این تیم نیم فصل 5 بازیکن خریده که همگی فیکس هستند، در این حرفم نکته هست! - وانا
سایر منابع:
سایر خبرها
کریمی: نفت آبادان سقوط نمی کند/ این تیم نیم فصل 5 بازیکن خریده که همگی فیکس هستند، در این حرفم نکته هست!
نیم فصل اول راضی هستید یا خیر گفت: نیم فصل دوم بازی ها سخت است شما پرسپولیس را که کنار بگذارید خیلی از تیم ها تفاوت کردند مثلا صبا ، ذوب آهن را در اصفهان برد و ما هم سپاهان را ضمن آنکه ماشین سازی که از 6 بازی خانگی اش دو امتیاز گرفته بود امروز سپاهان را در اصفهان برد. به خاطر این است که می گویم نیم فصل اول را با نیم فصل دوم قیاس نکنید. نفت آبادان در آخرین بازی های نیم فصل اصلا خوب بازی نکرد و در 6 بازی آخر سه امتیاز گرفت. پس این کار را برای ما سخت می کند اما به هر حال باید تلاش کنیم. وی در پاسخ به این سوال که آیا نفت به لیگ آزادگان سقوط می کند گفت: اصلا چنین اتفاقی نمی افتد. ...
کریمی:شانسی گل خوردیم/سقوط نمی کنیم
سرمربی تیم صنعت نفت گفت:هم ما و استقلال خوزستان فوتبال رو به جلویی به نمایش گذاشتیم. به گزارش کاپ،فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت::فرا رسیدن 22 بهمن را تبریک می گویم. معتقدم این بازی به لحاظ زیبایی جزو بازی های خوب لیگ بود. ما بازی را با 3 دفاع شروع کردیم و سپس 4 دفاعه کردیم و همه کار کردیم تا گل بزنیم. در ضربه آخر کم دقت بودیم.در کل بازی شرایط
اسلامی: داور هشدار داد بیرون نیایم!
ورزش سه: ماشین سازی بعد از 20 هفته توانست با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان باشد. مهدی اسلامی درباره پنالتی سپاهان و گل نشدن آن گفت: آن خطا به اعتقاد من اصلا پنالتی نبود، شما اگر بازی های ماشین سازی را در طول فصل دیده باشید، خطاهایی به این شکل بلکه شدیدتر روی بازیکنان ما در مقابل حریفان زیاد رخ داده منتها هیچ کدام پنالتی اعلام نشده اما ما به نظرات داوران احترام گذاشتیم و هیچ اعتراضی نکرده
مهمترین نکات دیدار های روز نخست هفته بیست و یکم لیگ برتر زیر ذره بین
کواره- در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران و در روز نخست 6 بازی برگزار خواهد شد. پدیده میزبان فوالد خوزستان است. گسترش فولاد در تبریز از سایپا پذیرایی می کند. صبای قم و سیاه جامگان با هم دیدار می کنند. استقلال خوزستان و صنعت نفت با هم رو در رو می شوند، نفت تهران میزبان پیکان است و ماشین سازی برای مصاف با سپاهان به اصفهان سفر می کند. نکات مهم بازی های این هفته را مرور
احسان آخرین امیدسپاهان و ویسی
آخرین پیروزی سپاهان در مقابل نفت تهران رقم خورد. در دیدار برابر ماشین سازی کاپیتان طلایی پوشان تلاش زیادی برای کمک به تیم خود و رهایی از شکست انجام داد ولی در بیشتر زمان ها حضور پرتعداد بازیکنان ماشین سازی و محاصره شدن این بازیکن، فرصت گلسازی و گلزنی از او را سلب کرد تا او نیز مانند سایر بازیکنان شاهد سنگین ترین و تلخ ترین شکست فصل سپاهان باشد. هفته بیست و دوم تیم سپاهان
شکست عجیب سپاهان برابر قعرنشین در روز خوب تبریزی ها و اهوازی ها
