مردی که خانه اش را فروخت تا ناجی یوزپلنگ باشد - بهار نیوز

بهار نیوز ۱۴۰۴/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۵

مردی که خانه اش را فروخت تا ناجی یوزپلنگ باشد

گروه جامعه: محیط بان بازنشسته با بیش از چهاردهه تجربه میدانی در محیط زیست ایران، با عشق و تعهدی مثال زدنی، خانه و تمام دارایی خود را فروخت تا کاروان یوزپلنگ را راه بیندازد و در مسیر حفاظت از این گونه ارزشمندِ در خطر شدید انقراض مشارکت مردمی و آگاهی عمومی در زمینه ضرورت حفاظت را ارتقا دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)