سؤال قلعه نویی در خصوص عکس سلفی! - روز نو
سایر خبرها
ادامه ناکامی های استقلال
استقلال تهران با تساوی یک بر یک مقابل ملوان، فاصله اش با صدر جدول به هفت امتیاز رسید. به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 17:30 دو تیم ملوان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. با این تساوی، استقلال با 43 متیاز در رتبه پنجم قرار گرفت و کارش برای گرفتن
حرف های حیرت انگیز فروزان؛ از مسی و رونالدو تا کریم شیره ای!
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محسن فروزان درباره بازی با ملوان گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم که فکر می کنم یکی از بهترین بازی های امسال ما بود. به طوری که خیلی شناور و روی زمین بازی کردیم اما بدشانس ترین تیم ایران هستیم. چون توپ ما به تور دروازه حریف می خورد. اما توپ آنها تبدیل به گل می شود. وی ادامه داد: اگر ژاوی، مسی یا رونالدو هم در تیم ما بودند باز هم شرایط همین بود. من
حاشیه دیدار ملوان - استقلال
تیم های ملوان بندرانزلی و استقلال در چارچوب دیداری از هفته بیست وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 17:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند. تا پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز این بازی بالغ بر 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند. حواشی دیدار ملوان - استقلال به شرح زیر است: * پیش از آغاز این دیدار مصاحبه امیر قلعه نویی با یکی از شبکه های تلویزیونی
پیروزی پدیده و راه آهن و توقف صبا برابر پیکان در نیمه اول
به گزارش بی باک به نقل از مهر، روز دوم از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در پایان نیمه اول نتایج زیر رقم خورد: * پدیده مشهد 2 - گسترش فولاد یک گل ها: ایگور پراهیچ (8 - پنالتی) و مهدی محمدنظری(20) برای پدیده - مگنو باتیستا (16) برای گسترش * راه آهن تهران یک - استقلال خوزستان صفر گل: رامین رضاییان(37) * صبای قم صفر - پیکان تهران صفر + 0 - 0
تساوی بی خاصیت استقلال را از قهرمانی دورتر کرد
به گزارش عصر امروز، دو تیم ملوان و استقلال در ادامه دیدارهای هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت. حسین کنعانی زادگان در دقیقه 46 برای ملوان گلزنی کرد و رضا عنایتی در دقیقه 16 موفق شد گل تیم استقلال را به ثمر برساند. نیمه اول دقیقه 6: میلاد فخرالدینی از احمد
توضیحات عمران زاده درباره ماجرای اینستاگرامی اش با رحمتی
غافلگیر شدیم. ملوانی ها فقط روی اوت دستی برنامه داشتند. مدافع استقلال درباره عملکرد تیم داوری بازی با ملوان گفت: داور یک پنالتی به نفع ما نگرفت، برای آقای حاج رضایی احترام زیادی قائل هستم اما او شب گذشته در تلویزیون طوری صحبت می کرد که انگار تمام بازی ها داور به نفع ما سوت می زند. امروز دیدیم که داور صحنه های 50-50 را هم به نفع ملوان سوت می زد. آقایان لطف کنند و در صحبت هایشان غرض ورزی
فیروز کریمی: حرکت فروزان مربوط به زمان هخامنشی بود!
می توانستیم برنده سه امتیاز بازی باشیم. کریمی تاکید کرد: در نیمه دوم به مراتب بهتر از آن ها بودیم و موقعیت هایمان خطرناک تر بود. در این بازی دروازه بان استقلال عالی عمل کرد. در ضربه ای که رضا اعتمادی به سمت دروازه استقلال زد فروزان توپ مهارنشدنی را گرفت. از این حرکات هر دویست سال یکبار اتفاق می افتد که امروز شاهد آن بودیم. ضربه رضا به گونه ای بود که از بیرون کات گرفت و به سمت دروازه
عابدزاده با سگش آمد و پشت در ماند!
