حنطه: با برنامه سه ساله استقلال اهواز را به لیگ برتر می آورم - ایران ویج

ایران ویج ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۲:۳۰

حنطه: با برنامه سه ساله استقلال اهواز را به لیگ برتر می آورم

حنطه: با برنامه سه ساله استقلال اهواز را به لیگ برتر می آورمReviewed by on Feb 5Rating: علی حنطه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط حضورش در استقلال اهواز گفت: من در بازی با نفت مسجدسلیمان که روز دوشنبه برگزار می شود روی نیمکت حضور ندارم. با مدیران باشگاه جلسات طولانی داشتم و برای... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)