رویانیان: نه به دادگاه احضار شده ام و نه به دادگاه رفته ام - باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۷

رویانیان: نه به دادگاه احضار شده ام و نه به دادگاه رفته ام

مقاله ها پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت که امروز به دادگاه نرفته است. محمد رویانیان درباره اینکه امروز به همراه فتح الله زاده به دادگاه رفته بود تا پاسخگوی شکایت وزارت ورزش درباره قراردادهای بازیکنان در زمان حضورش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس باشد، گفت: من نه تاکنون احضار شده ام و نه به دادگاه رفته ام و نه فتح الله زاده را در دادگاه دیده ام. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)