به گزارش صبحانه ، تیم های فوتبال راه آهن و استقلال خوزستان از ساعت 17:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند. به علت خراب بودن آسانسور این ورزشگاه و بسته بودن در ورودی جایگاه خبرنگاران و میهمانان، خبرنگاران با تأخیر به محل کار خود رفتند. بازیکنان سکونشین راه آهن هم وقتی این شرایط را دیدند ترجیح دادند به میان تماشاگران بروند و از آنجا بازی را ببینند. * در ابتدای
خداحافظی آبی ها با قهرمانی
که با جا گذاشتن چند بازیکن ادامه یافت باعث زدن ضربه ای فنی شد که فروزان با حرکتی تماشایی توپ را به کرنر فرستاد. 13 – رافخایی در محوطه جریمه استقلال، دز حالی که توسط مگوییان یارگیری می شد روی دروازه استقلال ایجاد خطر کرد اما خروج فروزان باعث مهار این توپ شد. 27 – میلاد فخرالدینی از جناح چپ نفوذ کرد و از بین دو بازیکن تیم ملوان ضربه محکمی را به سمت دروازه حریف زد اما صادقی با عکس العمل به
توقف استقلال مقابل ملوان
جریمه استقلال شد که این ضربه حاصلی برای این تیم نداشت. در دقیقه 27 میلاد فخرالدینی توپ را از مدافعان ملوان گرفت و شوتی را روانه دروازه کرد که ایمان صادقی این توپ را دفع کرد. در دقیقه 33 پای مجید حسینی مدافع استقلال به طور ناخواسته به صورت حنیف عمران زاده برخورد کرد و باعث مصدومیت این بازیکن شد. در دقیقه 34 شوت فرزاد حاتمی از داخل محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه
قلعه نویی: کاش این بازی برنده داشت
بدشانسی ها دست از سر ما برنمی دارد. قلعه نویی با تمجید از تیم ملوان خاطرنشان کرد: به فیروز کریمی، استاد خودم تبریک می گویم که چنین ملوانی را ساخته است. آنها تیم بسیار خوبی بودند. امروز همه بازی زیبایی را دیدند. ما هم با توجه به اینکه چند نفر از بازیکنان مان را در اختیار نداشتیم بازی خوبی انجام دادیم و بچه های ما بازی زیبایی ارائه کردند. سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که
کریمی: فروزان لوس بازی درمی آورد
به گزارش مشرق، فیروز کریمی پس از تساوی یک بر یک ملوان برابر استقلال در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی خوبی را از سوی دو تیم مشاهده کردیم و مسابقه سرشار از تاکتیک و طراوت بود. استقلال هم بازی خوبی ارائه کرد و یکی از زیباترین مسابقات لیگ را دیدیم. خدا کند همه مسابقات لیگ به این شکل باشد. وی افزود: فوتبال زیبا بود، زمین مناسب و باکیفیت بود و هیچ کدام از دو تیم به دنبال ضدفوتبال نبودند
فیروز کریمی: هر دو تیم مستحق برد بودند/ حرکت فروزان مربوط به زمان هخامنشی بود!
سال یکبار اتفاق می افتد که امروز شاهد آن بودیم. ضربه رضا به گونه ای بود که از بیرون کات گرفت و به سمت دروازه استقلال رفت. وی در مورد وقت کشی های فروزان در نیمه اول گفت: این کارها قدیمی شده و مربوط به زمان هخامنشی است. سرمربی ملوان در پاسخ به اینکه می توانست سریعتر محرمی را وارد زمین کند، گفت: درباره تعویض ها شما سوال را نپرسید چون این مسائل فنی هستند و شما از هیچ چیز خبر
قلعه نویی: بدشانسی دست از سر استقلال برنمی دارد
سایت خبری تحلیلی هنگام Hengamnews.com: امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ملوان در کنفرانس خبری اظهار داشت: ابتدا سالگرد درگذشت اسطوره اخلاق، سیروس قایقران را تسلیت عرض می کنم و همچنین تبریک می گویم به دلیل انجام این بازی اما ای کاش بازی یک برنده داشت. من فکر می کنم استقلال در نیمه دوم یکی از قشنگ ترین بازی ها را انجام داد. وی ادامه داد: استقلال در نیمه دوم قشنگ
فروزان:رفتم ببینم چه طلسمی روی تور گذاشته اند!
