قسم برای برائت از قتل همسر - جام جم
سایر خبرها
مردی که همسرش را با وارد کردن 10 ضربه چاقو کشت +عکس
همیشه همه پول ها و درآمدم را به او می دادم ولی اختلافات ما هیچ گاه به صورت ریشه ای حل نشد چرا که همسرم تک دختر بود و هیچ وقت از حرفی که می زد کوتاه نمی آمد!در واقع حرف، حرف خودش بود! متهم این پرونده جنایی ادامه داد: با آن که 4 دختر عروس کرده بودم ولی همسرم مدام به من توهین می کرد به طوری که دیگر از فحاشی های او خسته شده بودم. حدود 2 سال قبل بود که برای آخرین بار با او ازدواج کردم ولی در این مدت
پدر و مادر داغدار، قاتل فرزندشان را بخشیدند
دستانی لرزان دست پدر مقتول را گرفت و بوسید. مادر مرتضی که اشک چشمانش مجال صحبت کردن به او را نمی داد با سکوت خود به قضات دادگاه اعلام کرد از حق قصاص خود گذشته است.قاضی اصغر عبداللهی در پایان جلسه با قدردانی از بخشش بزرگ و خداپسندانه اولیای دم، سعید را به 5 سال حبس – با محاسبه ایام زندان – و پرداخت دیه محکوم کرد.
زندانی های 190 میلیون تومانی
مشکل اعصاب و روانش ثابت شده و مهسان این طور که پیداست، مشمول ماده 91 قانون جدید مجازات اسلامی که قتلی های زیر 18 سال را شامل تخفیف می کند، شده و حکم قصاص برایش صادر نمی شود. فقط و فقط اما حالا یک شرط هست برای برگشتن شان به خانه، برای دیداری دوباره با خانواده، برای شروع کردن زندگی دوباره: دیه کامل مقتول را بپردازند. و حمید و مهسان ، آنها که هر چند وقت یک بار با تلفن های کارتی
مردی که به خاطر عضویت همسرش در تلگرام، او را کشته است
. مرد جوان به دستور بازپرس، بازداشت موقت شد و بعد از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه او، پرونده برای رسیدگی به شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران رفت. روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد. بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند، قاضی دستور داد تا اولیای دم در جایگاه حاضر شوند و خواسته خود را مطرح کنند. فرزندان و مادر مقتول در جایگاه حاضر شدند و هر
قتل همسر به خاطر تلگرام
صبح دیروز جلسه رسیدگی به آن با حضور متهم و اولیای دم برگزار شد. در ابتدای جلسه، دختر، پسر، مادر و پدر مقتوله، بدون قید و شرط متهم را بخشیدند تا او از قصاص نفس نجات یابد. پس از آن متهم پشت جایگاه ایستاد و با تکرار درخواست بخشش از اولیای دم گفت: من و همسرم مشکلی با هم نداشتیم و سال ها با هم زندگی کردیم. تا اینکه او وارد تلگرام شد و در کانال هایی فعالیت کرد که مردهای زیادی در آن بودند. سر
سرنوشت غم انگیز زن مطلقه تهرانی / او درحاشیه رودخانه جنوب تهران رها شده بود
شده و به سن قانونی رسیده حقیقت را به او گفتیم و درخواست داریم دیه مادرمان از صندوق بیت المال پرداخت شود. بنا به این گزارش، قضات شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پس از شنیدن اظهارات اولیای دم پرونده را به دادسرای امور جنایی برگرداندند و اعلام کردند چون در آن زمان تحقیقات درباره این پرونده تکمیل نشده و احتمال دارند با تکمیل تحقیقات قاتل ش ناسا یی شود تحقیقات درباره این پرونده از سر
عامل قتل دخترجوان بخشیده شد
جوان و بازسازی صحنه جنایت، او در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد. متهم جوان پس از تأیید حکم از سوی دیوانعالی کشور در انتظار اجرای حکم بود که پس از سه سال خانواده اولیای دم دیروز با مراجعه به دادسرای جنایی تهران و درحضور قاضی دشتبان ، سرپرست اجرای احکام ناحیه 27 از قصاص قاتل گذشتند.
