بوسنیچ: ایران و ژاپن بهترین های مرحله گروهی بودند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۵

بوسنیچ: ایران و ژاپن بهترین های مرحله گروهی بودند

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از استرالیا، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز سه شنبه شب در برنامه ای ویژه جام ملت های آسیا که با حضور "مارک بوسنیچ" و 3 کارشناس فوتبال این کشور برگزار شد، به تحلیل و بررسی وضعیت تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی این جام پرداخت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)