم؛ نداری و فقر داشت ما را از پا در می آورد، اما هر قدر من نا شکر بودم اعظم شا کر بود. به یاد دارم روزی به خدا گفتم: خدایا چرا من باید کارمند ساده این اداره باشم؟ آن وقت کسانی توی این اداره هستند که پول پارو... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)