آزار و اذیت وحشیانه زن جوان توسط کارگر افغان در اتاقک سرایداری
اولیه کارگر افغان به جرمش اعتراف کرد. صبح امروز جلسه محاکمه عامل اذیت و آزار زن سرایدار در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد. متهم در جلسه دادگاه تمامی اتهاماتش را انکار کرد و گفت: من زن سرایدار را مورد آزار و اذیت قرار نداده ام.در ادامه پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند. میزان 110
با دختر جوان در خیابان آشنا شدم / او به آپارتمانم آمد و خواسته غیر اخلاقی از من داشت
هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد. تحقیقات از خانواده دختر جوان نشان داد، او معتاد بوده و خواستگاری میانسال داشته است. مرد میانسال یک خودروی ام .وی.ام داشت که این موضوع احتمال قتل از سوی او را قوت بخشید. به این ترتیب خواستگار میانسال به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت و روزهای پایانی هفته گذشته دستگیر شد. او پس از اظهارات ضدو نقیض، سرانجام دیروز زمانی که
اصرار ازدواج دختر جوان با مرد غریبه منجر به قتلش شد
جلسات بازپرسی قاتل مهسا و صدور کیفرخواست برای او، وی برای محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران حاضر شد، قاتل در جلسه دادگاه نیز به قتل مهسا اعتراف کرد و سرانجام به قصاص نفس محکوم شد. پس از تأیید حکم قصاص قاتل مهسا در دیوان عالی کشور، پرونده وی برای سیر مقدمات اجرایی به شعبه سوم اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد تا اینکه روز گذشته اولیای دم مقتول با حضور در دادسرای امور جنایی تهران درخواست خود مبنی بر اعلام گذشت از قصاص قاتل مهسا را بدون هیچ قید و شرطی به قاضی دشتبان، سرپرست اجرای احکام این دادسرا ارائه دادند و قاتل مهسا از قصاص گریخت. انتهای پیام/ ...
وقتی به خانه آمدم همسرم را در شرایط بسیاربدی دیدم / یکی از دوستانم به خانه ام آمده بود
موارد لوث تشخیص داد. بنابراین متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری استان پای میز محاکمه رفت. قضات دادگاه نیز پس از بررسی ها و با توجه به لوث بودن پرونده، مراسم قسامه رابرگزارنکردند. اما قضات اعلام کردند هرچند تارموی کشف شده در دستان قربانی، متعلق به شوهرش نبوده ولی شواهد نشان می دهد وی با صحنه سازی و قراردادن چند تار موی متفاوت در دستان همسرش قصد گمراه کردن تیم جنایی را داشته است.
کار زشت مرد جوان با زن متاهل در نیمه شب
تأیید کرد. ماجرا چه بود؟ هنوز مشخص نبود که چرا مرد مسلح دست به جنایت زده و پس از آن خودکشی کرده است. کارآگاهان سرگرم تحقیق شدند و در پرس و جو از خانواده این زن جوان که به شدت از حادثه پیش آمده شوکه شده بودند، حقیقت ماجرا را کشف کردند. آنچه مسلم بود عامل قتل، مردی بود که از سالیان قبل عاشق قربانی شده بود و قصد داشت با او ازدواج کند. چند سال قبل وقتی ماجرای
اذیت و آزار زن سرایدار توسط کارگر افغان
کارگر افغان به جرمش اعتراف کرد. صبح امروز جلسه محاکمه عامل اذیت و آزار زن سرایدار در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد. متهم در جلسه دادگاه تمامی اتهاماتش را انکار کرد و گفت: من زن سرایدار را مورد آزار و اذیت قرار نداده ام.در ادامه پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند. میزان 110
آزادی اعدامی بلاتکلیف بعد از 13 سال +عکس
و برادرهای مقتول به عنوان اولیای دم محسوب شدند. با گذشت 13سال از قتل، مرد اعدامی در نامه ای به دادستان خواستار تعیین تکلیف خود شد. دادستان هم براساس ماده 429قانون مجازات اسلامی پرونده را برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد. دیروز به این درخواست در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی اصغر عبداللهی رسیدگی شد. در ابتدای این جلسه پسر 20 ساله مقتول اعلام کرد
کارگر افغان، متهم تعرض به زن سرایدار
