شرور محله "بریانک" بازداشت شد - فرارو

فرارو ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۳

شرور محله "بریانک" بازداشت شد

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ صبح روز یکشنبه ضمن اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح سه محدوده بریانک گفت:" این فرد به اتهام ایجاد درگیری و اقدام بر علیه آرامش شهروندان تحت تعقیب قضائی بود. به گزارش ایسنا، سرهنگ علیرضا محرابی، در تشریح این خبر گفت: چندی پیش پرونده ای از سوی بازپرس شعبه سه دادسرای ناحیه 10 تهران مبنی بر جلب و دستگیری متهم متواری به هویت "ع" به اتهام شرارت، درگیری و ایجاد رعب و وحشت در مجامع عمومی به ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت واگذار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)