سایر منابع:
سایر خبرها
دهنوی: پرسپولیس را دوست دارم و ممکن است به این تیم برگردم
مقاله ها پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مگر می شود به تیمی که با آن نایب قهرمان لیگ شدم علاقه نداشته باشم؟ قاسم دهنوی، در مورد شرایط ذوب آهن پیش از دیدار فینال جام حذفی با نفت تهران اظهار داشت: درست است که برای بازی روز دوشنبه هفته جاری محروم هستم اما دیگر بازیکنان بعد از آخرین بازی مان در لیگ تمرینات فشرده ای را انجام داده اند و حالا آماده بازی با نفت تهران
کفشگری: درخشان فکر می کرد بازیکن دایی هستم و بازی ام نمی داد/ تیمی که سه مربی عوض کند بهتر از این نمی شود
3 مربی عوض کردیم و در این شرایط کار از این بهتر نمی شود. این مشکلات که باعث شد پرسپولیس یک فصل سیاه را سپری کند از کجا شروع شد؟ فکر می کنم از روز اول این مسائل و مشکلات برای تیم به وجود آمد که حتی ما نتوانستیم بازیکنان مورد نیاز کادر فنی را جذب کنیم و در این میان برخی هم نمی گذاشتند تا این اتفاق بیفتد و از طرف دیگر علی دایی را بعد از هفته هفتم از پرسپولیس کنار گذاشتند و حمید
عالیشاه:امیدوارم صدایم هواداران پرسپولیس را اذیت نکند/دوست دارم سریعتر در تمرین تیم ملی شرکت کنم
سه جام ناموفق بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به تغییرات بسیار زیادی که در کادر فنی و مدیریتی باشگاه ایجاد شد تمرکز بچه ها از آنها گرفته شد و همین مساله باعث شد نتوانیم با قدرت در لیگ و جام حذفی حضور پیدا کنیم. در لیگ جام قهرمانان باشگاه های آسیا هم دیدید الهلال کاملا سرتر از پرسپولیس بود و با بازیکنانی جلوی ما ظاهر شد که قیمت هر کدام شان به اندازه بودجه کل باشگاه پرسپولیس بود.
شهادت غواصان در کربلای 4 به روایت شاهد عینی
. آن هم مقطع و با فریادی فروخورده. آب می آمد راه دهانش را می بست، و دهان مرا هم، و می کوبیدمان به موج و بچه های دیگر هیچ کاری نمی شد کرد، جز دعا و توکل و فریادهای دل و اشک. اگر اشک بود. خیلی آنی، باور کردنی نبود و نیست، یعنی حالا را می گویم که بگویم از آن گرداب وحشی آمدیم بیرون و کشیده شدیم تو مسیری راکد و آرام. اگر آرامش داشتیم، یا پامان روی خاک بود، یا کسی آن رو به رو مواظب مان نبود، حتم فریادها
پاسخ داورزنی به ابهام ها
را حرفه ای تر کنیم. شاید این بیشتر از باشگاه ها ناشی می شود و نباید بیندازیم گردن مردم؛ در باشگاه ها فرهنگ حرفه ای وجود ندارد. ما نه به عنوان فدراسیون، ولی در کل می گوییم در این موضوع باشگاه ها باید رفتارهای تماشاگران را حرفه ای تر کنند و این رفتارها شامل فدراسیون، کادر فنی و هواداران است. قبول کنید سالن شما استاندارد فینال لیگ نیست. قطعابا توجه به میزان
امری: الان فقط می خواهم با سویایی ها از قهرمانی لذت ببرم
اروپا. این یک قدم رو به جلو به حساب می آید. قهرمانی در لالیگا با وجود رئال مادرید و بارسا، کار بسیار سختی است. اتلتیکو می تواند نمونه ای از این موضوع باشد. ما با 76 امتیازی که در لالیگا گرفتیم، خوشحال هستیم. با این امتیاز قبلاً می شد قهرمان شد اما حالا با آن پنجم می شوی. فصل بعد مربی سویا خواهید بود؟ دو ماه پیش در مورد این موضوع با رئیس باشگاه و مونچی ( مدیر ورزشی سویا) صحبت کرده ایم
علی کریمی:مادر نزاییده بازیکنی مرا مسخره کند!