گیلان می دانستم و در استقلال هم همین طور است. پس واقعا ناراحتم که اینطور به خودم و ناموسم فحاشی شد. او در پاسخ به سوالی درباره ناراحتی اش از امیر قلعه نویی گفت: به هیچ وجه چنین داستانی نیست. آن روزنامه ای که این مطلب را نوشته بود، روزنامه خوبی است اما شاید برداشت درستی از حرف های من نداشت. آقای قلعه نویی بهترین سرمربی ایران است و من همه چیزم را از او دارم و هرگز به خودم اجازه نمی دهم که
فیروز کریمی: ملوان در لیگ برتر مانده است؛ واکنش فروزان هخامنشی بود
، گفت: "شما باید در روزهای پایانی لیگ و زمانی که تیم در خطر سقوط است در کنار بازی زیبا به نتیجه هم فکر کنید. البته نباید کسب نتیجه هدف قرار بگیرد و زیبایی فوتبال را از بین ببرد.در فوتبال فقط به زیبایی بازی امتیاز نمی دهند ، سرمربی ملوان با بیان این جمله خاطر نشان کرد: در بازی امروز فروزان بسیار خوب کار کرد و توپ با تیر دروازه استقلال هم برخورد داشت. ضربه ای که رضا اعتمادی در نیمه اول زد با واکنش
به خاطر حجازی مربیگری استقلال را قبول کردم
بر ارائه بازی زیبا باید به امتیاز هم چشم داشته باشیم، در نیمه دوم این بازی فروزان عالی بود و تیر دروازه هم مانع ما شد. واکنش فروزان در مقابل ضربه رضا اعتمادی را هر 200 سال یکبار یک دروازه بان می تواند انجام دهد، بعد از بازی امروز و انجام این واکنش دیگر رفت تا 200 سال دیگر. وی ادامه داد: ما مصدومان زیادی داشتیم اما کادر پزشکی توانست چندتن از بازیکنان ما را برساند، ولی اگر شانس داشتیم و
واکنش آندرانیک تیموریان به احتمال پیوستنش به پرسپولیس!
داوری بازی تیمشان، بیان کرد: به نظرم داوری بازی عادلانه بود ولی صحنه اخراج حبیب گردانی را به دقت ندیدم. بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در خصوص عملکرد خود در بازی امروز، بیان کرد: از نظر خودم عملکرد خوبی در این بازی داشتم و کارهایی که آقای اولیویرا از من خواسته بودند را انجام دادم. اگر بازیکنی اشتباه نکند، گلی در بازی ها رد و بدل نمی شود. وی درباره شادی گلی که در این بازی
تیم پدیده مشهد، گسترش فولاد تبریز را با شکست بدرقه کرد
26 امتیاز به مکان دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال سقوط کرد. تیم فوتبال پدیده چهارم آبان ماه سال گذشته و در بازی رفت توانسته بود گسترش فولاد تبریز را با تک گل اکبر صادقی شکست بدهد. پدیده مشهد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به تساوی بدون گل در مقابل پیکان تهران دست یافته و تیم گسترش فولاد تبریز سه بر دو ملوان را شکست داده بود. تیم پدیده چهارم اردیبهشت و در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میهمان تیم استقلال تهران است و گسترش فولاد تبریز میزبان صبای قم است. 2095/1211/ 6508
کریمی ترک عادت نکرد
خبرگزاری فارس: در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه پر از تماشاگر تختی انزلی به مصاف تیم ملوان انزلی رفت که این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. * در دقیقه 90 + 1 فیروز کریمی طبق عادت همیشگی زمین مسابقه را ترک کرد و به زختکن رفت. * در پایان بازی محجوب، مالک باشگاه ملوان وارد زمین شد و به کادر فنی دو تیم خسته نباشید گفت. * بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی امیر قلعه نویی به سمت جایگاه تماشاگران استقلال در ورزشگاه تختی انزلی رفت و از حمایت های آنها تشکر کرد. ...
ملوان در لیگ برتر ماندنی شد / دیدار با استقلال زیباترین مسابقه لیگ بود
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، فیروز کریمی عصر امروز پس از تساوی یک بر یک تیمش در مقابل استقلال تهران بازی دو تیم را خوب توصیف و اظهار کرد: این بازی سرشار از تاکتیک و طراوت بود. وی با بیان اینکه امروز یکی از زیباترین مسابقات لیگ را دیدیم، افزود: امیدواریم تمام مسابقات به همین زیبایی و با نشاط برگزار شود. سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به اینکه زمین مناسب و باکیفیت
قلعه نویی: سوال حاشیه ای نپرسید!
