امید عالیشاه: هم کتک خوردم و هم محروم شدم ! - پارس نیوز

پارس نیوز ۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۷

امید عالیشاه: هم کتک خوردم و هم محروم شدم !

به گزارش پارس به نقل از شفقنا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت : خیلی برای من عجیب بود که مرا هم محروم کردند.هم کتک خوردم و هم محروم شدم . من تعجب می کنم که چگونه بدون احضار و توضیح خواستن از ما برای ما حکم قطعی صادر کرده اند که امکان اعتراض و تجدید نظر در آن هم برای ما وجود ندارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)