دادند تا به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شوید. شاید مصاحبه علیه علی کریمی آن هم فردای این اتفاق سروصدا می کرد و شهرتی به بار می آورد! این افراد صد بار هم علیه من مصاحبه کنند، نظر مردم عوض نمی شود. من نمی دانم برای چه اسم مرا می آورند؟ من این محبت و لطف مردم را یک شبه به دست نیاورده ام که این آقایان بخواهند یک شبه مرا خراب کنند. (لحظه ای مکث می کند و سپس ادامه می دهد
پرچمدار فوتبال ایران نه سرباز وطن هستم
شنبه 9 خرداد 1394 0 از بازی سختی سربلند بیرون آمدید. وقتی الاهلی را در تهران بردیم همه تعجب کردند. این تیم در 32 بازی رسمی و 8 بازی دوستانه نباخته بود. البته در تهران باید بیشتر گل می زدیم. سخت ترین لحظات آن سفر؟ وقتی وارد ورزشگاه شدیم، آنها سرود ملی عربستان را پخش کردند. من با خودم گفتم این بازی باشگاهی است. آنها چرا قضیه را ملی کردند؟ متوجه شدم جو خیلی سنگین
سردار آزمون: زیرآب فرهاد قائمی را می زدم !
کازان اعلام کرد سردار را به روستوف نمی دهیم. اما شهردار روستوف و رئیس جمهور تاتارستان وارد ماجرا شد و فکر کنم یکی، دو ساعت مانده بود به پایان فصل نقل و انتقالات قرارداد با روستوف صد در صد شد. از تیم ملی زیر 13 سال خط خوردم والیبالم خیلی خوب است و به تیم ملی زیر 15 سال والیبال هم دعوت شدم. بعد از اینکه از تیم ملی زیر 13 سال خط خوردم سمت والیبال رفتم و با خودم گفتم پدرم هم پارتی
جوری من را می زدند انگار جنایت کرده بودم/سر لجبازی به وزن عباس جدیدی رفتم/مجبورم کردند خداحافظی کنم
باشگاه را نداشتم 12 ساله بودم که دیگر به کشتی علاقمند شدم. همان زمان برادرم به سربازی رفت. برای من این که بخواهم برای تمرین از کرج به مهرشهر بیایم چون مسیر دور بود و کرایه ماشین نداشتم خیلی سخت بود. از طرف دیگر چون شش ساله بودم پدرم را از دست داده بودم، شرایط مالی مان خوب نبود تا خانواده بخواهد کمکم کند و پول تو جیبی به من بدهند. به خاطر همین خانواده ام مخالف رفتن من به کشتی بودند و مادرم
مناجات شعبانیه بانوای حاج مهدی سماواتی
امید تو بزرگ است اِلهی کَیْفَ اَنْقَلِبُ مِنْ عِنْدِکَ بِالْخَیْبَهِ مَحْروماً وَ قَدْ کانَ حُسْنُ ظَنّی بِجُودِکَ اَنْ تَقْلِبَنی بِالنَّجاهِ مَرْحُوماً خدایا چگونه من از پیش تو محروم برگردم با اینکه چنان حسن ظنی من به جود و بخششت داشتم که مرا مورد رحمت خویش قرار داده با نجات بازم خواهی گرداند اِلهی وَ قَدْ اَفْنَیْتُ عُمْری فی شِرَّهِ السَّهْوِ عَنْکَ وَ اَبْلَیْتُ
گابریل: ازباشگاه پرسپولیس خیلی ناراحتم
باشگاه با من برخورد خوبی نکرد. حتی باید بگویم من از ابتدای فصل 12 درصد بیشتر دریافت نداشتم و حتی پیش قراردادی را هم که هر بازیکنی قبل از بستن قرارداد می گیرد، نگرفتم.دوست داشتم با تیم به عربستان بروم و این دو، سه روز تمرین کنم تا شاید بتوانم به تیم کمکی کرده باشم اما این فرصت به من داده نشد. من واقعا از دست باشگاه پرسپولیس ناراحتم و به همین دلیل ترجیح می دهم فعلا در پارک بدوم تا اینکه به درفشی فر بروم
مومنی: مس بسته بازی نمی کرد حداقل 2، 3 گل می خورد
کنم. برنامه ات برای فصل آینده چطور است؟ با استقلال صنعتی می مانی؟ من قراردادم امسال با استقلال تمام می شود و اگر تیم بماند آن موقع در مورد شرایط و پیشنهادهایی که دارم فکر خواهم کرد. هرچه هست دوست دارم بیشتر دیده شوم. یعنی در استقلال دیده نمی شوی؟ به هرحال وقتی در تیم های بزرگ تر و بالای جدول باشی عملکرد تو بهتر دیده می شود و من هم دوست دارم نتیجه زحماتم را بهتر ببینم. چون شاید اگر بهتر دیده می شدم الان شانس بیشتری برای پوشیدن لباس تیم ملی داشتم.