به گزارش ایمنا، بیست و یکمین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران از مشهد شروع شد جایی که فولاد با یک گل از سد پدیده گذشت تا تیم اهوازی هم اولین گلش را در دور برگشت به ثمر رسانده باشد و هم اولین پیروزی خود در نیم فصل دوم را جشن بگیرد. نیم ساعت بعد از آغاز این بازی، 2 مسابقه همزمان در قم و تبریز شروع شد و با نتایجی مشابه به پایان رسید. در یکی صبا از سد سیاه جامگان گذشت و در دیگری گسترش فولاد سایپا
کریمی: گل استقلال خوزستان شانسی بود
دفاع کرد و بازیکنان ما نیز کم دقت بودند. گل شاگردان پورموسوی نیز خیلی شانسی بود و هیچ کس را نمی توان مقصر این گل دانست. کریمی در خصوص این که آیا نتیجه عادلانه بود نیز، عنوان کرد: معتقدم ما در نیمه دوم استحقاق زدن یک گل را داشتیم. البته آنها ضد حملاتی داشتند، ولی ما صاحب توپ و میدان بودیم. به نظر من مساوی برای این بازی نتیجه عادلانه ای بود. سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در
کریمی: می توانستیم بازنده نباشیم
جای یک مهاجم را پر کند. سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج کسب شده صنعت نفت در نیم فصل دوم راضی است، گفت : نیم فصل دوم، نیم فصل بسیار سختی بود. اگر پرسپولیس را فاکتور بگیریم می بینیم که در نیم فصل دوم زد و خورد کردند و می بینیم تیمی مثل صبا می رود و ذوب آهن را در اصفهان شکست می دهم و یا همین امروز ماشین سازی با سه گل تراکتورسازی را می برد و یا خودمان در تبریز
کاظمی: فکر نمی کردم با این نتیجه پیروز شویم
اکثر مواقع خوب نبوده است و امروز هم پنالتی اعلام شده به سود سپاهان صحیح نبود. خوشبختانه این پنالتی گل نشد. در این فصل و در 5 بازی داوری ها مستقیما به ضرر ما بود. مثل پنالتی اعلام شده به سود تراکتورسازی در بازی مقابل ما. او درپاسخ به این سوال که آیا به خوبی سپاهان را آنالیز کرده بود، گفت: من اصلا اعتقادی به آنالیز ندارم. من بر روی باورهای تیم و خودم تمرکز می کنم تا بتوانیم با توجه به
کاظمی: نقش جهان برای من خوش یمن است
متاسفانه اکثر مواقع خوب نبوده است و امروز هم پنالتی اعلام شده به سود سپاهان صحیح نبود. خوشبختانه این پنالتی گل نشد. در این فصل و در 5 بازی داوری ها مستقیما به ضرر ما بود. مثل پنالتی اعلام شده به سود تراکتورسازی در بازی مقابل ما. او درپاسخ به این سوال که آیا به خوبی سپاهان را آنالیز کرده بود، گفت: من اصلا اعتقادی به آنالیز ندارم. من بر روی باورهای تیم و خودم تمرکز می کنم تا بتوانیم با توجه
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:نتیجه بازی عادلانه نبود
به گزارش ایرنا فیروز کریمی شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام تمهیدات تاکتیکی لازم برای رسیدن به گل را انجام دادیم اما حریف با دفاع خوب بازی ما را خنثی کرد. سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به این که بازی امروز شرایط ایده آل داشت و هر دو تیم در حد و اندازه یکدیگر بودند افزود: بازی امروز به لحاظ زیبایی جزء بازی های خوب لیگ محسوب می شود
سپاهان و 204 دقیقه بدون گل زده در نقش جهان
میزبانی روز پنجشنبه سپاهان از ماشین سازی رکورد منفی عدم گلزنی در بازی های خانگی سپاهان را به 204 دقیقه رساند. به گزارش پایگاه خبری طوفان زردو به نقل از ایمنا، آمار گلزنی خانگی سپاهان در نیم فصل دوم چندان جالب نبوده است. سپاهان در نیم فصل دوم از سه تیم نفت تهران، نفت آبادان و ماشین سازی تبریز میزبانی کرده است و تنها 2 بار موفق به باز کردن دروازه آنها شده است. در واقع سپاهان برابر سه
