چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اویل نیوز ۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۰:۲۲

واکنش سرمربی تیم نفت به رفتار بد عربستانی ها

علیرضا منصوریان از آنچه در فرودگاه جده بر تیم نفت گذشته ، شرایط تیمش در عربستان و روزهای خوب پیش رو می گوید. او ابتدا از بازی دشوار با النصر شروع می کند و می گوید: راستش اگر با اندوخته بیشتری به جده آمده بودیم ، اینجا خیال آسوده تری داشتیم اما به هر حال قدر فرصت های مان در تهران را ندانستیم. بچه ها در بازی رفت نشان دادند برابر تیمی که 32 هفته بود هیچ شکستی نداشته ، چطور اقتدار فوتبال ایرانی را به نمایش بگذارند. ما در این هفته تمام شیوه های مقابله با النصر را تمرین کردیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)