گزارش عراقچی درسالگردامضای برجام؛ایران 32تن اورانیوم غنی شده به آمریکا فروخت وپول آن راگرفت مطلب ویژه - روزنامه عصر اقتصاد

روزنامه عصر اقتصاد ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۸:۰۹

گزارش عراقچی درسالگردامضای برجام؛ایران 32تن اورانیوم غنی شده به آمریکا ...

عراقچی در اولین سالگرد برجام، توضیحاتی درباره وضعیت فعلی توافق هسته ای ایران و 1+5 ارائه کرد . عباس عراقچی معاون بین الملل وزارت خارجه ایران و مسؤول اجرای برجام در مصاحبه با بخش خبری 22:30 شبکه 2 سیما مطالبی را مطرح کرد که مهمترین بخش های آن به این شرح است: - ایران 32 تن اورانیوم غنی شده به آمریکا فروخت و پول آن را گرفت - آمریکا و غرب همیشه 4 دغدغه با ایران داشته اند. هسته ای، موشکی، حقوق بشر و گروه های مقاومت که آنها می گویند گروه های تروریستی . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)