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
تیم خوب خارجی وجود دارد. من واقعا سپاهان را اندازه جانم دوست دارم و تنها مشکلم سربازی است که نهایتا باید یک تیم نظامی انتخاب کنم و به آنجا بروم. وی در ادامه با تمجید از نقش نویدکیا در قهرمانی سپاهان، اضافه کرد: نویدکیا با آمدنش به لحاظ روحی و فنی به ما کمک کرد و به نظرم نقش او در قهرمانی ما پررنگ بود. ما در سپاهان بزرگان خوبی داشتیم که خیلی در طول فصل کارگشا بودند، مثل خلعتبری، احمدی
سهمیه مناطق محروم لکه سیاهی بر پیشانی نخبگان است/ جوانان اهداف برزمین مانده انقلاب را به ثمر رسانند
/> *خواستن توانستن است/ مدارس محرومی که سرشار از استعداد درخشان بود وی که خود پرورش یافته منطقه محروم در شرق اصفهان بود در پاسخ به این سوال که موفقیت از دید شما چیست و آیا محرومیت بهانه خوبی برای باز ماندن از کاروان علم و دانش عنوان می شود، به نقش مهم توانایی فردی در افراد اشاره و تصریح کرد: موفقیت بالفعل کردن توانایی های بالقوه انسان در رسیدن به اهداف والاست و هیچ عاملی جز
کاسیاس: مطمئنم که می مانم شرایطم خوب است و قوی هستم
، زیاد باجذبه نیستم. نیمکت نشینی ها در زمان مورینیو مصدوم شدم و هم تیمی ام هم عملکرد خوبی داشت، همین و بس. آنچه بعد از آن خبرنگاران گفتند، اهمیتی ندارد. بعد آنچلوتی به دیگو اعتماد کرد و پذیرش این موضوع، کار سختی بود اما فصل قبل با وجود اشتباهم در فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل خیلی خوبی بود. نباید به چیزهای دیگر فکر کرد. من لحظات خوب زیادی را پشت سر گذاشته ام. بهترین خاطره
پنجمین فینال پی درپی برای پادشاه لبرون
2 عنوان قهرمانی هم همراه شد به تیم کلیولند پیوست: واقعاً مهیج است. وقتی به اینجا برگشتم می دانستم کار ساده ای ندارم. به هر حال برخلاف غریزه ام مجبور شدم صبور باشم . این بخشی از صحبت های جیمز است که بعد از بازی و در تصاویر منتشر شده مشخص بود در پوست خود نمی گنجد: تنها چیزی که می توانم قولش را بدهم و ضمانتش را کنم این است که من به همراه تک تک بچه ها و اعضای کادرفنی در بازی نهایی تمام تلاش مان را برای قهرمانی می کنیم . بسکتبال NBA
نگاهی به خانه ماتریونا اثر الکساندر سالژنیتسین
سالژنیتسین و روی جلد کتاب خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)-فرشاد شیرزادی : در این رمان زندگی و مرگ فاجعه بار یک پیرزن روستایی 60 ساله بیمار و به تعبیری رها شده و تنها، محور و درونمایه مرکزی و مورد نظر نویسنده است. در آغاز فصل اول رمان می خوانیم : تابستان 1956 بی آن که مقصد خاصی را در نظر داشته باشم، از بیابانی گرم و پر گرد و خاک به روسیه بازگشتم. در هیچ جای روسیه کسی انتظارم را نمی
با مدال از برزیل بازخواهیم گشت/ با رد پیشنهاد تیم اماراتی کنار هم تیمی هایم ماندم