بعدی متهم را شناسایی و دستگیر کردند. کارگر افغان در بازجویی های اولیه جرمش را قبول کرد و گفت: وقتی فهمیدم شوهر این زن باغ را ترک کرده است، وسوسه شدم و با پریدن از روی دیوار سراغ او رفتم و مرتکب تعرض شدم . پرونده در نهایت برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. روز گذشته درحالی که شاکی در جلسه دادگاه حاضر نبود، متهم پای میز محاکمه رفت. او اتهامش را رد کرد و گفت: من
حادثه ها
قتل یک جوان با گلوله فردی شنبه شب در خرم آباد با ضرب گلوله به قتل رسید. به گزارش ایرنا به نقل از شاهدان عینی یک جوان خرم آبادی در خیابان ساحلی علوی بعد از درگیری با فرد دیگری در داخل فروشگاه موادغذایی به بیرون از فروشگاه هدایت شده و با اصابت گلوله کلت به قتل رسیده است. به گفته شاهدان این ماجرا، مقتول کارگر فروشگاه موادغذایی بود. فرمانده انتظامی خرم آباد ضمن تأیید قتل گفت: تاکنون تلاش برای
ازرفتار میوه فروش محل حسابی عصبی شدم / به خانه آمدم و لیلا را به قتل رساندم
به گزارش سرویس حوادث “ جام نیوز”، مرد جوانی که در یک مشاجره خانوادگی همسرش را با ضربات چاقو کشته و محکوم به قصاص شده بود با حکم قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران و پس از 14 سال حبس، با رضایت خانواده همسرش در صورت پرداخت دیه از چوبه دار نجات می یابد. نوزدهم آذرسال 82 در یک تماس تلفنی به پلیس خبر دادند جسد زن جوانی که با ضربات چاقو به قتل رسیده، در خانه ای واقع در خیابان مرودشت تهران
آزار زن جوان مقابل فرزندش
را تائید کردند. ماموران با سرنخ هایی که از متهم به دست آورده بودند، او را دستگیر کردند که در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد. انکار در دادگاه پرونده این جنایت سیاه دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری و به ریاست قاضی حسین اصغرزاده رسیدگی شد. متهم در این جلسه با رد اتهامش گفت: قبول دارم وارد خانه زن جوان شدم، اما او سر و صدا راه انداخت و من فرار کردم. اتهام آزار و اذیت را قبول ندارم. پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم گیری وارد شور شدند.
آمنه بهرامی قربانی اسید پاشی از فیلم لانتوری شکایت کرد!
متأسفانه رفتار خوبی با من نشد. به همین خاطر از قاضی پرونده به دادگاه عالی قضات شکایت کردم و چند سالی است که پیگیر این شکایت نیز هستم که امیدوارم این ماجرا نیزهرچه سریعتر به نتیجه برسد. آمنه بهرامی درپایان با انتقاد ازبرخی حاشیه سازان درفضای مجازی واینکه گفته شده وی پس ازاسید پاشی مبالغ قابل توجهی پول به دست آورده نیز اظهارداشت: به غیرازچند تن ازمسئولان عالی رتبه، فقط روزنامه ایران بود که
آمنه بهرامی قربانی اسید پاشی از فیلم لانتوری شکایت کرد! + علت شکایت
رفتار خوبی با من نشد. به همین خاطر از قاضی پرونده به دادگاه عالی قضات شکایت کردم و چند سالی است که پیگیر این شکایت نیز هستم که امیدوارم این ماجرا نیزهرچه سریعتر به نتیجه برسد. آمنه بهرامی درپایان با انتقاد ازبرخی حاشیه سازان درفضای مجازی واینکه گفته شده وی پس ازاسید پاشی مبالغ قابل توجهی پول به دست آورده نیز اظهارداشت: به غیرازچند تن ازمسئولان عالی رتبه، فقط روزنامه ایران بود که درسال های
اعدام به خاطر انتقام ناموسی از مردی که با زن شوهردار به زور همخوابی کرده بود + عکس
/> وی در جریان محاکمه پس از اقرار به جنایت، به قضات دادگاه گفت: یک ماه پیش از قتل متوجه شده بودم رضا -مقتول- برای همسرم مزاحمت ایجاد می کند. ضمن اینکه احساس می کردم همسرم با این فرد ارتباط دارد. تا اینکه روز حادثه در پاکدشت به طور اتفاقی رضا را دیدم و با هم درگیر شدیم. بعد هم با ضربات چاقو او را به قتل رساندم. قاضی اصغرعبدالهی رئیس شعبه چهارم دادگاه کیفری ومستشارانش پس ازرسیدگی به پرونده، سعید را با توجه درخواست اولیای دم، به قصاص محکوم کردند.