خبرگزاری فارس: امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک مقابل ملوان در نشست خبری گفت: عرض تسلیت داشته باشیم به خانواده بزرگ عارف قلی زاده و سیروس قایقران و یک تبریک به این مسابقه بگوییم کاش این بازی برنده داشت. استقلال در در نیمه دوم یکی از بازی های زیبای این فصل را انجام داد و ما همه کار کردیم و آنها هم همه کار کردند و می توانستیم در دقیقه 93 گل زنی کنیم و تماشاگران و بینندگان تلویزیونی از دیدن بازی
قلعه نویی: بدشانسی ما را رها نمی کند؛ کاش این بازی برنده داشت
به گزارش خبرنگار وب سایت طرفداری، امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل ملوان در جمع خبرنگاران گفت:" اول به خانواد عارف قلی زاده و سیروس قایقران تسلیت می گویم و یک تبریک هم به این بازی می گویم که ای کاش برنده داشت." وی گفت:"در نیمه دوم یکی از زیباترین بازی های فصل را انجام دادیم، هم ما و هم آن ها همه کار در زمین انجام دادیم و می توانستیم دقیقه 93 گلزنیکنیم اما
بدشانسی دست از سر استقلال برنمی دارد/ فوتبال زیبایی را شاهد بودیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال در اختیار نداشتن چند بازیکن را در پیروز نشدن تیمش برابر ملوان تاثیرگذار دانست و گفت: ما می توانستیم در ثانیه های پایانی به پیروزی برسیم اما بدشانسی دست از سر ما برنمی دارد. به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک عصر جمعه تیمش برابر ملوان در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه تختی بندرانزلی به خبرنگاران گفت: به خاطر این بازی زیبا به هر دو تیم تبریک می
توضیحات عقیلی در خصوص حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه!
/> نمی دانم آفساید بود یا نه؟ مدافع سپاهان درباره گلی که تیم سپاهان زد اما آفساید گرفته شد ،گفت:من از صحنه دور بودم ولی فکر می کنم آن گل درست بود. حضور پرسپولیسی ها ربطی به مجانی بودن نداشت او درباره اینکه چرا تماشاگران در بازی های پرسپولیس در لیگ به ورزشگاه نمی آیند اما در آسیا حضور گسترده دارند گفت:پرسپولیس در لیگ شانسی ندارد و تماشاگر نمی آید.اما در آسیا شانس بالایی
کریمی:به خاطر سلامتی ناصرخان به استقلال آمدم/هر 200 سال یک بار دروازبانی چنین واکنشی نشان می دهد/رفتار ...
داوری هایی بود که در این 30،40 سال حضورم در فوتبال دیدم. وی درباره اینکه آیا ملوان در لیگ برتر می ماند، اظهار داشت: ملوان دیگر در لیگ برتر مانده و این مسئله تمام شده است.این تیم پتانسیل بالایی دارد.ما وقتی استقلال را در سال 86 گرفتیم دو هفته وقت داشتیم اما برای ملوان 52 روز فرصت داشتیم و با تیم کار کردیم.گلایه ما از مسولان برگزاری مسابقات است.این بازی ما را با اولین مسابقه پس از تعطیلات
آبی ها از قهرمانی و کسب سهمیه دور شدند
گروه ورزشی: هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چهار بازی به صورت همزمان به پایان رسید و دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان قلعه نویی با از دست دادن دو امتیاز دیگر شانس خود برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی را کمتر از قبل کردند. البته استقلال هنوز روی کاغذ شانس کسب عنوان قهرمانی را دارد اما
کاش این بازی یک برنده داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، امیر قلعه نویی عصر امروز پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ملوان انزلی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه می توانستیم در دقیقه 93 بازی گلزنی کنیم، اظهار کرد: همه کار در این بازی انجام دادیم و کاش این بازی یک برنده داشت. وی با ابراز رضایت از بازی خوب بازیکنان استقلال در مقابل ملوان افزود: با وجود اینکه چند بازیکن ما در این بازی حضور نداشتند اما تیم ما
حاتمی:به قلعه نویی گفتم به من جفا کردی/می توانستیم استقلال را شکست بدهیم
مهاجم تیم ملوان گفت:من امروز با همه وجود برای ملوان بازی کردم اما مسائلی هست که انگیزه ام را دو برابر کرد. به گزارش کاپ،فرزاد حاتمی پس از بازی ملوان مقابل استقلال اظهار داشت:بازی خوب و هجومی بود.در روز بدشانسی مان با استقلال مساوی کردیم ولی می توانستیم برنده باشیم.با این شرایط صد در صد ملوان در لیگ برتر می ماند.شک نکنید. وی درباره ناراحتی خود از امیر قلعه نویی گفت: ذوب آهن
بازیکن جوان ملوان قهرمانی استقلال را قیچی کرد
اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه تختی بندرانزلی با حضور ده هزار تماشاگر برگزار شد. ایمان صادقی، عزت اله پورغاز، محمدحسین کنعانی زادگان، عزیز معبودی، ابوالحسن جعفری، سعید یوسف زاده، پژمان نوری، مازیار زارع، رضا اعتمادی، فرزاد حاتمی و سیدجلال رافخایی برای ملوانان در این یدار به