های خوب ایران است و من و هم تیمی هایم وضعیت خوبی در این باشگاه داریم. البته مشکلاتی هم داریم که امیدوارم با حل شدن آنها به فعالیت مان در این تیم ادامه دهیم. *برای فصل پیش رو تصمیم دارید در شهرداری بمانید؟ من خودم تصمیم دارم در شهرداری بمانم ولی باید از لحاظ قرارداد به توافق برسیم. با توجه به اینکه از تیم های خارجی و داخلی همیشه پیشنهاداتی داشته ایم ولی دوست داشتیم در شهر
واکنش سرمربی تیم نفت به رفتار بد عربستانی ها
هر چیز از مسئولان باشگاه الشباب ، حریف دور قبل ما در بازی های اسیایی تشکر کنم. ما چند هفته قبل به عربستان آمدیم و بدون کوچکترین مشکلی از فرودگاه خارج شدیم. میزبانی بسیار خوبی داشتند و اصلا با بازی جوانمردانه آنها برابر حریف ازبکستانی مان بود که توانستیم به این مرحله صعود کنیم اما شب گذشته رفتار شایسته ای با کاروان نفت نشد و بچه های من ساعت های زیادی را در فرودگاه سرگردان شدند. ما این موضوع را به
ماتا: خیلی بی ثبات بودیم
تمام کردن کار طفره می رفتند. ماتا در وب سایت رسمی خودش ضمن تشکر از هواداران تیم نوشته است: در برخی برهه های فصل، فوتبال خوبی ارائه دادیم و مقابل حریفان اصلی خوب رقابت کردیم. بردهای مهمی را هم به دست آوردیم. برعکس در دوره هایی اصلاً ثبات لازم را برای حضور در کورس قهرمانی نشان ندادیم که باعث شد تن به شکست های دردناکی بدهیم. به طور کلی باید بگویم که ما به اصلی ترین هدف این فصل مان رسیدیم و
ازنقشه امریکا وال سعود برای موشکباران کعبه و خواستگاری ازدختر اوباما با گاووگوسفند تا بازگشت خواننده لس ...
بدش نمی آید برای یک فصل هم شده در تیم شهرش توپ بزند ولی هنوز تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته است. این در حالی است که قرارداد صادقیان با پرسپولیس به اتمام رسیده و او در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود و می تواند به هر تیمی که دلش خواست برود. ***گزینه دوم تراکتورسازی پس از تونی مشخص شد! مسئولان تراکتورسازی تبریز اگر با تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی شان برای ادامه همکاری
یک هفته، هفت چهره
جایزه ی انتخاب بهترین بازیکن فصل از نگاه هواداران ؛ (یک دستگاه ماشین ام وی ام ) را تقدیم "مجتبی محرمی" کرد و شاید ناخواسته مهرش را در دل هواداران پرسپولیس بیشتر کرد ، خدا کند همیشه خوب بمانی پسر... محسن رضایی یا بازگشت سردار، هفته بخشی از یادداشت حسین شریعتمداری در روزنامه ی کیهان خطاب به محسن رضایی : ((مرزهای عربستان از سوی هیچ کشوری غیر از انصارالله مظلوم یمن مورد تهدید نیست
سپ بلاتر با انصراف رقیبش رئیس فیفا ماند
خبرگزاری فارس: سپ بلاتر در سخنرانی خود بر اهمیت پاک بودن فوتبال تاکید کرد و گفت: اگر انتخاب شوم بدون تردید با همه وجود برای برقراری عدالت و پاکی در دنیای فوتبال تلاش خواهم کرد. بلاتر ادامه داد: می دانم که فضای بسیار مسمومی ایجاد شده و باید فکری به حال این مشکلات شود، با تمام قدرت برای انجام این کار مهم آماده ام، بدترین اتفاق این است که در این شرایط یک فرد ناآگاه به مسائل رایج دنیای
عشوری: فصل بعد برای تراکتور بازی می کنم
