امارات مدعی شد: حمله پهپادی به نیروگاه براکه از عراق بود - خبرنامه دانشجویان ایران

خبرنامه دانشجویان ایران ۱۴۰۵/۰۲/۳۰ - ۰۳:۳۷

امارات مدعی شد: حمله پهپادی به نیروگاه براکه از عراق بود

وزارت دفاع امارات ادعا کرد که پهپادهایی که اخیرا نیروگاه براکه در ابوظبی را هدف قرار داده بود، از اراضی عراق شلیک شده بود. به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از روسیاالیوم، وزارت دفاع امارات امروز سه شنبه مدعی شد که طی 48 ساعت گذشته، پدافند هوایی 6 پهپاد متخاصم را رصد و با موفقیت رهگیری کرد. این وزارتخانه مدعی شد که این پهپادها، مناطق غیرنظامی و حیاتی در امارات را هدف قرار داده بودند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)