کمک دولت به شهرداری ها به نصف تقلیل یافته است - ربیع

ربیع ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۵

کمک دولت به شهرداری ها به نصف تقلیل یافته است

میرزائیان از اعتبار ناچیز شهرداری ها در حوزه فرهنگی انتقاد و خاطر نشان کرد: قرار است در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان ها طرحی تدوین که پس از تصویب درصحن علنی شورای عالی شاهد افزایش اعتبارات کارهای فرهنگی شهرداری ها باشیم. به گزارش ربیع به نقل از صاحب نیوز ، عضو شوزای عالی استان ها در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری ها یک نهاد مردمی غیر دولتی هستند؛ شهردار براساس قانون توسط شورای اسلامی هر شهر تعیین و پس از معرفی با حکم استاندار به عنوان شهردار یک شهر انتخاب می شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)