کاظمی: اعتقادی به آنالیز تیم حریف ندارم
به هر آنچه می خواهند دست پیدا کردند. این برد را به هواداران ماشین سازی تقدیم می کنم که منتظر این برد بودند. وقتی به سپاهان سه گل می زنید بقیه تیم ها را هم می توانید ببرید ما در مقابل همه تیم ها به جز استقلال خوب بازی کردیم و مقابل صبا و فولاد باید پیروز می شدیم. در هر بازی دو پنالتی برای ما گرفته نشد. زمانی هم که برای سپاهان اعلام پنالتی شد، تنها بازیکنان تیمم را آرام کردم. زمانی
جدال میان جدولی ها و فانوس به دستان در غیاب 3 تیم بالای جدول
بتوانند در پایان فصل بار دیگر در لیگ برتر باقی بمانند. سیاه جامگان نیز هر چقدر در شروع لیگ برتر خوب ظاهر شد با جدایی فرهاد کاظمی از این تیم نتوانست به روند خوب خود ادامه دهد و اضافه شدن خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب تاکنون کمکی به آنها نکرده است. استقلال خوزستان – صنعت نفت آبادان قهرمان لیگ پانزدهم که نتایج متوسطی را در این فصل کسب کرده است امروز در دیدار با همشهری خود به دنبال کسب پیروزی
6 پرده از هفته بیست و یکم لیگ برتر: از پیروزی 6 امتیازی صبا تا روز تلخ سپاهان در نقش جهان
که 6 ماه اول فصل را در آن سپری کرده بود، شکست تلخی را تجربه کرد تا ترمز سایپا بعد از سه پیروزی پیاپی کشیده شود. صبای قم 2-1 سیاه جامگان سومین برد صبا در نیم فصل دوم در برابر رقیب مستقیم قمی ها در جدول رقم خورد تا شاگردان مرفاوی سیاه جامگان را در جدول جا گذاشته و با 19 امتیاز، به جایگاه چهاردهم صعود کنند و خود را هم امتیاز با پدیده ببینند. گل های امید نظامی پور و مهرداد
راز اشکهای دروازه بان جوان سپاهان
ورزشگاه نقش جهان میزبان ماشین سازی بود تا با پیروزی در این دیدار، امیدهای خود برای کسب سهمیه آسیایی را افزایش دهد؛ اما هدر رفتن پنالتی مسعود حسن زاده که در زدن سومین پنالتی خود پس از حضور در سپاهان ناکام ماند، همه چیز را به سود شاگردان مربی سابق سپاهان یعنی فرهاد کاظمی تغییر داد. دو گل از حسین ابراهیمی و امین قاسمی نژاد سپاهان را در شرایط سختی قرار داد اما تا پیش از دریافت گل سوم بازیکنان
قائدی فر:به خاطر هواداران سپاهان شادی نکردم
هافبک تیم ماشین سازی گفت: اول فصل چند پیشنهاد مالی خوب از تیم های لیگ برتری داشتم ولی به خاطر هواداران ماندم. به گزارش کاپ،سعید قائدی فر پس از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: خوشبختانه همه بازیکنان در دیدار امروز خوب بازی کردند. ما به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم تا خود را از انتهای جدول جدا کنیم.بازی کاملاً دست ما بود و سه گل زدیم و می توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم. امیدوارم
مطهری: شخصیت نفت خیلی بالاست
/> در هر بازی صددرصد تمرکزم را برای گلزنی می گذارم اما پیش از گلزنی به فکر موفقیت و پیروزی تیمم هستم. گلزن کار راحت را انجام می دهد، کل تیم زحمت می کشند و موقعیت فراهم می کنند و کسی که گل می زند حاصل زحمات را به ثمر می نشاند. امیدوارم باز هم برای نفت گلزنی کنم و روند خوبمان ادامه دار باشد. همه تیم ها در نیم فصل دوم تقویت شدند جز نفت در نیم فصل دوم همه تیم ها خودشان را تقویت
