تعداد مبتلایان تب مالت در شهرستان دالاهو بالاست - قم پرس

قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۱

تعداد مبتلایان تب مالت در شهرستان دالاهو بالاست

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دکتر حسین کریم عصر دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی دالاهو که به ریاست استاندار کرمانشاه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد؛ افزود: این بیماری از طریق مصرف خام لبنیات بخصوص پنیر خام، خامه؛ سرشیر و تنفس در هوای آلوده آغل منتقل می شود. وی اظهار کرد: باید یک بازنگری جدی در روش دامپروری انجام بدهیم؛ تا زمانی که روش دامپروری به صورت سنتی و عشایری است و همزیستی بین دام و انسان در یک نقطه باشد؛ ریشه کنی تب مالت عملا غیرممکن است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)