فرانس24:پرونده بیگمالیون رویای ریاست جمهوری سارکوزی را نقش برآب خواهد کرد
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس 24؛ بدنبال درخواست دادسرای پاریس برای احضار دوباره نیکلا سارکوزی به دادگاه به اتهام تامین مالی غیرقانونی کارزار انتخاباتی اش در سال دو هزار و دوازده امکان دارد رویای ریاست جمهوری دوباره او نقش بر آب شود. این شبکه افزود دستگاه قضایی فرانسه به شرکت تبلیغاتی بیگمالیون مظنون است و گمان می کند صورتحساب جعلی آماده کرده
زن عضو تلگرام شد، شوهرش او را کشت
شد و موضوع را به پلیس خبر داد. ماموران تحقیقات برای دستگیری سیامک را آغاز کردند تا اینکه 15 فروردین امسال او با مراجعه به پلیس خود را تسلیم کرد. در حالی که تحقیقات در دادسرا ادامه داشت، اولیای دم مقتول با مراجعه به شعبه بازپرسی رضایت خود را اعلام کردند و پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. امروز به پرونده
بخشش مرد جنایتکار پیش از قصاص
/> متهم پس از اقرار به جنایت در دادگاه کیفری محاکمه و به قصاص محکوم شد. پس از آن حکم به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید و درحالی که متهم در یک قدمی چوبه دار بود، تلاش واحد صلح و سازش دادسرای جنایی تهران با دستور قاضی دشتبان رئیس اجرای احکام برای رضایت آغاز شد تا اینکه اولیای دم سرانجام، قاتل را بخشیدند. با گذشت اولیای دم، متهم از مجازات مرگ رهایی یافت و به زودی از لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد
مقتول پیش از مرگ، برادرش را متهم کرد
روز حادثه به محل کارم آمد و بعد از درگیری، روی من و جنس ها بنزین پاشید. در یک چشم برهم زدن کبریت کشید و فرار کرد. اشک پشیمانی درحالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت 15روز پس از حادثه، یکی از برادرها به دلیل شدت صدمات به کام مرگ رفت و پرونده جنایی پیش روی قاضی ایلخانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران تشکیل شد. با دستور قاضی جنایی متهم پرونده دستگیر شد و دیروز برای انجام
دستگیری متهم جدید در پرونده نزاع خونین کیانشهر
به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، حدود ساعت 20:30 ششم شهریور سال جاری خبر قتل پسر بیست و پنج ساله ای در نزاع مرگبار در کیانشهر از سوی مأموران کلانتری 185 کیانشهر به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. دقایقی بعد قاضی ایلخانی؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت در محل نزاع حاضر شدند و مشخص شد در این درگیری مرگبار حدود 30 نفر حضور داشتند که مقتول براثر اصابت ضربه قمه به گردنش
مشهورترین ترورها و جلوه های خشونت در سیاست ایران؛ از ترور قرنی و مطهری تا قتل های زنجیره ای، کهریزک و ...
عقیدتی یکی از مراکز در کرمان به این نتیجه رسیده بودند که خودشان می توانند خاطیان را مجازات کنند و با این تفسیر پنج نفر را به قتل رساندند. حکم قصاص این افراد بارها تأیید و نقض و سرانجام با رضایت اولیای دم پرونده مختومه شد. بیست ویکم فرودین 1378 - ترور صیاد شیرازی سال 78 هم با ترور شروع شد و هم با ترور پایان یافت. علی صیاد شیرازی ، از فرماندهان ارتش بامداد 21 فرودین 78 از سوی عوامل
پدر دوقلو ها از چوبه دار فاصله گرفت
اجرای احکام دادسرای جنایی جلسات صلح و سازشی را با حضور اولیای دم و خانواده متهم برگزار کرد. در نهایت تلاش های تیم صلح و سازش دادسرا نتیجه داد و صبح دیروز اولیای دم رضایتنامه کتبی خود را به قاضی محمد جواد شفیعی دادیار شعبه سوم اجرای احکام ارائه دادند. اولیای دم اعلام کردند وقتی فهمیدیم قاتل در زندان توبه کرده است، تصمیم گرفتیم او را ببخشیم و امروز او را بخشیدیم. بدین ترتیب مرد جوان که سه سال قبل دختر مورد علاقه اش را به قتل رسانده بود، از طناب دار فاصله گرفت. متهم به زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد. ...
قاچاقچی دارو قتل آتشین برادر را انکار کرد
درباره این حادثه ادامه داشت، بابک پس از گذشت 15 روز از حادثه روی تخت بیمارستان بر اثر شدت سوختگی جان باخت. با فوت مرد 36 ساله پرونده وارد مرحله تازه ای شد و به دستور قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را درباره این حادثه مرگبار آغاز کردند. رهام برادر مقتول به کارآگاهان گفت: روز حادثه بهادر وقتی وارد محل کار شد با بابک مشاجره
زندگی دوباره پس از آخرین دفاع
سعید به قتل دوستش مرتضی اعتراف کرد. پرونده متهم پس از تحقیقات تکمیلی و صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم وقتی پای میز محاکمه حاضر شد، در شرح ماجرا گفت: مدتی قبل از حادثه مصطفی به من گفت که مرتضی به مادرم فحاشی کرده است. وقتی این حرف را شنیدم خیلی ناراحت شدم و از مصطفی خواستم مقتول را به ولی آباد دعوت کند تا مطمئن شوم که او پشت سر مادرم حرف زده است یا نه. پس