ویسی باید طلبکار باشد یا هواداران؟
به گزارش ایمنا، تماشاگران سپاهان که روز گذشته شکست خانگی تحقیرآمیز برابر تیم انتهای جدولی ماشین مقطعی که حمایت سکوها را از عبدالله ویسی گرفت به 2 دیدار مهم پایانی نیم فصل برابر استقلال و نفت تهران بازمی گردد. سازی را از نزدیک مشاهده کردند بر علیه کادر فنی سپاهان شعار سر دادند، این شعارها اما در کنفرانس خبری بعد از بازی با واکنش تند عبدالله ویسی همراه شد و سرمربی سپاهان آنها
تبعات بازگشت شجاع: 6 گل در 2مسابقه
آی اسپورت - سپاهان در شرایطی 3 گل از ماشین سازی دریافت کرد که در بازی هفته بیستم خودش در برابر پیکان هم 3 گل دریافت کرده بود و این موضوع باعث شد تا سپاهانی ها در طی دو هفته 6 گله شوند. نگاهی به ترکیب تیم سپاهان در این دو مسابقه نشان می دهد که این تیم بعد از پایان محرومیت 4 جلسه ای شجاع خلیل زاده که باعث غیبت این بازیکن در مقابل پدیده ، نفت تهران، استقلال خوزستان و نفت آبادان شد در هر دو مسابقه
امینی: بعد از باخت به ماشین سازی پاهایم سُست شده بود
. من در این فصل در هشت بازی برای سپاهان به میدان رفته ام که در این هشت بازی شش پنالتی داده ایم و این هم از بدشانسی من است که در این بازی هم دوباره یک گل از روی نقطه پنالتی خوردم. واقعاً ناراحتم و نمی دانم چه بگویم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول داری سپاهان نمایش ضعیفی در این مسابقه داشت؟ ، خاطر نشان کرد: بله، ما خیلی ضعیف کار کردیم و شرمنده هواداران شدیم. بعد از پایان مسابقه نمی
سرمربی پیکان: از داور ناراحت هستم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ؛ مجید جلالی در نشست خبری بعد از شکست تیمش به نفت تهران افزود: ز دو موضوع ناراحتم، یکی از بخت بد گله مندم که این همه موقعیت گل نمی زنیم، یکی هم از ذخیره ها که وقتی داخل زمین می شوند خیلی انتظار دارم، ما جزو 4 - 5 تیم خوب جدول هستیم. وی افزود: چند بازی شروع خوب نداریم و تمام بازی باید تاوان آن 20 دقیقه اول بازی را بدهیم. سرمربی پیکان گفت: همه ما فوتبال بازی کردیم و همه چیز را می دانیم و تشخیص می دهیم.
اعتقادی به آنالیز حریف ندارم،دنبال کشف توانایی های خودم هستم/این فصل از داوران طلبکار هستیم
توانایی های خودم هستم. شما می توانید با توانایی های خودتان در زمین برنده شوید. نقطه ضعف سپاهان کمتر از نقطه قوتش است، یک تیم برای بردن باید خودش تلاش کند و مطمئناً خدا هم تلاش او را بی پاسخ نمی گذارد. وی تأکید کرد: در برخی بازی ها باید با 4-5 گل زده بیرون می آمدیم، در چند بازی هم داوران علیه ما سوت زدند. شما تصور کنید اگر همه آن امتیازها را می گرفتیم الان کجای جدول بودیم. ما در این فصل از داوران طلبکار بودیم.
دومین پیروزی فصل ماشین سازی رقم خورد؛ سپاهان 3 گل از قعرنشین خورد
اصفهان و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه نقش جهان پیگیری شد که طی آن تیم تبریزی به برتری 3 بر صفر دست پیدا کرد. حسین ابراهیمی دقیقه 37، امین قاسمی نژاد 49، پیان صادقیان دقیقه 79 برای ماشین سازی گل زدند تا یکی از نتایج عجیب هفته بیست و یکم رقم بخورد. این دومین پیروزی فصل تیم ماشین سازی بود که فعلا با 13 امتیاز در قعرجدول رده بندی قرار دارد.
