قهرمان شدیم اما خوردن 5 گل از اندونزی قشنگ نبود - تازه ترین ها

تازه ترین ها ۱۴۰۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۱

قهرمان شدیم اما خوردن 5 گل از اندونزی قشنگ نبود

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتسال ایران با عبور از اندونزی به عنوان قهرمان رقابت های جام ملت های آسیا شناخته شد. این عنوان برای چهاردهمین مرتبه توسط ایران کسب شد. حمید بی غم، کارشناس فوتسال ایران در گفت وگو با ایسنا درباره کسب قهرمانی بیان کرد: درست است که با دردسر قهرمان شدیم اما رایشان کاغذ می گویند که ایران قهرمان شد. به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می گویم. اینکه پنج گل از اندونزی خوردیم، قشنگ نبود. سطح توقع ما این بود که در بازی آسیایی پنج گل از اندونزی دریافت نکنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)