ورزش 3: سینا عشوری بازیکن سرباز تراکتورسازی بعد از اینکه مجوز بازی سربازان برای فصل آینده صادر شد،خودش را برای بازگشت آماده می کند. تبریزی ها به ما لطف داشتند 8ماه از محرومیت مان می گذرد و از طرف مسوولان اعلام شده کسانی که تخلف کرده اند و 4 ماه از سربازی شان می گذرد می توانند فصل آینده بدون مشکل برای تیم شان بازی کنند. در این مدت تمرین داشتم اما برای بازی کردن باید تمرینات
حکایت مجید صالحی و دوقلوهایش
نشده . ضمن این که خداوند روزی را می رساند و در زندگی مان خیر و برکت وجود داشته و من هم سعی می کنم این محبت خداوند را فراموش نکنم و تمام تلاش خود را به کار بگیرم. در این بین هم واقعا دوست ندارم به خاطر این که درآمد بیشتری داشته باشم، تن به هر خفتی بدهم و در کارهای بد و بی ارزش بازی کنم چرا که نه همسرم به این موضوع راضی می شود و نه حتی بچه ها در آینده راضی خواهندشد! اما حتی روی مسائلی مانند
تمرینات جدی ملی پوشان زیر باران شدید تهران
ادامه گفت: من به ورزشگاه آمدم تا شاهد تمرینات از نزدیک باشم و باعث خرسندی ست که با سر مربی تیم ملی دیداری هم داشته باشم. وی در ادامه خطاب به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:درست است که در فوتبال ایران از قبل هم حضور داشته ام ولی آنچه امروز برای همه ما مهم است خواسته هواداران باارزش پرسپولیس است که توقع زیادی از فوتبال پرسپولیس دارند. ما تلاش می کنیم با بستن یک تیم قوی و بدون حاشیه وارد فصل بعد
بنگر: پرسپولیس لیگ 10 هم برود می مانم
؟ من می دانستم که اگر به زمین بروم می توانم به پرسپولیس کمک کنم. بازی نکردم و به همین دلیل هنوز ناراحتم. الان هم پایم را آتل بستم و می خواهم دنده شکسته ام را درمان کنم. فصل کابوس وار هم برای ما بازیکنان و هم تماشاگران تمام شد. امیدوارم هواداران دیگر پرسپولیس را با این شرایط نبینند. پول نداشتیم سالن بگیریم! این فصل انواع و اقسام اتفاق ها برای پرسپولیس افتاد. فکر می کنم پرسپولیس
مرز نشینان باید از سود فروش قانونی سوخت بهره مند شوند
کنیم. حرفی نزنیم تا این بازار را از دست دهیم. بیش از دو میلیارد دلار رابطه تجاری با افغانستان داریم و این کشور جزو 10 شریک تجاری اول ما است. اگر اراده ما بر این است که منطقه آزاد ایجاد کنیم باید روابط اقتصادی با همسایگان را توسعه دهیم. از طرفی توسعه بندر شهید بهشتی و کلانتری تکمیل کننده تجارت است. داشتن مناطق آزاد بدون وجود بنادر بی معناست. در حال حاضر چشم انداز ایجاد منطقه آزاد سیستان چگونه
نوری: تا عمر دارم از دست دادن جام جهانی را فراموش نمی کنم/پیشنهاد خوبی از یکی از کشورهای عربی دارم
واقعا بازیکنان را عصبی کرد و باعث ایجاد این حواشی شد. ولی خب چیزی که مشخص است امیدوارم سال بعد این حواشی در پرسپولیس وجود نداشته باشد و قطعا ندارد. امیدوارم آن بازیکنانی که برانکو مد نظر دارد حفظ شوند و بازیکنانی را که می خواهد باشگاه جذب کند. این پتانسیل هوادار را هیچ تیمی در آسیا ندارد. امیدوارم بتوانیم از این پتانسیل استفاده کنیم. *رسانه هایی که در عربستان حضور داشتند خبر دادند که