در انتظار اولین ها در هفته بیست و یکم لیگ برتر
کنند. از سوی دیگر، پیکان در وهله اول در پی آنست تا پس از شش بازی، برابر نفت تهران کلین شیت کند. پیکان در صورت پیروزی برابر نفت، نخستین برد خارج از خانه خود بعد از دو بازی (و نخستین برد خارج از خانه در نیم فصل دوم) را به دست خواهد آورد. هر دو تیم در تقابل با تیم های تهرانی، تنها برابر سایپا به یک برد دست یافته و در این هفته تلاش می کنند تا پس از هفته ها به نخستین پیروزی خود برابر یک تیم پایتخت نشین
ماشین سازی از ایستگاه 21 هم بدون اندوخته بازخواهد گشت ؟
دوم فقط یک برد مقابل نفت تهران داشته و سه بازی را هم با تساوی به اتمام رسانده است. جایگاه در جدول شاگردان فرهاد کاظمی با 1 برد، 7 تساوی و 12 شکست، 12 گل زده و 31 گل خورده با 10 امتیاز و شش امتیاز اختلاف نسبت به تیم پانزدهم جدول ( صبای قم ) کاندیدای اول سقوط به دسته ی پایین تر است. سپاهان هم با 7 برد، 7 تساوی و 6 باخت، 25 گل زده و 23 گل خورده، با کسب 28 امتیاز در رده ی ششم جدول
کاظمی:اعتقادی به آنالیز حریف ندارم،دنبال کشف توانایی های خودم هستم/این فصل از داوران طلبکار هستیم
برنده شوید. نقطه ضعف سپاهان کمتر از نقطه قوتش است، یک تیم برای بردن باید خودش تلاش کند و مطمئناً خدا هم تلاش او را بی پاسخ نمی گذارد. وی تأکید کرد: در برخی بازی ها باید با 4-5 گل زده بیرون می آمدیم، در چند بازی هم داوران علیه ما سوت زدند. شما تصور کنید اگر همه آن امتیازها را می گرفتیم الان کجای جدول بودیم. ما در این فصل از داوران طلبکار بودیم. انتهای پیام/ا
به برانکو پیشنهاد می دهم روی صادق محرمی فکر کند / خودم مریض بودم پسرانم را برای تشویق پرسپولیس فرستادم ...
/> * بازی با تراکتور چطور بود؟ - بازی خوبی بود. این قدر پرسپولیس خوب بازی کرد که دیگر جای هیچ حرفی نیست. فوتبال زیبا، نتیجه خوب، هر چه که شما فکر کنید این بازی داشت. از خط دروازه گرفته تا خط حمله. همه و همه خوب بودند. در میانه میدان مسلمان و رفیعی عالی بودند، طارمی و امیری هم در خط حمله هم گل زدند و هم خط دفاع حریف را از جلو پرس کردند تا نتوانند بازی سازی کنند. در خط دفاع هم سیدجلال و
سخت بود بعد از 12 سال مقابل سپاهان بازی کنم
به گزارش وانانیوز ، سعید قائدی فر پس از برتری سه بر صفر ماشین سازی مقابل سپاهان اظهار داشت: خوشبختانه امروز همه بچه ها خوب بازی کردند. ما به این 3 امتیاز نیاز داشتیم که از انتهای جدول جدا شویم همه یکدل بودیم و خوب بازی کردیم. سه گل زدیم و می توانستیم بیشتر هم بزنیم. بازی کاملا در اختیار ما بود. وی درمورد اینکه خودش بازیکن سابق سپاهان بود و امروز مقابل این تیم بازی کرد گفت: بعد از 12
کاظمی: بدون آنالیز به 3 گل رسیدیم
تمام تیمها جز استقلال خوب بودیم. باید چند تا گل به صبا می زدیم. در برابر فولاد هم خوب بودیم. من برنامه خاصی را نمی گویم اما طبق آنالیز رسانه ای در هر بازی 2 پنالتی برای ما گرفته نشد و یک پنالتی علیه ما پرفتند. دیدید که بعد از اعلام پنالتی به بچه ها گفتم سوت را نمی شود برگرداند اما شما شک نکنید وقتی تیمی به تیم قدرتمند سپاهان 3 گل بزند می تواند به سایر تیم ها هم گل بزند. کاظمی درباره استادیوم