افزایش تولید فورد در آلمان - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۸

افزایش تولید فورد در آلمان

فورد برای تامین تقاضای رو به رشد بازارهای کلیدی در اروپا، تولید خودروی اروپایی پرفروش خود و همچنین مدل های دیگری که در آلمان تولید می شوند را افزایش خواهد داد. به گزارش ایسنا، این خودروساز آمریکایی از ماه فوریه تولید هاچ بک فیستا را در کارخانه اروپایی اصلی خود در کلن آلمان به میزان 300 دستگاه در روز افزایش می دهد و به 1850 دستگاه می رساند. فورد اعلام کرد در دو ماه اول سال 2015 شش شیفت اضافی در تعطیلات پایان هفته به کارخانه کلن اضافه خواهد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)