مازندرانی ها یا برف دارند یا آب و برق و گاز! - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۹:۱۹

مازندرانی ها یا برف دارند یا آب و برق و گاز!

جوان نوشت: سال هاست مازندرانی ها با هر بارش برف و باران باید نگران مشکلاتی همچون قطعی برق، گاز و حتی آب باشند و دراین شرایط حتی راه های دسترسی شان هم قطع می شود و در بین برف ها محصور می شوند. در شرایطی که دمای هوای به زیر صفر درجه می رسد نه تنها شرکت گاز بلکه شرکت برق استان هم نمی تواند گرما را به خانه های مردم برگرداند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)