حال و هوای زیر گذربازارچه نایب السلطنه - بلدیه

بلدیه ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۰

حال و هوای زیر گذربازارچه نایب السلطنه

خیلی ممنون آقا، نگه دارید . به تندی از تاکسی پیاده شده، پس از پرداخت کرایه به سویی می روم که گویی صحرای محشر است! گرمای 40 درجه هم نتوانسته است از التهاب حضور آدم ها در اینجا بکاهد. حیران و سرگشته، پیرامونم را می نگرم. از میانه های خیابان ری موتورسوارها انگار که از بند رها شده اند، چون تیری رها شده از چله کمان می تازند. اینجا زندگی به شکلی واقعی جریان دارد. نبض تپندة بی نقاب شهر را در اینجا می توان حس کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)