باند سارقان اماکن دولتی در بندرعباس متلاشی شد - خبرگزاری پلیس

خبرگزاری پلیس ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۶

باند سارقان اماکن دولتی در بندرعباس متلاشی شد

گروه استان ها – هرمزگان - جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضاء باند سارقان یکی از اماکن دولتی و کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان "بندرعباس"خبر داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)