صادرات غیرنفتی در سال 93 رشد 19 درصدی داشت - روزنامه اقتصاد برتر

روزنامه اقتصاد برتر ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۸

صادرات غیرنفتی در سال 93 رشد 19 درصدی داشت

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات کالا و میعانات گازی در سال 93 به 50 میلیارد دلار رسید که رشد 19 درصدی را نسبت به سال 92 نشان می دهد. تهران-اقتصادبرتر 24 فروردین 1394 : ولی الله افخمی راد افزود: صادرات خدمات نیز در سال گذشته نزدیک به 13 میلیارد دلار بود که در مجموع صادرات کالا و خدمات به رقم 63 میلیارد دلار رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)